PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuk hotel tussen Isla Morada en Key West



José
02-01-16, 20:20
Wij zijn op zoek naar een eenvoudig hotel, B&B, o.i.d. gelegen "ergens" tussen Isla Morada en Key West. Of op Key West zelf. Het is maar voor één nacht en hebben 2 kamers nodig. Iemand een suggestie?

cindy74
06-01-16, 09:13
Blue marlin op key west zelf ? Maar gaan jullie tijdens pasen ?

moonlight91
06-01-16, 11:14
Lime Tree Bay Resort

José
07-01-16, 12:38
Nee, is voor half mei. Gaan op Islamorada met dolfijnen zwemmen in theater of the Sea. Rijden vanaf kissimmee in één keer naar Key West en de volgende dag op de terugweg naar TOS we zijn niet gebonden aan een hotel op Key West.

Fitzroy
07-01-16, 18:12
Misschien een rare vraag maar als je er niet wilt overnachten en je komt helemaal uit Kissimmee, hoeveel tijd heb je dan te besteden in Key West? Bliksembezoek?

cindy74
07-01-16, 19:45
Dat zou ik nooit doen . Key west is echt wel de moeite waard om een keer te zien en onderweg zijn er zulk mooie plekken .

Digitalman
07-01-16, 20:32
Je kan ook met de boot van Fort Myers naar Key West. Duurt 3,5 uur. Is misschien ook leuk om te doen.

José
07-01-16, 21:24
Wij zijn al zo'n 5 keer op Key West geweest, ook voor meer dan één dag, dus dat kennen we al. We vertrekken om 5 uur s'morgens en rijden dan op ons gemak naar Key West om daar de zonsondergang te zien. Vinden de weg over de Keys erg leuk om te rijden dus is dat voor ons geen opgave. Omdat ik graag in Islamorada bij theater of the Sea, wil zwemmen met dolfijnen zijn we toch "in de buurt" van Key West dus vandaar. Er gaat deze keer een vriendin van ons mee en die wil de zonsondergang op Malory Square ook graag zien. We willen dus een leuk niet te duur hotel omdat we 2 kamers nodig hebben.

José
07-01-16, 21:27
Misschien een rare vraag maar als je er niet wilt overnachten en je komt helemaal uit Kissimmee, hoeveel tijd heb je dan te besteden in Key West? Bliksembezoek?
Ik zeg niet dat ik er niet hoef te overnachten, maar het is niet noodzakelijk, mag ook op een andere Key.

sunnyrojo
08-01-16, 16:51
wij hebben ook overnacht in de Blue Marlin op Key West, goede ligging en zeker te doen maar van het ontbijt moet je niet veel verwachten.:cool:

José
09-01-16, 11:12
Thanks voor de reacties:up:

petrajessy
29-02-16, 16:37
Wij hebben overnacht in Sands of Islamorada, erg leuk hotel en rond de 150 dollar per nacht. Prachtige steiger , mooi zwembad en een jacuzzi en omdat het hotel kleinschalig is heerlijk rustig. Wij hadden het zwembad en de jacuzzi voor ons alleen. Grote leguanen lopen er vrij rond, prachtig om te fotograferen en op de steiger met een stoeltje zie je de mooiste vissen voorbij zwemmen in de ochtend...als het wateroppervlak nog glad is.