PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel of appartement omgeving Miami.



rjkd
01-01-16, 11:43
Hoi allemaal,

Na 2 jaar geleden met mijn man en 2 kinderen genoten te hebben van een fantastische vakantie in Florida hebben we besloten in de zomer van 2016 weer een mooie reis deze kant op te maken.
Dit jaar gaan ook mijn ouders mee en zullen wij dus gezellig met zijn 6e zijn.
De tickets hebben we al geboekt en ook een villa in Orlando en hotel Bellasera in Naples zijn geboekt.
Nu zijn we nog opzoek naar een hotel in de omgeving van fort lauderdale /Miami.
De voorkeur gaat uit naar een hotel / appartement waar we met zijn alle kunnen verblijven (6 personen) enmet een eigen keuken zodat we ook "thuis" kunnen ontbijten. Ideaal zou zijn aan het strand en natuurlijk met zwembad.

Er is veel aanbod maar aangezien het best prijzig is ben ik benieuwd of jullie ervaringen hebben met zo een soort locatie en eventueel iets kunnen aanbevelen.
het gaat om de periode van 17 augustus t/m 22 augustus

ik hoor het graag!

rjkd
08-01-16, 18:49
Niemand???

hannie
08-01-16, 19:43
Heb je al gezocht op Homeway en Airbnb?

dejo
09-01-16, 09:45
Probeer homeaway/airbnb Sunny Island beach. Best ruime appartementen. Wij verblijven met 6 een week hier https://airbnb.com/rooms/1164194 intracoastal yachtclub. Goed de reviews lezen. Wij verblijven in het appartement van Eileen.

rjkd
17-01-16, 15:12
ik heb daar wel al geleken maar zie door de bomen het bos niet meer....
Bedankt dejo voor de tip. ik ga kijken!

moniquekruiningen
17-01-16, 22:31
Ik heb zelf eerder geboekt, via Wimdu, 2 goede en een minder goede ervaring. (Toen we op Schiphol gingen boarden kregen we bericht, dat onze boeking gecancelled werd vanwege kapotte riolering. Of dat waar was heb ik nooit geweten, we kregen ons geld wel terug)

Moolenschotjes
24-01-16, 10:12
In de omgeving van Fort Lauderdale moet het wel mogelijk zijn om een leuke villa of appartement te vinden. Het is daar in die omgeving wel prijzig.
Via HomeAway vinden wij altijd voldoende aanbod en dat is het recensies lezen en googlen of de eigenaars ook een eigen website hebben waarin dezelfde informatie staat.