PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen Legacy vacation resorts?



Amber76
27-12-15, 21:27
Goedenavond allemaal,
In de meivakantie gaan we 2 weken naar Orlando toe. De tickets hebben we al in de pocket, maar we zijn nog op zoek naar een leuke accommodatie. We hebben twee kinderen van 3 en 5, dus wel bij voorkeur met een aparte slaapkamer. Nu kwam ik op booming.com en bij TUI legacy vacation resorts tegen. Heeft iemand hier ervaring mee of zeg je nee, je moet echt ... (vul in) eens proberen? Alvast bedankt voor jullie feedback!

Groetjes,

Amber

avhkj
31-12-15, 19:58
Wij hebben hier afgelopen september verbleven. Is een basic hotel, wel schoon. Er is inderdaad een aparte slaapkamer en in de huiskamer een slaapbank. Ik vond de badkamer wat aan de krappe kant. Er is geen echte keuken maar een soort wasbakblokje, ook geen eettafel, dat vond ik wel een gemis. De bedden waren goed.

trails
01-01-16, 08:48
Wij blijven er 1 nacht op 2 februari aanstaande (die in Lake Buena Vista). Maar wij zijn met 2'en. Het ziet er op de website wel mooi uit, maar of ik er met een gezin zou zitten? Ik zou gaan voor een condo/townhouse/villa. We blijven de laatste 3 dagen van onze reis in Terra Verde in een leuk townhouse.

hannie
01-01-16, 09:58
Dat wilde ik ook zeggen, ga voor een condo/townhome/villa. Er is genoeg keus op b.v Homeaway en VRBO.

jpbriaire
01-01-16, 13:40
Wij zijn hier afgelopen september 2 weken geweest met onze kinderen van 1 en 4. Het is ons uitstekend bevallen. We zaten in een 3-kamerappartement, dat zijn 2 units aan elkaar geschakeld. Zelf hadden we een heerlijk grote slaapkamer met aangrenzende badkamer, onze oudste lag op de slaapkamer van de andere unit en de jongste lag in een crib in het woonkamertje van de andere unit. Het appartement was schoon en netjes, vlakbij het zwembad en met parkeerplaats voor de deur. Het enige dat we misten was een terras oid om 's avonds nog even buiten te zitten als de kids op bed lagen.

Wij zijn gewend om in een villa/huis ter verblijven en dit was een prima alternatief. We hadden voor deze optie gekozen vanwege een hele goede aanbieding bij TUI destijds.

Ebelix
02-01-16, 13:08
Waarom geen villa met zwembad? dat is heerlijk voor de kinderen.

PENPE
03-01-16, 11:17
Of een townhome met een zwembad, ook leuk ;-)