PDA

Bekijk Volledige Versie : [VIDEO] Vlogs FL 2014 + 2015 (Clearwater, Treasure Island, Orlando, Ft. Lauderdale)



Roshelle
20-12-15, 13:40
Hi iedereen!

Er waren al een paar leden die hadden ontdekt dat ik tijdens mijn vakanties in Florida vlog (jezelf filmen terwijl je alles doet), dus het leek mij leuk om deze video's ook met jullie te delen! In Oktober 2014 zaten we in de regio van Tampa, Treasure Island, Clearwater en afgelopen jullie zijn we naar Orlando en Fort Lauderdale (en omgeving) geweest. Er zijn twee afspeellijsten met heel wat video's, dus veel kijkplezier!

Dit is de link naar de video's van 2014: https://www.youtube.com/playlist?list=PLARBCoAkUIJDPX72ywW4rx66qGXMg1MeI

Dit is de link naar de video's van 2015: https://www.youtube.com/playlist?list=PLARBCoAkUIJD3ugKw7c-g1KwDCtQv070q

En dit is de aftermovie van vorig jaar en van dit jaar!


https://youtu.be/acblN2JoyOI


https://youtu.be/ng05LQZ1mc0

Ik hoop dat jullie het leuk vinden! :)

FloridaFabian
20-12-15, 14:45
Ben nu al benieuwd naar je aftermovie van dit jaar!:up:

AlexFL
21-12-15, 07:25
Hahaha:p ik ook.

Syllvia
21-12-15, 08:13
Leuk, leuk, leuk! Ik heb inmiddels al je vlogs gekeken, wat kun jij gezellig kletsen zeg! Superleuk hoe je het doet!!
En Florida vlogs zijn het beste natuurlijk! :)

Bianca Stripes & Stars
21-12-15, 15:04
Wat leuk! :D Ik ga kijken en je blog/vlog volgen!

Dirk
21-12-15, 22:57
Hallo ontzettende leuke vlog om te kijken ,alles lekker herkenbaar.
Dirk

Roshelle
21-12-15, 23:51
Ah wat leuk om te horen allemaal! Dankjewel! :o

Roshelle
23-12-15, 14:52
Ik heb de nieuwe aftermovie ook toegevoegd in het bericht! Hoop dat jullie hem leuk vinden, zitten aardig wat uurtjes in haha! :)


https://youtu.be/ng05LQZ1mc0

Cindy1969
23-12-15, 23:12
Zie het nu, net voor ik naar bed wil. Ga er morgenavond even voor zitten :D

Roshelle
24-12-15, 16:01
Laat maar weten wat je er van vindt! :)

Cindy1969
24-12-15, 19:57
Gekeken, super! Heb geen verstand van monteren (doe dat nooit) maar dit is leuk gedaan zeg, en leuk gefilmd zo, met die Go Pro. Erg leuk om te kijken.
En krijg zin in Florida, nog 52 dagen voor mij, yay!

remon
26-12-15, 13:42
Leuke filmpjes , niet te lang , niet te kort.

moniquekruiningen
31-12-15, 16:30
Wat leuk! Ik heb er nu 2 bekeken, de rest bekijken we zeker ook, leuk gefilmd, heb al dingen gezien waar ik OOK heen wil...

moniquekruiningen
03-01-16, 23:22
Vrijdag avond en zaterdag avond alle Florida vlogs gekeken, samen met mijn dochter van 15, we hebben genoten en zijn helemaal in de mood voor onze meivakantie gekomen en zijn weer wat ideeën voor winkels rijker.... Enige wat ik miste in je vlogs waren de lokatie waar jullie zaten. Het duurde even voordat ik in de gaten had waar jullie aan de westkust zaten en in welke hotels zaten jullie in 2015? Fort Lauderdale was me wel duidelijk, maar het hotel waar jullie begonnen, waar was dat?

Roshelle
04-01-16, 22:00
@Cindy, Dankjewel! Inderdaad alles met een GoPro, lekker alles in een grote hoek en superkwaliteit!

@Remon, Dankjewel!

@Monique, Leuk! Zoals wat? Wat leuk dat jullie het samen hebben gekeken! Goed dat je het zegt, kan ik zeker even op letten. We zaten eerst in Ramada vlakbij/op de International Drive in Orlando, vervolgens Fort Lauderdale (ben even de naam kwijt van het complex, maar wij zouden er niet nog eens heen gaan) en als laatst in Rosen Inn weer vlakbij/op International Drive in Orlando! :-)

wondertol
05-01-16, 13:57
Ik heb ook al je vlogs gekeken van vorig jaar en dit jaar. Vond ze erg leuk om te zien!!
Sommige dingen ook grappig. Vooral als mensen op de achtergrond naar je camera kijken hahah.
Ook ik heb winkel ideeën gekregen voor volgende keer. Ben nog nooit bij Burlington of TJMaxx geweest, maar ga er zeker eens kijken :)
Hopelijk ga je dit jaar weer, dan kunnen we weer van je video's genieten!
Met welk programma edit je je videos eigenlijk?

Patrick
05-01-16, 14:58
Erg leuk hoor! Net even alles bekeken :-)

Roshelle
05-01-16, 17:14
@Wondertol, Leuk om te horen! Had echt niet verwacht dat zoveel mensen de vlogs zouden kijken hier :) Vloggen is op veel plekken redelijk normaal, vooral in Amerika. In Nederland word ik veel gekker aangekeken! Af en toe zijn er wel eens mensen die zich afvragen wat ik in godsnaam aan het doen ben, dat is inderdaad super grappig om later terug te zien, want op het moment zelf merk je het niet. De Burlington en TJMaxx zijn echt geweldig, vooral als je houdt van merkkleding voor een prikkie en spitten tussen de rekken (niet iedereen vindt dat leuk).

Ik heb al m'n video's met iMovie geedit. Dat is het standaardprogramma op m'n mac. Bij Windows is er iets soortgelijks, volgens mij is dat windows movie maker! Verder hoop ik ook dit jaar weer te gaan, maar het is nog even een drama met de tickets..

@Patrick, LEUK! Hoop dat je hebt genoten! :)

AlexFL
05-01-16, 18:35
Je ticker is dus onder voorbehoud op 8 Juli ingesteld? :cool: Of gaan jullie hoe dan ook op de 8ste vertrekken?

Roshelle
05-01-16, 23:27
Haha dat klopt! We hopen nog even wat tickets te scoren! Het idee is 8 tot en met 28, maar kan ook iets afwijken. We zoeken in ieder geval binnen deze weken ivm werk/school enz! Ik vond de ticker er zo gezellig uitzien.

Roshelle
08-01-16, 17:15
Goed nieuws, vandaag Florida 2016 geboekt wat betekent dat er weer nieuwe vlogs komen, woohoo! :-)

Syllvia
09-01-16, 10:50
:):up::cool:

eentje
09-01-16, 14:07
heeeeeeeeel leuk de vloggies :)

Cindy1969
09-01-16, 22:32
Ja leuk! En lekker aftellen weer voor jullie.

ronenivonne
10-01-16, 09:23
Leuk gedaan zeg!!! We zijn ook al benieuwd naar de volgende :)

eentje
10-01-16, 14:51
gaaf gedaan met plezier gekeken. nu heb ik alleen nog meer ongeduld :D en moet nog iets meer dan maand wachten :D

Roshelle
11-01-16, 15:37
@Syllvia, @Eentje, @Cindy, @Ronenivonne bedankt voor alle leuke berichtjes! We gaan nu 21 dagen, dus meer vlogs, haha! :)

Roshelle
19-01-17, 11:59
Zijn er nog mensen die mijn vlogs kijken? Inmiddels staan er al heel wat vlogs van 2016 online! Je vindt de link naar de afspeellijst hier: https://www.youtube.com/playlist?list=PLARBCoAkUIJD6788NNtp90U1_M7evSiqS

mickey
19-01-17, 18:03
Zijn er nog mensen die mijn vlogs kijken? Inmiddels staan er al heel wat vlogs van 2016 online! Je vindt de link naar de afspeellijst hier: https://www.youtube.com/playlist?list=PLARBCoAkUIJD6788NNtp90U1_M7evSiqS

Jazeker Roshelle, kijk er wekelijks naar uit. Als het aan mij ligt gooi je ze er allemaal achter elkaar op:D

Cindy1969
19-01-17, 21:06
Kijk ze ook nog steeds hoor! Ben alleen niet zo'n reageerder op YT ;)

AlexFL
20-01-17, 01:42
Ik heb ze eerlijk gezegd opgespaard en afgelopen week tijdens m'n nachtdienst aflevering 5 t/m 23 aan een stuk gekeken :). Als ik m elke week kijk treur ik altijd als het na 20 minuutjes afgelopen is en ik weer een hele week mag wachten.

Syllvia
20-01-17, 09:18
Ik heb ze eerlijk gezegd opgespaard en afgelopen week tijdens m'n nachtdienst aflevering 5 t/m 23 aan een stuk gekeken :). Als ik m elke week kijk treur ik altijd als het na 20 minuutjes afgelopen is en ik weer een hele week mag wachten.

Heel herkenbaar :)

FloridaFabian
20-01-17, 15:26
Ondanks dat ik er zelf de hele tijd bij was kijk ik de vlogs nog vaak terug, zo beleef je (delen van) de vakantie gewoon meerdere keren! :cool:

Roshelle
21-01-17, 19:39
Jazeker Roshelle, kijk er wekelijks naar uit. Als het aan mij ligt gooi je ze er allemaal achter elkaar op:D

Ah leuk! Haha, nee nee niet alles tegelijk. Lekker weekje wachten, haha.


Kijk ze ook nog steeds hoor! Ben alleen niet zo'n reageerder op YT ;)

Leuk om te horen!


Ik heb ze eerlijk gezegd opgespaard en afgelopen week tijdens m'n nachtdienst aflevering 5 t/m 23 aan een stuk gekeken :). Als ik m elke week kijk treur ik altijd als het na 20 minuutjes afgelopen is en ik weer een hele week mag wachten.

Ahhh wat leuk! Goed om te horen! :)


Ondanks dat ik er zelf de hele tijd bij was kijk ik de vlogs nog vaak terug, zo beleef je (delen van) de vakantie gewoon meerdere keren! :cool:

Was je er bij? Hahaha!

Don Tuse
25-01-17, 18:14
Ik zie dat de YT filmpjes hier in dit topic niet meer te bekijken zijn. Dat is wel erg jammer.
Zijn ze elders nog te zien?

Roshelle
29-01-17, 22:19
Ik zie dat de YT filmpjes hier in dit topic niet meer te bekijken zijn. Dat is wel erg jammer.
Zijn ze elders nog te zien?

Je kunt de video's vinden in m'n handtekening. Daar staan de afspeellijsten naar alle video's. De twee video's in het topic waren de aftermovies. Een aftermovie is door YouTube verwijderd, die moet ik nog re-uploaden. De ander heb ik weer aangepast, dus die moet je kunnen zien nu! :)

Don Tuse
30-01-17, 17:04
Dank je wel.

Roshelle
08-02-17, 16:07
Net weer een nieuwe vlog online gezet! https://youtu.be/j_tsIYgLwek

Scooby
26-02-17, 21:44
en als laatst in Rosen Inn weer vlakbij/op International Drive in Orlando! :-)[/QUOTE]

Hey Roshelle. Wij hebben ondertussen ook de meeste vlogs van jullie al gezien en erg genoten. Jullie zijn een aantal dagen in het Rosen inn geweest. Het ziet er op zich leuk uit zo in jullie vlog. Maar zijn de kamers goed bevallen? Wij gaan volgend jaar met twee kinderen van 9 en 11 naar florida en zijn nog steeds aan het twijfelen over hotels. :-) Het gebied rond orlando eye lijkt ons erg leuk, omdat we ervan houden om vanuit ons hotel de leuke restaurantjes en winkeltjes te kunnen bezoeken. En hebben jullie nou vanaf dit Rosen inn gelopen naar universal?

stephie
26-02-17, 22:04
Wat leuk zeg! Ik zie je vlogs voor het eerst. Je doet het echt leuk. Sommige mensen kunnen dat gewoon hè?Knap hoor. Door jouw vlogs beleef ik mijn vakanties nog een keer Haha! Goed teken dus!

Roshelle
27-02-17, 17:16
en als laatst in Rosen Inn weer vlakbij/op International Drive in Orlando! :-)

Hey Roshelle. Wij hebben ondertussen ook de meeste vlogs van jullie al gezien en erg genoten. Jullie zijn een aantal dagen in het Rosen inn geweest. Het ziet er op zich leuk uit zo in jullie vlog. Maar zijn de kamers goed bevallen? Wij gaan volgend jaar met twee kinderen van 9 en 11 naar florida en zijn nog steeds aan het twijfelen over hotels. :-) Het gebied rond orlando eye lijkt ons erg leuk, omdat we ervan houden om vanuit ons hotel de leuke restaurantjes en winkeltjes te kunnen bezoeken. En hebben jullie nou vanaf dit Rosen inn gelopen naar universal?[/QUOTE]

Superleuk dat je zo hebt genoten! We zijn inderdaad in 2015 een aantal dagen in het Rosen Inn geweest. Je hebt overigens meer Rosen Inn hotels in Orlando. Wij zaten in deze: klik (https://www.booking.com/hotel/us/quality-inn-international.nl.html?aid=311093;label=hotel-56264-us-HmyxIg6LxH6qmTA7_ZTTXwS161706386766%3Apl%3Ata%3Ap1 %3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-23837260355%3Alp9064883%3Ali%3Adec%3Adm;sid=d6f848 98874f83a0312298b5398b0df2;dest_id=20023488;dest_t ype=city;dist=0;hpos=1;room1=A%2CA;sb_price_type=t otal;srfid=2a538a6940932d61368ae791a474e403bf9043a 4X1;type=total;ucfs=1&)! We zijn toen nooit naar Universal gelopen, maar pakte daar de shuttlebus. Die shuttlebus was toen gratis. Rosen Inn is ons top bevallen, we hadden een hele fijne kamer, vlakbij het zwembad, het had een sportschool (ja, daar zijn we ook geweest, haha) en het lag natuurlijk op i-drive dus je zat overal dichtbij (Epic McDonald's om de hoek). Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt, die zat er niet bij in, en wij vinden het leuker om buiten de deur te eten. Het hotel had overigens ook zo'n spelletjeshal, dat vonden wij ook leuk! Verder liepen we wel vanaf het hotel i-drive op, daar is genoeg levendigheid, maar wij gebruikten nogal veel de auto :).

In de video hier: klik (https://youtu.be/8c14_7WhB68?list=PLARBCoAkUIJD3ugKw7c-g1KwDCtQv070q)! Komen we aan in het Rosen Inn, daar film ik een beetje de kamer en omgeving, dus dan heb je misschien een ideetje!

Roshelle
27-02-17, 17:18
Wat leuk zeg! Ik zie je vlogs voor het eerst. Je doet het echt leuk. Sommige mensen kunnen dat gewoon hè?Knap hoor. Door jouw vlogs beleef ik mijn vakanties nog een keer Haha! Goed teken dus!

Wat leuk om te horen! Gelukkig mogen we allebei aftellen zo te zien! :)

stephie
27-02-17, 21:03
Ja heerlijk! Ik kan niet wachten. Ik ga nu eerst weer ff een paar vlogs van jullie bekijken :D

pvroovert
27-02-17, 23:11
ben nu ook je vlog van 2016 aan het bekijken
en ik moet zeggen het kijkt lekker weg , doe er ook vele ideeen mee op thx voor dat
groetjes

Scooby
28-02-17, 00:58
Hoi Rochelle, bedankt voor je antwoordt. Dit filmpje hadden we inderdaad gezien van de hotelkamer in rosen inn. Erg leuk.
Ik wist zeker dat ik jullie een keer heb zien lopen naar universal en heb de vlog van 2016 doorgespit �� En daar zat hij tussen. lol. Daar hadden jullie vast een hotel iets dichter bij, want je zei dat het een half uurtje lopen was.
Wij hebben geen parken van Disney voorbij zien komen. Niet echt jullie ding?

Roshelle
28-02-17, 10:23
Ja heerlijk! Ik kan niet wachten. Ik ga nu eerst weer ff een paar vlogs van jullie bekijken :D

Superleuk om te horen! De vlogs van de aankomende vakantie worden naar mijn mening nog beter en leuker, we hebben namelijk een drone aangeschaft om die ook op te stijgen op plekken waar we zijn!


Hoi Roshelle, bedankt voor je antwoordt. Dit filmpje hadden we inderdaad gezien van de hotelkamer in rosen inn. Erg leuk.
Ik wist zeker dat ik jullie een keer heb zien lopen naar universal en heb de vlog van 2016 doorgespit �� En daar zat hij tussen. lol. Daar hadden jullie vast een hotel iets dichter bij, want je zei dat het een half uurtje lopen was.
Wij hebben geen parken van Disney voorbij zien komen. Niet echt jullie ding?

Top dat je die al gezien had! Wij hebben het echt naar ons zin gehad bij Rosen Inn. In 2016 zaten we inderdaad in een hotel die wat meer op loopafstand lag van Universal. We hebben 1 keer gelopen, maar het was zó ontzettend warm dat we er echt lang over deden om erheen te lopen. Ik kan goed tegen warmte, maar het kan ook wel eens vreselijk tegen me werken (licht in m'n hoofd, duizelig enz.) dus dat was niet zo'n heel goed idee in juli vonden we zelf, haha. We hebben toen gewoon steeds een Uber genomen van het hotel naar Universal en weer terug. Was telkens rond de 5 dollar voor een ritje, dus dat vonden we wel prima.

Disney hebben we inderdaad nog niet gedaan. Mijn hart ligt wat meer bij Universal en de prijzen van Disney staan me ook een beetje tegen. We hebben wel getwijfeld, toen er aanbieding was voor Disney voor 14 dagen, maar we willen dit jaar (als het goed is) geen parken doen en even wat meer rust inbouwen in de vakantie. We vinden Disney in Parijs overigens heel leuk en ik weet zeker dat we alle Disney parken in Orlando ook leuk zouden vinden, maar wellicht iets voor de toekomst!


ben nu ook je vlog van 2016 aan het bekijken
en ik moet zeggen het kijkt lekker weg , doe er ook vele ideeen mee op thx voor dat
groetjes

Super om te horen! Leuk dat je ook ideetjes opdoet, daar doen we het voor! :)

pvroovert
06-03-17, 21:12
Heb echt goede ideen opgedaan en ik ben pas op de helft van jullie vlog
Zoals s'avonds naar universal hebben we nog nooit gedaan maar ziet er wel gaaf uit
Ook de malls vooral miromar gaan we ook doen en natuurlijk naar wen sanctuari
Heb via groupon the everglades outpost gekocht in florida city , kennen jullie die?
Denk dat dat net zoiets is als die edventure waar jullie zijn geweest
Ps ik zag dat jullie 21 april weer gaan
Wij gaan 20 april
Hebben jullie een jaarkaarr van univeral ? Wij hebben die afgelopen zomer gekocht dus kunnen wij nu weer gebruiken
Ga nu verder kijken om nog meervakantie voorpret op te doenen ideen
Dank daarvoor
Mvg peter

Roshelle
08-03-17, 14:39
@Proovert: Wat superleuk om te horen! En pas op de helft, wie weet wat er nog komen gaat dan, haha! 's Avonds naar Universal vonden wij een succes: minder warm, minder mensen en het geeft weer eens een hele andere sfeer in het donker met alle lichtjes aan. Miromar vonden wij super, lekker rustig en een breed aanbod. Wel warm, want je bent niet binnen maar steeds van binnen naar buiten etc. Everglades Outpost kennen we niet, maar als ik zo even google ziet het er leuk uit! Ja, we mogen al lekker gaan aftellen, hoe is jullie vliegreis? Wij hebben (helaas) geen jaarkaart op Universal. Als ik kijk naar de afgelopen jaren was het voordeliger geweest, maar we slaan dit jaar over omdat we net de opening van Volcano Bay mislopen enz. :( Heerlijk, nu aftellen!

Roshelle
08-03-17, 14:40
De eerste Florida Aftermovie gemaakt met de GoPro staat online. Deze eerste Aftermovie staat in het teken van Miami! (Vergeten jullie niet te abonneren? Zou ik superleuk vinden en zo blijf je natuurlijk op de hoogte als ik nieuwe video's online heb geplaatst).


https://youtu.be/yxiaygTTqok

stephie
08-03-17, 16:33
Leuk! Ik heb me vorige week al geabonneerd op jouw kanaal. Ik ben helemaal fan!
En met dat prutweer buiten droom ik lekker weg bij jullie vlogs.

pvroovert
08-03-17, 19:00
@rochelle
We hebben een cheap vlucht met eurowings we zijn met 5en en incl baggage 3x kosten het maar 1399 euro voor alle dus vond ik spotgoedkoop
We krijgen dan wel geen eten en drinken maar dat regelen we zelf wel
Is een rechtstreekse vlucht naar miami dus lukt wel met een broodje
Voordeel van eurowings is dat je nog altijd kan switchen van vluchtdagen als de prijs hetzelfde is of lager dan is het nog gratis ook anders betaal je alleen het verschil bij
Zit er ook over te denken om 2 dagen eerder of langer te gaan is op dit moment gratis
Heb een programma en het is dan vrij druk ( kwam door jullie vlog , deed heel wat meer ideen op !! :))

sanook
08-03-17, 20:06
Weet je zeker dat dat switchen van vluchtdagen gratis is ? Lijkt alleen mogelijk vanaf 'smart' tarief en dan nog tegen honderden euro's per persoon/vlucht extra (van te voren boeken/betalen).
Verder natuurlijk een spotgoedkoop tarief en inderdaad is een broodje onderweg een prima oplossing.

pvroovert
08-03-17, 21:01
Klopt heb net even nagekeken het veranderen van vluchtdata kost niks alleen een additional charge van 90 euro pp
Plus de evt meerprijs van de vlucht

Roshelle
10-03-17, 12:34
Nou misschien dit weekend nog even kijken, maar grote kans dat we gewoon lekker twee weekjes gaan. Komen toch zoveel kosten bij (huurauto, hotels enz).

pvroovert
14-03-17, 00:03
Zit nu te kijken naar de vlog van 2015 en dan moet iktoch zeggen dat 2016 een stuk scherper was qua beeld maar vind de vlog van 2015 ookzeer leuk om te kijken
Ps zie dat dunking donuts wel veel terug komen zullen wij in april ook eens gaan proberen

FloridaFabian
14-03-17, 11:28
Ja Dunkin' is een persoonlijke favoriet van ons, voor mij vooral vanwege de koffie en voor Roshelle vooral vanwege de .....je raadt het niet..... Donuts! 23 maart a.s. opent er een Dunkin' in Amsterdam, hier zullen wij ook zeker even heen gaan nog voor onze vakantie, zo krijgen we de smaak alvast goed te pakken!

Roshelle
15-03-17, 10:48
Zit nu te kijken naar de vlog van 2015 en dan moet iktoch zeggen dat 2016 een stuk scherper was qua beeld maar vind de vlog van 2015 ookzeer leuk om te kijken
Ps zie dat dunking donuts wel veel terug komen zullen wij in april ook eens gaan proberen

Klopt zeker hoor! Ik heb voor de laatste Floridavakantie een speciale vlogcamera gekocht, de jaren daarvoor deed ik het gewoon met m'n iPhone, dus dat was een stuk minder scherp. Elk jaar weer wat verbetering! Dunkin is zeker een van ons favoriet voor een tussendoortje! :)

Roshelle
22-03-17, 16:06
En de aftermovie van Naples staat inmiddels ook online! Nu moeten alleen Orlando en de totale aftermovie nog online komen :)


https://youtu.be/3omQYs3OkLA

Njit
22-03-17, 21:02
Overbodig en onnodig kwetsend commentaar verwijderd.

https://s21.postimg.org/f1cpqp46v/be_nice_or_leave.jpg

stephie
22-03-17, 21:23
Leuk filmpje! Ik waan me dan weer even in Florida. Wat is de golfkust toch mooi. Ik zit er over na te denken om ook een actioncam te kopen. Het lijkt me leuk om bijv. onder water te filmen. Het wordt niet zo'n dure als een GoPro hoor. Ik ga niet zo'n mooie Vlog bijhouden :D

Cindy1969
22-03-17, 21:55
3 maal raden wie er kwetsend commentaar had... weet het zo al.

Leuk filmpje weer! Krijg zo'n zin in Florida als ik jullie filmpjes zie.

Roshelle
23-03-17, 14:40
Leuk om te horen Cindy!

Roshelle
20-04-17, 08:50
https://youtu.be/JTPW-gvurb8

En weer een aftermovie, dit keer van Orlando! Morgen gaan we weer, woohoo!

Ellen1308
20-04-17, 09:56
Wat een lekker vooruitzicht, morgen al vertrekken!!! Alvast een goede reis en héél veel plezier!

Syllvia
20-04-17, 10:06
Heel veel plezier Roshelle en Fabian!! En ik verheug me al op de gave vlogs!!!!!

gave aftermovie :) Echt leuk!

Patrick
20-04-17, 10:34
Ga maar lekker op vakantie en kom maar op met die nieuwe blogs!!! Kijk er nu al weer naar uit :-)

Heel veel plezier!!!

stephie
20-04-17, 19:44
Leuke aftermovie!
Hele goede reis gewenst! Ik ben stiekem wel jaloers dat jullie morgen al gaan Haha :DIk moet nog ff geduld hebben (4 weken....).

miekje
20-04-17, 21:04
Hele fijne vakantie!!!!! Kan niet wachten op jullie nieuwe vlogs..... al zo veel leuke tips uit kunnen halen! Geniet van jullie reis!!!

Cindy1969
20-04-17, 21:39
Ah jullie mogen, hoe heerlijk!!! Ik ga de aftervlog zo even kijken.
Goede vlucht, heel veel plezier, en doe jullie best op de vlogs ;)
Kijk er al naar uit haha!

ronenivonne
21-04-17, 07:01
Fijne vakantie!!

Patrick
21-04-17, 10:19
Goede reis en nog een betere vakantie!

moniquekruiningen
22-04-17, 02:36
Weer een fantastische trip gewenst.. wij hebben nog 5 weken te gaan...

Roshelle
10-05-17, 22:49
https://youtu.be/n6NSBa5zivE < Hier alvast een voorproefje! De vlogs komen elke vrijdag online! :D

Syllvia
11-05-17, 10:12
Superleuk! Ik verheug me er al weer op!!

Laura
11-05-17, 14:24
Hier nog een fan! Kan niet wachten om de nieuwste vlogs te gaan zien. Kan 3opreis nog een puntje aan zuigen Rochelle ;-)

Roshelle
12-05-17, 10:54
Wat lief allemaal! Vanmiddag om 15:00 komt de eerste online!

pvroovert
12-05-17, 15:10
Mooi ga ze zeker allemaal bekijken en weer ideen opdoen voor 2018
Trouwens bedankt voor de tips van de laatste vlogs hebbeb we zeker veel aan gehad

Roshelle
12-05-17, 16:14
Top om te horen! Daar doen we het voor!

Inmiddels staat de eerste vlog online, yes: https://youtu.be/uIF_5WmsUa0

stephie
12-05-17, 20:02
Jippie! Leuke Vlog Roshelle en Fabian. Arghhhhhhh als je de volgende online zet volgende week vrijdag, dan zitten we hoog in de lucht :D
Heb ik wat te kijken als we zijn aangekomen in Orlando :p
Maar complimenten voor deze eerste Vlog. Mooie huurauto.

Patrick
12-05-17, 22:57
te kort! ;-)

Leuk hoor jullie vlog!

FloridaFabian
19-05-17, 21:31
Voor de niet YouTube abbonees: deel twee van Roshelle's vlogs staat online! Link (https://youtu.be/-Tpz-jvHrcU)!

Mave
10-06-17, 22:13
Ontzettend leuk gedaan! Net pas twee filmpjes bekeken dus ik heb er blijkbaar nog heel wat te gaan :)
Ik ga op zoek naar een Universal filmpje...ben erg benieuwd!

FloridaFabian
16-06-17, 21:33
Leuk om te horen! Wij hebben nog genoeg Universal filmpjes van vorige jaren en ook de filmpjes van dit jaar komen er uiteindelijk aan. Het valt op dit moment voor Roshelle niet mee om de vlogs up te loaden omdat zij net haar tweede week heeft gehad voor haar nieuwe werkgever en aangezien Roshelle enorm perfectionistisch is duurt het heel lang voor een vlog af is. Dit weekend wel weer een nieuw deel geloof ik!

miekje
16-06-17, 23:07
Leuk fabian en roshelle.... de kids houden you tube de hele dag in de gaten..... en wij stiekem natuurlijk ook:oheerlijk ideeën opdoen voor onze florida vakantie in augustus....heel benieuwd wat voor tips jullie voor de keys hebben...

FloridaFabian
16-06-17, 23:56
Wij hebben de Keys echt als de verrassing van de vakantie ervaren, hadden wel mazzel met geweldig weer moet ik zeggen. Twee tips even zo snel: #1: Bahia Honda state park, ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel verschillende kleuren blauw gezien als tijdens onze trip naar dit state park en dan kun je er ook nog eens in zwemmen.... zo bijzonder! #2: Wij hebben op Key West net even buiten het populaire gebied geparkeerd, op 10min lopen van het 'Southernmost point' dit was gratis terwijl betaald parkeren toch snel $20 voor de dag was. Daar kun je dan weer twee Margarita's van kopen bij Margaritaville op Key West!;)

Roshelle
17-06-17, 22:24
Jaaaaaa hij staat er! Inclusief dronebeelden! :) https://youtu.be/2MvJa6NrDm8

miekje
18-06-17, 13:02
Super leuk roshelle!

pvroovert
18-06-17, 21:06
Jaaaaaa hij staat er! Inclusief dronebeelden! :) https://youtu.be/2MvJa6NrDm8


dan gaan we dat weer kijken
echt mooi gedaan fabian en rochelle ik kijk met veel plezier de vlogs naar idd weer nieuwe ideen voor onze amerika vakantie in 2018
waar we zeker de keys gaan doen
waren afgelopen jaar 2 dagen op key largo en ik moet zeggen FANTASTISCH
dus komend jaar heel de keys
nog tips wat betreft hotels ?

FloridaFabian
19-06-17, 11:25
We hebben twee nachtjes overnacht op Key Largo in het Bayside Inn Key Largo via Hotwire. Wij hadden ondanks de dramatische reviews op Tripadvisor een geweldige kamer en dito ervaring met het hotel. Grootste nadeel is het ontbreken van Wifi in de kamers ( het is 2017! ) Maargoed, we zijn op vakantie dus dit is geen drama. Hebben ook niet ontbeten bij het hotel maar bij de Burger King naast het hotel, maar dit komt vooral omdat ik gek ben op het ontbijt bij de BK...:p Grootste voordeel aan dit hotel is dat het beschikt over een stijger naar de zee waar je 's avonds kunt genieten van de mooiste ondergaande zon ooit! Wij hadden twee pizza's besteld bij Papa John's om de hoek, een koeltasje vol met Bud Light en toen hebben we daar echt een fantastische avond gehad, mede doordat er naast dit hotel een leuke bar is (Snooks) waar live muziek werd gespeeld en toen de koeltas leeg was hebben we daar ook nog een aantal Islamorada Ales gehaald. Persoonlijk zou ik dit hotel dan ook wel aanraden maar verwacht geen Hilton!

Syllvia
19-06-17, 17:02
Superleuke vlog weer!!

stephie
19-06-17, 21:29
Leuk leuk leuk! En ja hoor, we zijn nu twee weken thuis, de jetlag is weg en we missen Florida ontzettend!
Zucht.....:(
Maar de vlogs houden me op de been hoor :D

Roshelle
25-06-17, 18:07
Ah stom he! Wij hebben ook heimwee. Gelukkig kunnen we steeds alle beelden zelf ook terugkijken, hihi! Inmiddels alweer een nieuwe:

https://youtu.be/t_5kPbsgsFE

Lannie
26-06-17, 21:01
Wat een leuke vlog weer!!

Renger-Linda
29-06-17, 20:43
Ik herken alle gevoels van heimwee nog zo goed,4 jaar terug naar Florida geweest. toen hebben we een kleine rondreis gemaakt ,maar o zoveel gezien en kan je vertellen dat ik oprecht geniet van je vlogs Roshelle ! Gelukkig gaan we in September 16 dagen , kan niet wachten.... !

Roshelle
04-07-17, 08:35
^ Vreselijk he die heimwee Linda. Wat heerlijk dat jullie in September gaan! 16 dagen, wat lekker. Weet je al wat jullie allemaal gaan doen?

In deze vlog vlieg ik boven Miami Beach met de drone, ZO VET! https://youtu.be/W4vvytbSM_s

Roshelle
03-11-17, 22:10
Het heeft even mogen duren (drie weken, oeps), maar er staat weer een nieuwe vlog online! Een huis kopen brengt toch meer met zich mee dan ik dacht, haha. Hier vind je de link: https://youtu.be/iICypQZ1FxE

pvroovert
17-05-18, 19:39
ha Roshelle en Fabian hoe was jullie vakantie ?
ben weer in volle verwachting aan het wachten op jullie vlogs
hebben jullie deze keer ook de drone gebruikt ?
en wanneer kunnen we ongeveer de eerste video verwachten ?
mvg peter

FloridaFabian
18-05-18, 11:52
Hoi Peter! Wij hebben het weer fantastisch gehad, 'voor herhaling vatbaar' zou ik zeggen ;)
Roshelle gaat vanavond aan het bewerken beginnen dus ik verwacht morgenochtend het eerste deel. Kleine spoiler; wij hebben zeker een drone gebruikt maar niet dezelfde als vorig jaar!

pvroovert
18-05-18, 13:15
Oke Fabian ik wacht het vol spanning af
Is altijd weer leuk om te kijken en weer inspiratie op doen voor volgend jaar

Roshelle
27-05-18, 11:35
In de plaats van ons reisschema topic te gebruiken plaats ik hier wel de nieuwe vlogs! De eerste is vorige week online gekomen en de nieuwste gisteren! Je kunt ook altijd in mijn handtekening klikken naar de afspeellijst, dan heb je meteen alle vlogs van dit jaar bij elkaar! Maar voor nu, kan je hier de tweede vlog vinden: https://youtu.be/EnKeskfpxvA

pixiedust
24-06-18, 01:22
Sinds een paar weken je vlogs ontdekt en inmiddels allemaal bekeken. Nu wacht ik elk weekend met smart op de nieuwe vlog van jullie afgelopen reis. Heel erg tof om te zien!

sunnyrojo
16-07-18, 10:03
ook pas je vlog ontdekt, echt een superidee, wij gaan ook dus waarschijnlijk 1e vlog na 8e keer Florida ha ha.

Roshelle
08-09-18, 13:10
ook pas je vlog ontdekt, echt een superidee, wij gaan ook dus waarschijnlijk 1e vlog na 8e keer Florida ha ha.

Dat is echt leuk om te horen! Een vlog kun je lekker vaak terugkijken om zo je vakantie nog een keer te beleven!


Sinds een paar weken je vlogs ontdekt en inmiddels allemaal bekeken. Nu wacht ik elk weekend met smart op de nieuwe vlog van jullie afgelopen reis. Heel erg tof om te zien!

Haha dan heb je er flink wat uurtjes opzitten! Leuk om te horen! Heb je ook alle oudere vlogs gekeken? :D

Roshelle
08-09-18, 13:37
https://youtu.be/PyKVwy2zd2c Weer een nieuwe! :D

pvroovert
07-04-19, 19:43
Hallo roshelle
Gaan jullie dit jaar niet naar de usa ?? Hoop weer op mooie vlogs


https://youtu.be/PyKVwy2zd2c Weer een nieuwe! :D

Lizz
08-04-19, 19:33
@pvroovert, zijn als ik het goed heb 4 april vertrokken richting de Weskust ze doen dit jaar dus een ander rondje maar ook daar zullen wel vlogs van verschijnen.

pvroovert
08-04-19, 22:54
@pvroovert, zijn als ik het goed heb 4 april vertrokken richting de Weskust ze doen dit jaar dus een ander rondje maar ook daar zullen wel vlogs van verschijnen.

O zou mooi zijn
De westkust is echt prachtig
Zie hun vlogs graag verschijnen

Lizz
09-04-19, 12:20
Dan bedoel ik dus niet de westkust van Florida, maar California.

FloridaFabian
23-04-19, 15:20
Lizz heeft het (bijna) goed! Wij zijn inderdaad net terug van ons eerste rondje westkust - vertrokken op 31/3 en gistermiddag teruggekeerd ( en vandaag beiden weer aan het werk, gaap!). Vandaar dat wij beiden niet erg actief waren op dit forum in de periode naar de reis toe. Roshelle heeft uiteraard alles vastgelegd dus de vlogs zullen snel volgen. Er is nog een (grote) kans dat wij in het najaar naar Florida zullen gaan, al is dit niet helemaal zeker. Het is voor ons beiden absoluut niet zo dat wij nu liever naar de westkust zouden willen in plaats van Florida, hoewel het een fantastische reis was zijn de twee niet te vergelijken wat ons betreft. De rust en het Floridagevoel of het avontuurlijke aan de Westkust hebben beiden hun eigen charme.

Syllvia
26-04-19, 17:42
Helemaal mee eens, allebei schitterend!

Roshelle
06-05-19, 17:10
@Lizz: Dat heb je idd goed geïnformeerd! Dit jaar lieten we Florida even links liggen en gingen we voor het eerst naar de westkust van Amerika, maar ook dat was fantastisch! Vanaf aanstaande woensdag komen daarvan de vlogs online, geen Florida, maar wel leuk!

@Proovert: Vanaf aanstaande woensdag verschijnen daarvan de vlogs! :)

Mave
06-05-19, 18:26
Leuk hoor! Ik ga weer kijken! De westkust staat ook nog op ons lijstje...

FloridaFabian
15-05-19, 17:42
Om even op Roshelle's bericht van hierboven te reageren; we hebben Florida dit jaar dúsdanig 'links laten liggen' dat de tickets voor oktober inmiddels geboekt zijn, de Mustang weer is vastgelegd, en Universal's Cabana Bay Beach Resort voor de eerste 7 nachten geboekt is. We kunnen blijkbaar toch echt geen jaar zonder ons Florida :cool:

Renger-Linda
15-05-19, 20:05
Om even op Roshelle's bericht van hierboven te reageren; we hebben Florida dit jaar dúsdanig 'links laten liggen' dat de tickets voor oktober inmiddels geboekt zijn, de Mustang weer is vastgelegd, en Universal's Cabana Bay Beach Resort voor de eerste 7 nachten geboekt is. We kunnen blijkbaar toch echt geen jaar zonder ons Florida :cool: fijne voorbereiding gewenst, ik ben aan het neuzen voor een babyproef vakantie naar Florida aangezien wij in juli papa en mama worden. Wij denken zelf aan september 2020, maar bekijk ook voorjaar. Ondanks de aanstaande baby kan ik ook niet wachten terug te gaan naar Florida ��

Mave
18-05-19, 13:45
Oh heerlijk Fabian en Roshelle.... toch nog naar Florida! Leuk hoor naar Universal:o

Roshelle
08-06-19, 12:09
@Renger-Linda: Wat een heerlijk vooruitzicht! Volgens mij is Florida met een baby prima te doen. Lekkere temperatuur, lekker relaxen! Hopen dat jullie ook snel weer mogen!

@Mave: Heerlijk he! Wat een verwennerij dit jaar, én de westkust en nu ook nog Florida!

Fitzroy
09-06-19, 16:03
Roshelle, mijn complimenten voor je vlogs :up: Een paar weken geleden heb ik me op een regenachtige zondag met jouw vlogs vermaakt. Echt leuk en raar dat ik ze niet eerder ontdekt had. Ik was denk ik in de war met een ander stel die heel erg overdreven in scene gezette vlogs hebben waardoor ik die van jou nooit bekeken had.
Echt super leuk, ik ga gauw kijken of je er van de Westkust alweer bij hebt gezet.

Mave
12-06-19, 11:35
Wauw ...net genoten van je nieuwste Vlog. Wat is de weg naar Las Vegas mooooooi! Dat had ik niet verwacht. Mijn stiefvader zei al dat het prachtig was en ik had zelf het idee dat dit het minst leuke van een rondreis aan de west kust was. Maar je hebt t mooi in beeld gebracht. Mijn complimenten:up: Vanmiddag even aan mijn man laten zien :o