PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Mercado



marisca
15-05-06, 21:29
Onze vrienden zijn net terug van Orlando en merkte op dat de Mercado er niet meer is, Alles afgebroken.
Er word nu een groot hotel gebouwd, Dus dat leuke koffie tentje zit er niet meer :cry: .
Groetjes marisca. :D

corrus
15-05-06, 21:38
Dat hele stuk van de I-Drive wordt onderhand genomen... Pointe Orlando.. komen iets van 50 nieuwe shops (voornamelijk restaurants) eindelijk!!!
Mercado gaat uiteindelijk plat, er komt wel een hotel maar ook nog winkels...
en zo langzaam word er noordwaarts gewerkt... op zich geen weelde...
De laatste jaren ging het steeds slechter met de Mercado, ieder jaar werd de leegstand groter...

ekkie50
16-05-06, 19:17
Ik had tot m'n verrassing ook gezien dat Pointe Orlando op de schop is gegaan. Een en al puinhoop. De Muvico bioscoop is er blijkbaar nog wel, want op internet is hun filmaanbod te zien, of vergis ik me??. Nou heb ik Pointe Orlando altijd al een tochtgat zonder ziel gevonden. Ik ging er alleen heen voor die bioscoop.

Jammer vind ik dat the Mercado zo te horen ook aan de beurt komt. De hele opzet van die mall heeft wel wat vind ik. Ik ben dus benieuwd of het geen er voor in de plaats gaat komen leuker en gezelliger is.

corrus
16-05-06, 21:27
Ik had tot m'n verrassing ook gezien dat Pointe Orlando op de schop is gegaan. Een en al puinhoop. De Muvico bioscoop is er blijkbaar nog wel, want op internet is hun filmaanbod te zien, of vergis ik me??. Nou heb ik Pointe Orlando altijd al een tochtgat zonder ziel gevonden. Ik ging er alleen heen voor die bioscoop.

Jammer vind ik dat the Mercado zo te horen ook aan de beurt komt. De hele opzet van die mall heeft wel wat vind ik. Ik ben dus benieuwd of het geen er voor in de plaats gaat komen leuker en gezelliger is.De bioscoop is het enige wat blijft staan...

ekkie50
28-05-07, 19:00
Mercado status mei 2007:
alles staat nog steeds overeind, maar daar is alles mee gezegd. Alles, behalve de Titanic tentoonstelling, is verlaten (boarded up) en het geheel biedt de aanblik van een spookstadje. Wat ermee gaat gebeuren is mij totaal onbekend.

In lokale nieuwsberichten vernam ik wel dat er plannen zijn om het gedeelte tussen het Convention Center en Pointe Orlando een metamorfose te laten ondergaan, met (meer) winkels, hotels e.d.
Men schijnt er nogal enthousiast over te zijn, dus dat gaat er wel komen.