PDA

Bekijk Volledige Versie : How to see the real florida



trails
19-12-15, 10:06
Voor de liefhebbers:

http://backroadplanet.com/how-to-see-the-real-florida-11-essential-web-sites/

Thrypa
27-12-15, 20:35
Dit zou ik heel graag doen! Na 4 keer heb ik de standaard attracties wel gehad, de laatste keren zoeken we meer en meer prachtige natuur op die Florida te bieden heeft!
Staat dus zeker nog op mijn lijstje een Florida reis als je link!

FloridaFabian
27-12-15, 20:52
( 7. Abandoned Florida ) ik vind dit soort dingen altijd bijzonder interessant gek genoeg, heb ooit een hele zondagmiddag filmpje bekeken op YouTube van verlaten malls & gebouwen in Florida. Het is niet echt een goed idee om dit soort verlaten gebouwen zelf op te zoeken in Amerika omdat het wordt gezien als 'trespassing' dus dan maar via internet. Leuke link!:up:

moniquekruiningen
28-12-15, 19:46
Leuk leuk leuk deze site, ik heb al wat zaken genoteerd die dit jaar in aanmerking komen voor een bezoek.. Ook grappig ik heb gistermiddag toevallig op YouTube een verlaten motel bekeken.. Jammer dat het verhaal erachter (waarom) niet duidelijk werd... Dat vind ik dan weer interessant..

koenkamphuys
01-01-16, 19:44
De site toegevoegd aan mijn favorieten en geabonneerd op de e-zine. Wel viel me op, dat er nogal wat attracties op de site genoemd worden, die ik al ken; en ik zou er ook nog wel een paar kunnen aanraden.