PDA

Bekijk Volledige Versie : even voorstellen: SunnyJ



SunnyJ
07-12-15, 09:23
Wij hebben nog geen definitieve beslissing gemaakt maar we willen graag in augustus 2016 naar Florida. Voor mij a dream come true! Alleen over het weer maak ik me een beetje zorgen: regent het niet te vaak en zijn er genoeg zonuren? Universal, Discovery Cove, Seaworld, het staat allemaal op de planning.
Tips zijn erg welkom!!

FloridaFabian
07-12-15, 15:07
Allereerst, welkom op dit forum, waar je waarschijnlijk op al je vragen wel een antwoord zal vinden. Mijn ervaring met reizen naar Florida in juli/aug leert dat het erg warm is met inderdaad hier een daar een tropisch(e) bui(tje). Het grootste voordeel van deze buien is dat ook zo de zon weer schijnt. Dit zal natuurlijk per jaar verschillen maar het houdt mij niet tegen om ieder jaar weer te gaan.

Universal is ook super om heen te gaan, zowel Islands of Adventure als Studios.

PENPE
07-12-15, 16:35
....regent het niet te vaak en zijn er genoeg zonuren? .... Er is geen peil op te trekken ;)... enne natuurlijk hartelijk welkom !!!

nicolea
07-12-15, 18:49
Wij zijn in 2014 in augustus geweest,en hebben het weer niet als storende factor ervaren!

P9ol
08-12-15, 08:43
Welkom,
Wij gaan altijd in Juli/Augustus omdat we aan de schoolvakanties vastzitten maar hebben geen last van het weer.

koenkamphuys
08-12-15, 19:45
Zonuren zeker! Florida is niet voor niets de Sunshine State. In augustus heb je de meeste kans op een bewolkte dag, maar bewolkt is voelt niet, zoals hier, somber aan. Met de augustustemperaturen zul je de wolken verwelkomen.

Niels82
11-12-15, 23:44
Welkom SunnyJ!