PDA

Bekijk Volledige Versie : Celebration suites Kissimmee



AstridV
02-12-15, 10:52
Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaringen met het Celebration suites complex in Kissimmee?
Alles is welkom :)

Vast bedankt voor de reactie's en info.

Groetjes,
Astrid

knar
02-12-15, 11:42
Wij zitten nu in Celebration suites. Het heeft een ruime slaapkamer, zitkamer en keuken. Je kan wel zien dat het oud is. Het wordt goed schoongemaakt iedere dag. De ligging is goed, naast Old Town. Het complex is best wel groot, wij zitten in gebouw I. Er is ook een shuttledienst naar de parken, vandaag gaan we bijv. naar Sea World. Een nadeel is dat er geen WiFi is (alleen in het businesscenter), wij hebben WiFi gekocht voor $14,-- per week per apparaat. Voor een weekje us get goed te doen, het was ook niet duur!

Dehillies
02-12-15, 22:30
Wij zaten afgelopen april iets verder (op loopafstand) van Celebration Suites; Tropical Palms Resort. Geboekt via Expedia voor ong € 50,00 per nacht per cabin. Prijs zal wel afhankelijk zijn wanneer je er bent. Wij waren er erg tevreden over, ruime cabin met twee slaapkamers, ruime keuken met vaatwasser. En pluspuntje was dat het zwembad in ons geval voor de deur lag en wifi. Geen shuttledienst, maar we hadden een huurauto.

Cindy1969
03-12-15, 22:25
Verbleef vorig jaar in Celebration Suites. Erg tevreden. Wel wat ouder maar wel schoon. Fijne ruime kamers, met een keukentje, en woonkamer en goede bedden.
Ik zat achterin, dus lekker rustig. Blok N volgens mij, maar weet het niet meer zeker. Wifi idd niet gratis, maar wel zeer goede verbinding en vind het
dan niet erg om ervoor te betalen. Liever dat dan gratis wifi waar je niet van op aan kan. Was er overigens ook een weekje, dus dan goed te doen qua prijs.
Heb op mijn blog (feb 2015) foto's staan van toen ik er was.
Als je specifieke vragen hebt hoor ik het graag.

AstridV
29-08-16, 20:48
Als eerste wilde ik jullie nog bedanken voor de info/reactie

maar ik had nog even een vraag betreft WiFi gebruik. Ik lees dat je per apparaat WiFi kan huren. Maar kan je dan bijvoorbeeld wel wisselen? Of kan dat niet? Moet je echt bijvoorbeeld voor je tablet en voor je telefoon WiFi huren? En als je 3 apparaten hebt moet je dan voor 3 apparaten WiFi betalen?
En hoe is het bereik daarvan? Kan je WiFi ook gebruiken bij het zwembad?