PDA

Bekijk Volledige Versie : Disney account

moonlight91
22-11-15, 09:21
Zijn er meer mensen die niet meer in hun account kunnen
ik krijg steeds melding dat het momenteel niet toegankelijk is
of zelfs dat het account niet bekend is
als ik mijn ww resset via een link, krijg ik ook weer een melding
zelfs een nieuwe account aan maken lukt niet
dit is al dagen aan de gang of ik nu de app of de website probeer maakt
niet uit
morgen mag ik mijn fastpassen vast zetten.. Dus hoop op een
oplossingen, anders zal ik moeten bellen

Lelli Kelly
22-11-15, 09:37
Ik heb net even geprobeerd maar kan gewoon inloggen.

Mushu
22-11-15, 09:38
Die van mij werkt gewoon.

moonlight91
22-11-15, 10:00
inmiddels is het me ook gelukt om via de website in te loggen..(laptop)
ik moest wel de `Terms` opnieuw aanvinken en bevestigen ,maar heb nu mijn complete overzicht
via de app op mijn smartphone kan ik er nog steeds niet in .. ???? ... zo vreemd
op mijn tablet kan ik inloggen maar is alleen mijn profiel zichtbaar
en heb ik geen reserveringen en toegangskaarten in beeld ,kan ik ook niet verder in het menu voor de fastpassen

Mushu
22-11-15, 10:48
Er zijn inderdaad nog niet zo heel lang geleden nieuwe "terms" toegevoegd die je moet bevestigen. Ik kan overal mijn reserveringen zien en alles lijkt te werken (laptop, ipad en iphone). Moest op de ipad wel even opnieuw inloggen om alles te kunnen zien. Misschien moet je de apps opnieuw downloaden, dat wil wel eens werken.

moonlight91
22-11-15, 15:18
Ik heb de apps verwijderd en terug gedownload
en alles doet het weer...

Mushu
22-11-15, 17:48
Super! Dan kan je in ieder geval je fastpassen op tijd regelen.

Ilse_
22-11-15, 17:52
Kun je me vertellen waar je zn account kunt aanmaken en waar ik kan vinden wat er precies de voordelen van zijn.???

We willen aanstaande zomer ook weer richting de Disney parken. Afgelopen jaren zijn we gewoon geweest zonder fast-fassen ed maar nu willen we dat toch wel graag.

moonlight91
22-11-15, 18:54
Ilse , je gaat naar https://disneyworld.disney.go.com/ daar zie je MY DISNEYEXPERIENCE (aan de rechtse kant)
daar kun je je account aan maken , als je op de officiele site toegangskaarten aanschaft komen ze vanzelf in het overzicht terecht
als je elders je kaarten koopt kun je je kaart nummers invoeren..
je kunt dan 4 weken voor je bezoek 3 fastpassen vast zetten,per park ook resterveringen bij restaurants binnen Disneyworld regelen
wij hebben zelf magicbands in het account toegevoegd, waar alles automatisch aan word gekoppeld
je kunt de app vinden in playstore en installeren op je smartphone, en zelfs terplekke je fastpass nog aan passen
bv je hebt een fastpass voor Pirates of the carribean, maar de wachttijd is slechts 15 min. dan kun je online dat fastpass nog omzetten naar Splash mountain ofzo..
je ziet dan direct van welke attracties er nog beschikbaar zijn, ook kun je de wachttijden checken in de parken via je app
dat scheelt je voor niets heen en weer lopen of makkelijker plannen waar je naar toe gaat
Mocht je onverwachts besluiten dat je toch in een restaurant wilt eten in een park, kun je dus ook kijken of eventuele reservering nog mogelijk is en direct
online regelen... enzo zijn er nog talloze mogelijkheden met je account
in de parken heb je gratis WIFI, dus werkt ideaal !

Ilse_
22-11-15, 20:23
Oh super !!! Thnx voor je antwoord. Daar zal ik me eens in gaan verdiepen. The Magic bands kun je die ook daar ter plekke nog aanschaffen???
( die hebben we namelijk nog niet maar al wel diverse keren naar gekeken en we vinden ze erg leuk dus nu dan ook nog eens nuttig, hihi )

Mushu
22-11-15, 20:50
ja, Magic Bands kan je ook ter plekke aanschaffen. Het is echt handig om een account aan te maken want die fastpasses zijn ideaal, scheelt enorm veel wachttijd. En ik ben ook fan van de Magic Bands, geen gedoe meer met losse kaartjes gewoon iedereen zijn eigen armband en zo langs de scanners.

danielambroz
29-05-16, 15:49
Dus als we het goed begrijpen kun je de toegangskaarten online via de disney site bestellen waarna deze in je overzicht komen van je account bij disneyexperience? Krijg je de toegangskaarten thuisgestuurd of zie je de toegang alleen in de my disney experience?
Is voor fastpass + een magic band noodzakelijk?

wij gaan in augustus voor de eerste keer naar Magic Kingdom en logeren niet in een disney hotel. We hebben al het een en ander opgezocht maar vinden het vrij onduidelijk. Alvast bedankt voor het meedenken!

Niels82
29-05-16, 16:38
Je kunt de tickets koppelen aan je experience als je daarvoor een code hebt gekregen. Dat is noodzakelijk voor Fastpass gezien je die reserveert voor de periode dat je in het park bent.
Een magic band is niet noodzakelijk als je die niet wilt hebben gezien de App + disneyExperience los staat van je magicband.
Mensen die geen magicband hebben gebruiken een pasje voor dezelfde dingen.

Mocht je de magic band wel leuk vinden kun je ze voor 7 (kaal, grijs) tot 10 dollar (met figuurtje) kopen bij de outlet's aan de I 4.
Krijg je ook nog een leuk cadeau erbij als je kids Disney Infinity spelen (voor deel 1 is dat een grot met een draak die rondvliegt!)

moonlight91
29-05-16, 19:58
Als je online via disney koopt staan ze automatisch in je account.. je print de bevestiging uit en daarmee ga je naar een guestrelation bij een van de parken
of in disney springs, daar krijg je dan plastic kaartjes..al je vast gelegde gegevens en dus ook Fastpasses staan daar op gelinkt.. je kunt idd ook magicbands kopen.. je voert dan in je Disney account de ID code van de banden in en worden ze gelinkt
koop je kaartjes via american estates bv..voer je de ID code van de kaarten in die hun via de post naar je sturen

Monique118
30-06-16, 21:04
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag. Wij vertrekken op 13.08.2016 naar Orlando. We hebben 7 dagen toegang tot de disneyparken.

Ik heb een account aangemaakt op my disneyexperiance, en gelijk onze toegangskaarten eraan gekoppeld. Maar ik kan maar fastpasses reserveren tot 31 juli.

Doe ik iets verkeerd??? (ik heb de toegangskaarten nu op unactive gezet ipv active). Kunnen jullie mij aub verder helpen???

We zijn al twee keer eerder inOrlando geweest. De tweede keer was 4 jaar geleden, toen was dit fastpass systeem er nog niet.

Mushu
30-06-16, 22:51
Als je geen resort gast bent dan kan je 30 dagen vooraf fastpasses reserveren. Dus die 31 juli kan wel kloppen. Je moet dus nog even wachten tot je voor de juiste periode kan reserveren.

Monique118
01-07-16, 06:59
Dank je wel voor je snelle reactie. Dan moet ik nog even wachten. Hopelijk zijn er dan nog wat fastpasses beschikbaar...

Kan het geen kwaad dat ik de toegangskaarten op unactive heb gezet ipv active ? Weet jij dat ook? Of moet ik ze weer op active zetten? Dat is mij helaas niet duidelijk.

Mushu
01-07-16, 09:54
Het lijkt mij geen probleem dat je de kaarten nu op unactive hebt gezet. Als ze maar op active staan als je ze wil gaan gebruiken. Bij mij staan ze allemaal op active, ook de kaarten die al jaren geleden verlopen zijn en waar ik niets meer mee kan.

Bosevents
01-07-16, 23:05
Je kunt Fastpasses reserveren zelfs nog op de dag zelf. In de ochtend zo rond 07:00 uur komen deze vrij.
30 dagen voor je aankomst in Disney kun je als niet hotel gast al beginnen met reserveren. Soms zijn dingen dan vol maar meestal lukt een planning wel. Probeer in ieder geval reserveringen te maken aan het begin van de dag. Als je nl. de eerste drie heb gedaan kun je nieuwe fastpasses aanvragen.
Hiermee hebben wij op de avond zelf nog een plek kunnen krijgen bij een avond show.
Ik heb dit zelfs nog aan een Castmember nagevraagd. Disney kijkt hoeveel aanvragen er zijn en sluit dan dat tijdslot. Als blijkt dat er veel mensen niet komen opdagen dan gooit Disney hem toch open. Dus blijf regelmatig checken.
Als laatste nog deze tip. Neem een extra batterij mee voor je telefoon. (Mobile charger) Disney dagen zijn lang en je kijkt best vaak op je telefoon.

Mushu
02-07-16, 04:01
Het is aan te raden zo vroeg mogelijk te beginnen met fastpass reserveringen. Sommige populaire attracties zijn zo weg. Resortgasten kunnen 60 dagen + duur van hun verblijf al vooraf reserveren, die hebben dus al veel fastpasses ingenomen. Het loont zeker de moeite om regelmatig (ja dus ook op de dag zelf) te kijken of er toch iets beschikbaar is. Zodra iemand een fastpass cancelt, komt deze weer beschikbaar. Zo heb ik zelf de 7 dwergen mijn-trein voor 3 personen een paar uur voor de ingangstijd gecanceld. Verder raad ik echt aan om op Easywdw te kijken naar hoe wachttijden variëren op een dag. Deze website geeft heel goede tips en hij gaat regelmatig zelf op pad om theorieën te testen. Wel wat uitgebreid beschreven voor als je niet zo'n grote fan zou zijn. Hij schrijft trouwens ook dat als je voor een fastpass kijkt, je regelmatig je scherm moet vernieuwen want opeens kan er toch wat beschikbaar zijn. Wifi in wdw lijkt ook steeds beter te worden maar is zeker niet perfect.

Ellen1308
22-06-17, 13:22
De afgelopen 4 dagen heb ik fastpasses gereserveerd op de Disney Website. Vandaag zat ik om 13.00 uur weer klaar maar ik krijg nu de melding dat het emailadres niet bekend is?????? Ik heb niets gewijzigd, alles stond standaard al ingevuld. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?? Iemand enig idee hoe dit op te lossen?