PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Geo



Geo
16-11-15, 20:15
Hallo iedereen,

Al jaren staat het bij mij op de agenda om eens een paar weken naar Florida te gaan. En nu ik afgestudeerd ben, gaat het er in April eindelijk van komen.

Het plan is om ongeveer 2 weken te spenderen in Orlando (en daar het merendeel van de pretparken te bezoeken), maar ook zo'n 1,5 weken rondreizen naar onder meer Miami, de Keys, de Everglades en Tampa.

Tijdens het zoeken van informatie stuitte ik op dit forum. Ik hoop hier genoeg inspiratie te vinden om 3,5 vakantie vol te kunnen plannen.

MVG,

~Geo

Cindy1969
16-11-15, 20:35
Welkom en veel plezier met de voorbereidingen! Heerlijk om gelijk lekker een paar weken te gaan.
Tip: lees lekker veel reisverslagen voor inspiratie.

Bianca Stripes & Stars
16-11-15, 21:32
Welkom!
Wat leuk dat je in april zo'n reis gaat maken :D
Misschien heb je iets aan mijn reisverslag? Mijn rondreis was gedeeltelijk in Florida: http://www.stripesandstars.nl/roadtrip-new-york-key-west/

Veel voorbereidingsplezier!

Geo
16-11-15, 22:12
Bedankt, ik zal het zeker meenemen.

De vlucht is inmiddels al besproken, wij (mijn twee studievrienden en ik) komen op 5 april aan in Miami, om daarna op 29 april terug te vliegen vanaf Orlando naar Amsterdam.

Het plan is om vanaf Miami eerst naar de Keys te rijden, om vervolgens via de Everglades, de westkust en Tampa naar Orlando te rijden. Daar willen we twee weken spenderen met het bezoeken van het merendeel van de vele pretparken daar. Maar een exact schema (hoe lang blijven we waar, wat gaan we daar doen) hebben we nog niet

Wolf2014
17-11-15, 13:21
Welkom op het forum en een leuke reis heb je in het vooruitzicht. Wij hebben dit jaar een soortgelijk schema gevolgd en dat is goed bevallen. Veel plezier met de voorbereidingen!

Niels82
24-11-15, 18:26
Veel plezier Geo en veel succes met het uitzoekwerk. Staan genoeg tips op dit forum ;)