PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Steph_J88



Steph_J88
10-11-15, 17:24
Hallo iedereen!

Ook ik ben nieuw op dit forum! Mijn naam is Stephanie, 27 jaar en net getrouwd met een geweldige man. We hebben Florida gekozen als bestemming voor onze huwelijksreis en we vertrekken op 26 december voor 17 dagen.
vliegtuigtickets zijn geboekt en de ESTA is ook al goedgekeurd, maar nu moeten we dringend beginnen plannen. Want zo zijn we wel... nogal last minute:)

Het is de eerste keer dat ik zo'n verre reis maak, dus ik vind het heel erg spannend. Heb stiekem al een nachtmerrie gehad over alligators, haha! Maar het wordt een onvergetelijke reis, en ik twijfel er niet aan dat dit forum me veel nuttige info zal bezorgen!

Groetjes

Steph

Wolf2014
10-11-15, 18:57
Gefeliciteerd en welkom op het forum. Ik denk dat je inderdaad veel informatie zal vinden, veel plezier met de voorbereidingen.

Bianca Stripes & Stars
10-11-15, 22:27
Welkom en gefeliciteerd :D Wat een fijn vooruitzicht.
De basis is er dus het komt vast goed en anders helpen we je graag op dit forum :D
Veel voorbereidingsplezier!

koenkamphuys
11-11-15, 19:55
o jee. Daar is het bij ons ook mee begonnen, een huwelijksreis. We zijn er hardcore Floridaverslaafden van geworden, met een eigen huis in de Sunshine State. Florida is zo leuk... weet waar je aan begint!

Cindy1969
11-11-15, 20:11
Gefeliciteerd en welkom! Veel plezier met het plannen en geniet van de voorpret :)

Steph_J88
12-11-15, 13:02
Dank jullie wel allemaal voor het leuke onthaal!