PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema florida april-mei 2016 met 3 kleine kinderen



Ingrid1978
27-10-15, 23:40
Graag heb ik jullie hulp nodig. Wat een hoeveelheid tips heb ik van het forum afgehaald. Nu ben ik alleen bezig met het reisschema maar kom er niet echt aan uit...
we reizen met 3 kleine kinderen (1,4,6 jaar oud) en ook nog een opa en oma mee (naast wij natuurlijk).
we houden ontzettend van natuur en minder van de drukte. Hier ons schema wat ik nog niet kloppend krijg.
14-4 aankomst miami hier een hotel... in welk deel van miami? Aanbevelingen?
15-4 naar orlando hier een huis huren 7 dgn
16/17-4 disney
18-4 space centre, cape canaveral
19-4 daytona beach, marineland
20-4 crystal river snorkelen
21-4 clearwater/tampa waar te verblijven of te zien?
23-4 sanibel island/fort meyers/naples hoop daar dolfijnen te zien, waar te verblijven?
26-4 homeastead/everglades
28-4 keys waar te verblijven en hoelang?
3-5 miami
.........
willen graag nog een cruise voor 4 dgn last minute boeken als we een leuke prijs kunnen krijgen
6-5 vertrek miami naar nederland (vliegen om 22.30 uur)
ik hoop zo dat jullie die zoveel info hebben mij op weg kunnen helpen!

alvast bedankt gr ingrid

Esther2013
28-10-15, 00:02
Hi Ingrid,
leuk dat jullie met hele gezin en opa&oma naar Florida gaan. Ik zou graag volgende willen opmerking:
beginnersfout: alles willen zien en doen in een vakantie, gaat echt niet lukken met 3 kleine kinderen.
wat wil je zien of doen in Miami? Het is 3-4 uur rijden van Homestead naar Key West voor 1 nachtje?

ik zou iets meer rust inbouwen, ook prettiger voor opa&oma en langer in Orlando verblijven en/of een 2e villa/townhome huren aan de kust met heel veel mooie State parks en stranden als de kids hier ook van houden.....
Onze eerste keer Florida:
1 overnachting Miami
10 dgn Orlando (Seaworld/Aquatica/Kennedy Space Center/Legoland/shoppen), niet elke dag een druk park bezoeken
2 nachten Redington Beach (strand/John's Pass)
3 nachten Sanibel (Ft Myers dolfijnen spotten/Captiva/Shell museum)
4 nachten Key Largo (Everglades/Bahia Honda State Park/Key West/John Pennekamp)

tik ook in Google Maps de diverse plaatsen in, het zijn flinke afstanden Orlando-Crystal River en Miami-Key West, houden je kinderen van autorijden?

Ieder gezin is verschillend, maar jouw schema ziet er vol en druk uit.....

Succes met puzzelen!

Ingrid1978
28-10-15, 09:22
Super bedankt Esther voor de aanvulling!

onze kinderen houden van rijden, vinden het absoluut niet erg om lang in de auto te zitten. Hebben al wat grote reizen gemaakt in behoorlijk reistempo.
als we naar Crystal river gaan, gaan we met zn tweeen (opa en oma blijven dan thuis).

Als je nog aanvullingen hebt hoor ik het graag!

Gr ingrid





Hi Ingrid,
leuk dat jullie met hele gezin en opa&oma naar Florida gaan. Ik zou graag volgende willen opmerking:
beginnersfout: alles willen zien en doen in een vakantie, gaat echt niet lukken met 3 kleine kinderen.
wat wil je zien of doen in Miami? Het is 3-4 uur rijden van Homestead naar Key West voor 1 nachtje?

ik zou iets meer rust inbouwen, ook prettiger voor opa&oma en langer in Orlando verblijven en/of een 2e villa/townhome huren aan de kust met heel veel mooie State parks en stranden als de kids hier ook van houden.....
Onze eerste keer Florida:
1 overnachting Miami
10 dgn Orlando (Seaworld/Aquatica/Kennedy Space Center/Legoland/shoppen), niet elke dag een druk park bezoeken
2 nachten Redington Beach (strand/John's Pass)
3 nachten Sanibel (Ft Myers dolfijnen spotten/Captiva/Shell museum)
4 nachten Key Largo (Everglades/Bahia Honda State Park/Key West/John Pennekamp)

tik ook in Google Maps de diverse plaatsen in, het zijn flinke afstanden Orlando-Crystal River en Miami-Key West, houden je kinderen van autorijden?

Ieder gezin is verschillend, maar jouw schema ziet er vol en druk uit.....

Succes met puzzelen!

Patrickwijk
28-10-15, 09:56
Wellicht leek om met de kinderen te bezoeken in clearwater is het marine aquarium. Eerst even thuis met de kinderen de films dolphins tale 1 en 2 kijken. Betreft een opvang voor dolfijnen, schildpadden enz met als hoofdrol winter de dolfijn met de prothese staart

mgeul84
27-11-15, 22:18
Ik ben vorige week thuis gekomen van een 3 weken durende rondreis door Florida met mijn man en dochtertje van 3,5. Als je het leuk vind kun je mijn blog lezen: www.jmrgeul.wordpress.com. Wij zaten in Miami in Churchill Suites by Monte Carlo (of zoiets), in ieder geval heerlijk appartement aan het strand, lekker zwembad en met de bus ook goed te doen naar Ocean Drive (als je dit leuk vind).
Dolfijnen hebben wij gezien aan het strand van Fort Myers Beach, maar dit is natuurlijk denk ik ook gewoon een kwestie van geluk hebben.
Wij hebben op Key Largo en Key West verbleven. Key Largo vond ik niet heel bijzonder maar gebruikten wij als uitvalsbasis voor de Everglades. Key West is leuk, maar daar verblijven is ook vrij prijzig. Zou dan zelf denk eerder op Islamorada verblijven, heb je ook een hoop leuke dingen.