PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: coco71



coco71
22-10-15, 21:22
Hallo allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee, aangezien wij graag in de zomervakantie van 2016 naar Florida willen. Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Colette, 44 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 prachtige zonen van 9 en 13 jaar oud. Vorig jaar is mijn moeder overleden en zij heeft ons een geldbedrag nagelaten, om met ons gezin iets leuks mee te gaan doen. Een mooie, grote reis maken was al een tijd een droom van ons en onze jongens zouden heel graag naar Florida willen (het zijn echte Disney fanaten). Dus zijn we gaan snuffelen en op dit forum heb ik echt zoveel goede en leuke informatie gevonden, echt super!
Eerst waren we van plan om een reis te boeken via een reisbureau, maar na alle informatie die ik hier gelezen heb toch besloten om alles zelf te gaan regelen. En wat is dat leuk zeg om te doen!! Vorige week hebben we dan ook de vliegtickets geboekt, tegen een hele mooie prijs. Dat was nog wel even spannend, omdat ik op dit forum las dat een aantal van deze geboekte tickets herroepen waren in verband met een storing waardoor de prijs te laag afgegeven was. Maar de herroepingstermijn is nu verstreken, dus we kunnen nu echt gaan beginnen met de voorpret en het verder plannen van onze reis!
En dit forum zal me daar zeker nog bij gaan helpen!

Njit
22-10-15, 21:43
Welkom. Met zo'n enthousiaste eerste post gaat het helemaal goed komen. Veel plezier met de voorpret :cool:

Esther2013
22-10-15, 21:47
Succes met regelen! Vlieg je ook naar Tampa?
Tip: reisverslagen lezen om ideeën op te doen!

coco71
22-10-15, 22:07
Succes met regelen! Vlieg je ook naar Tampa?
Tip: reisverslagen reizen om ideeën op te doen!

Hallo!
Nee, wij vliegen naar Miami via Atlanta, met KLM, uitgevoerd door Delta.
En ik heb me al uren vermaakt met al die mooie reisverslagen, onder andere die van jullie!
Dat inspireert enorm, zo leuk om te lezen! En daarom hebben wij ook besloten om een blog aan te gaan maken. Vooral ook heel leuk om zelf later nog eens terug te lezen. En wie weet, kunnen anderen er ook weer inspiratie uit gaan halen....

Esther2013
22-10-15, 22:23
Hartstikke leuk! Het is wel wat werk, maar ik lees ze ook nog regelmatig terug, zo leuk!

Wolf2014
23-10-15, 11:14
Welkom op dit forum, veel plezier met de voorbereidingen

Ilse_
23-10-15, 12:19
Welkom hier en succes met de voorbereidingen !!

Niels82
24-10-15, 18:41
Welkom hier en er is genoeg leesvoer ter voorbereiding :D

Bianca Stripes & Stars
27-10-15, 09:46
Welkom! Leuk dat je zelf ook een blog gaat maken :) Zo kun jij anderen ook weer helpen met de perfecte reis!
Heel veel voorbereidingsplezier:D