PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Autoeurope



soralysha
04-10-15, 16:51
Hallo,

Op internet kwam ik de website tegen van auto europe voor het huren van een auto in Florida. Heeft iemand ervaring met deze aanbieder. Voor mij zijn ze totaal onbekend maar de prijzen lijken zeer aantrekkelijk.

Anthon14
04-10-15, 17:20
Goede verhuurder, ik huur daar al een aantal jaren bij en ook altijd goede prijzen. Zie je betere prijzen kun je het bij ze melden en als ze een betere aanbieding hebben kun je ook bellen en je reservering laten omzetten naar de goedkopere prijzen.

En voor als het nodig mocht zijn, annuleren is gratis tot 48 uur voor de aanvang van de huurperiode.

knaapje
04-10-15, 17:26
Ik heb vorig jaar een Dollar auto via hun geboekt.
Niets op aan te merken en inderdaad goede prijs.

soralysha
04-10-15, 17:33
@Anthon14;
Bedankt voor je reactie. Ik heb nog een vraag, misschien weet u het. Op de site staat bij de geselecteerde auto Extended Cover pakket. Betekend dit dat alle verzekeringen enzo erbij zitten of komen er bij de bali nog kosten bij voor verzekeringen of brandstof.

Njit
04-10-15, 18:09
Staat erbij als je op het ? klikt bij op de site:


Het Extended Cover pakket is inclusief:BTW (VAT)
Aansprakelijkheidsverzekering
Brandverzekering
Afkoop eigen risico (CDW) inclusief schade aan banden, glas, onderzijde en dak van de auto zonder Blijvend eigen risico.
Diefstalverzekering (Theft Protection) zonder Blijvend eigen risico

Anthon14
04-10-15, 18:46
En de brandstof is vol mee vol inleveren tenzij je een GOLD pakket neemt, daar zitten extra bestuurders en de brandstof er bij.

Gold pakket herken je tegenwoordig aan een blauwe balk onderaan waar het in vermeld staat.

soralysha
04-10-15, 19:38
Super bedankt voor jullie snelle reacties. Altijd fijn om de ervaringen van andere te horen.

Cindy1969
05-10-15, 21:29
Heb zaterdag toevallig ook hier geboekt, een auto bij Alamo.
Ze hadden zulke goede prijzen, kon dat nergens anders vinden voor deze prijs. En weet dat het wel een vertrouwd bedrijf is, heb dat vaker gelezen op dit forum.

Ilse_
05-10-15, 23:16
Wij gisteren geboekt bij autohuuramerika.nl en na boeking bleek dat dit ook auto europe was...... 2 auto's geregeld 1 via Hertz en de andere via alamo. waren veruit goedkoopste.

Fitzroy
05-10-15, 23:20
Weet iemand of je bij hen vervolgens ook skip the counter bij Alamo kan doen ?
En wordt het geld direct afgeschreven van je creditcard afgeschreven ?

Anthon14
05-10-15, 23:56
Wordt meteen afgeschreven van je CC, ik huur nooit alamo dus geen idee. :D

G&Y
02-11-15, 12:32
Heeft iemand ervaring met 'skip the counter' bij Autoeurope? Wij huren meestal bij uscarhire of alamo/brits en dan kan je direct naar de garage om een auto uit te zoeken. Kan dat ook met autoeurope?

wendy1
08-12-15, 17:12
We boeken al jaren via USAreisen een goldpakket bij Alamo.

Nu zijn de prijzen bij autoeurope wel erg laag.
Maar zit het wel goed qua verzekeringen?

Wie kan me hierbij helpen?


Dodge Grand Caravan of gelijkwaardig Hogere Middenklasse Categorie - Automaat - Transmissie


http://www.globalmediaserver.com/images/cars/DodgeGrandCaravan_4.jpg?site=US&pucode=US&sipp=FVAR

http://www.globalmediaserver.com/img/suppLogo/AVIS.png

4 / 5


Op de luchthaven

Prijs is inclusief:
Ongelimiteerde Kilometers

BTW

Vol - Vol brandstofbeleid






Geen blijvend eigen risico €1012.32









Aanbod zonder blijvend eigen risico is inclusief:
BTW
Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering
Brandverzekering
Afkoop eigen risico (CDW) - zonder Blijvend eigen risico
Diefstalverzekering (TP) - zonder Blijvend eigen risico

belg
27-12-15, 18:06
Moet je het volledig bedrag onmiddellijk betalen voor de huurperiode bij autoeurope, of eerst een voorschot?
Kan dit nergens vinden.

Moolenschotjes
27-12-15, 19:21
Je betaalt direct bij AutoEurope of EasyTerra en ontvangt dan een voucher die je bij de verhuurder inleverd. Je mag bij hun altijd cancelen of wijzigen. Dus zie je later een beter tarief, dan kan je dit laten wijzigen. Annuleren is dacht ik maximaal 48 of 24 uur vooraf.


Moet je het volledig bedrag onmiddellijk betalen voor de huurperiode bij autoeurope, of eerst een voorschot?
Kan dit nergens vinden.

belg
28-12-15, 15:58
Oké bedankt :D