PDA

Bekijk Volledige Versie : Estero vs Sawgrass outlet



Fitzroy
03-10-15, 09:12
Wij hebben een villa gehuurd in Cape Coral. In de buurt daar zit de Estero/Miromar outlet. Is deze enigszins te vergelijken met Sawgrass?
Wij zijn vooral te vinden in de Tommy Hilfigerstore, dus iemand die weet hoe deze winkel zich verhoudt tot die in Sawgrass? Ik zou het graag willen weten omdat ik nu voordat we naar Cape Coral gaan een overnachting bij Sawgrass hebben geboekt en anders doe ik dat liever bij de US41 zodat we direct naar de Everglades kunnen.

Ebelix
03-10-15, 14:04
DE outlet mall in Estero is van hetzelfde niveau als de sawgrass mall. Ook heb je in Ft Myers beach ook nog een goede Tanger outlet.

mpaauwe
04-10-15, 20:05
Ik vind de miromar outlet veel prettiger shoppen dan Sawgrass. Het is er veel rustiger (lees er was bijna niemand, wij waren er in juli/augustus) en daardoor is het ook veel meer opgeruimd.

hannie
04-10-15, 23:52
Dat wilde ik ook net zeggen, Sawgrass is heel massaal, maar wel erg groot. Ik ga liever naar Miromar.

Fitzroy
05-10-15, 06:32
Dank voor jullie reacties, ik denk dat we Sawgrass dan gaan skippen.

Roshelle
05-10-15, 09:15
Nog nooit in Estero geweest, maar wel in Sawgrass afgelopen juli. Het was zó ontzettend druk dat wij er eigenlijk zo snel mogelijk weer weg probeerde te gaan. Wij vonden de aanbiedingen ook niet extreem goed oid, wij zijn beter geslaagd in de Dolphin Mall, maar dat is ook een stuk rijden vanaf Cape Coral! :)