PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Roshelle



Roshelle
28-09-15, 20:09
Hi there!

Door mijn lieftallige vriendje ben ik aangestoken met het Amerika-virus. Het zat al even onder mijn huid, maar samen een interesse delen is veel leuker. Vorig jaar voor het eerst naar Florida geweest (westkust) en dit jaar weer geweest, maar nu naar de oostkust. Twee keer pas, maar hopelijk nog veel vaker in de toekomst. We zijn nu aan het kijken voor zomervakantie volgend jaar, omdat ik zelf nog aan school gebonden ben, helaas! Met wij bedoel ik overigens 'FloridaFabian'.

Steden waar we zijn geweest: Tampa, Treasure Island, Orlando, Miami Beach, Fort Lauderdale, Clearwater en allerlei parken daarom heen! :)

Ik hoop weer veel leuke nieuwtjes te lezen en mijn interesse met jullie te delen, daar is dit forum natuurlijk voor!

Njit
28-09-15, 20:15
Welkom op dit gezellige Forum met mede-verslaafden :cool:

Roshelle
05-10-15, 12:34
Thanks! Kijk er naar uit, allemaal liefhebbers! :)

AlexFL
06-10-15, 13:24
Je usa vlogs zijn erg leuk om te kijken! Welkom hier :)

Njit
06-10-15, 14:22
Had je vlogs gemist. Wellicht ook maar een link plaatsen in je onderschrift? Die van Walmart is erg grappig :rolleyes:


https://www.youtube.com/watch?t=856&v=GOL85z748mM

Niels82
06-10-15, 18:44
Hey welkom.
En idd leuk zo'n vlog :D

Roshelle
12-12-15, 12:12
@AlexFL Leuk om te horen! :)

@Njit Zeker even doen inderdaad, niet eens aan gedacht, haha!

@Niels82 Thanks Niels!

Syllvia
17-12-15, 07:14
Ik heb alle Vlogs gezien, geweldig! Wanneer gaan jullie weer? Ik verheug me er al op :)

Roshelle
20-12-15, 12:30
@Syllvia: Wat leuk om te horen! We gaan waarschijnlijk in juli weer, afhankelijk van de ticketprijzen (maar we zijn wel in staat om iets meer te betalen, haha)!

Cindy1969
20-12-15, 20:36
Ik heb dit weekend beetje bij beetje alle vlogs gezien, geweldig! Wat doe je dat leuk joh! Mascha kan wel inpakken met haar saaie vlogs, die van jou zijn veel leuker!

Roshelle
21-12-15, 00:11
@Cindy: Dat is echt super! Fijn dat je zo genoten hebt ervan. Wij kijken ze ook nog regelmatig terug, haha. Even terug naar de vakantie! Lief zijn jullie allemaal!