PDA

Bekijk Volledige Versie : Full size of premium size SUV ?



remon
27-09-15, 15:12
We zijn aan het kijken om volgend jaar weer een keer naar Florida te gaan.
Nu gaan we met 4 volwassenen en 1 kind.
Nu passen we makkelijk in een full size SUV.
]Ik ben alleen bang dat de bagage een probleem gaat worden , uitgaande dat we 4 grote koffers hebben , één wat kleinere en wat handbagage.
M'n koopzieke vriendin :cool: gaat ook mee , dus dat wordt op de terugweg een extra koffer meenemen.
Ik neig zelf naar een premium maar ik vind het prijsverschil nogal veel.
Dus wat raden jullie mij aan een full size of premium size SUV ?

trails
27-09-15, 17:51
Is een minivan geen optie? Wij gingen altijd met 5 personen en hadden altijd een minivan. Daarin heb je echt een zee van ruimte.

Ebelix
27-09-15, 21:46
Met 4 volwassen en een kind zou ik voor de premium suv gaan of voor een minivan.

laanvdj
28-09-15, 09:20
Wij hadden deze zomer ook een minivan op onze rondreis door het westen.
wij hadden 4 grote koffers en 4 flightcases. Deze konden er makkelijk in.
Alleen moet je opletten dat je een hele achterbank hebt, wij hadden achterin 2 zg captainseats.
Dit wordt moeilijk met een kinderstoeltje.

remon
28-09-15, 11:42
Oh ja , Minivan kan natuurlijk ook nog , niet aan gedacht.
Bedankt allemaal

Moolenschotjes
28-09-15, 14:55
Een Full Size SUV is een aardige grote auto en bij de meeste verhuurbedrijven krijg je dan een Chevrolet Tahoe of een Ford Explorer.
Een premium SUV is vaak een luxere (of nog) grotere uitvoering zoals een Suburban of Expedition, maar deze omschrijving/uitvoering verschilt per verhuurbedrijf.
Vaak vermeld men het aantal passagiers in de uitvoering 5PAX/6PAX/8PAX klasse.

De meest goedkope ruimtemonsters zijn de hierboven vermelde mini-van's.
Wij hebben deze ook een keer gehuurd en zijn zeker ruim van binnen, maar wij vinden zelf de Chevy Tahoe of Suburban echt te gek qua ruimte en maat.
Maar aan deze type's hangt zoals je zelf aangeeft ook een speciaal prijskaartje of je moet geluk hebben met een goede upgrade vanuit standaard SUV.
Vergelijken scheelt ook. Voor volgende maand hebben we weer een Full Size SUV gehuurd in Georgia (Chevy Tahoe) en deze was van alle aanbieders het goedkoopste bij National via AutoEurope, welke momenteel ook een actie hebben met Hertz (alleen herfst boekingen).


Vergelijk van te voren goed de omschrijving van de auto klasse door de verhuurder - dit om verassingen/teleurstellingen te voorkomen.

remon
29-09-15, 10:35
Gaat waarschijnlijk een minivan 8 worden. Dat ziet er ruim uit en is wat goedkoper dan een premium SUV