PDA

Bekijk Volledige Versie : Kentekenplaat maken



marjolijne
24-09-15, 10:38
Op verschillende blogs ben ik een winkel tegen gekomen de kentekenplaten maakt.
Weet iemand waar deze winkel nu gevestigd is , of de naam van de winkel.

Wij willen volgende week namelijk een plaat laten maken.

S@skia
24-09-15, 13:18
Hij zat met zijn winkel in het oude Festival Bay Mall.....nu Artegon Mall. De laatste keer dat ik er over gelzen heb zat hij nog in deze nieuwe mall. Succes!!

Moolenschotjes
24-09-15, 13:47
Ben benieuwd of Adel er nog zit... Tijdens ons bezoek in 2013 gaf hij aan dat hij op zoek was naar een andere locatie
http://www.florida-usa-2013.blogspot.nl/2013/07/shoppen.html Het lijkt er op dat ze met de Artegon Marketplace Shops een nieuw leven hebben ingeblazen.
Kan helaas niet meer de naam van de winkel terug vinden.

arno
24-09-15, 20:30
adel zit er nog kom er ieder jaar wel een keer. de winkel heet nu for the road. ben er in augustes nog geweest hij zit insuite g16 gr, arno

marjolijne
24-09-15, 21:39
Thanks voor de info. Gaat nu helemaal goed komen.

Agnes B
28-07-16, 15:48
Weet iemand nu waar je precies kentekenplaten kan laten maken rondom Orlando?

sunnyrojo
28-07-16, 19:26
Kan je daar ook autostickers/ bumperstickers kopen? Ik ben op zoek naar een sticker ve manatee?

Noa
28-07-16, 19:46
Weet iemand nu waar je precies kentekenplaten kan laten maken rondom Orlando?

ja in Old Town, achter de 192 achter de Kermis. Heb er gisteren nog een kentekenplaat laten maken.

koenkamphuys
28-07-16, 22:31
Niet in Orlando, maar voor wie in de buurt van Fort Meyers is... ik heb er een laten maken in de flea market aan de Martin Luther Kingweg. Geen idee meer wat ik ervoor betaald heb, maar dat was een normaal bedrag.

Verder hoef je daar niet te zijn. Heel veel kraampjes maar alles is schandalig duur.

Agnes B
28-07-16, 22:51
OK dat is mooi, daar gaan we zaterdagavond heen, dus ff kijken. Wat is het voor soort shop, alleen voor kentekenplaten? Zoekt makkelijker

Noa
28-07-16, 23:06
OK dat is mooi, daar gaan we zaterdagavond heen, dus ff kijken. Wat is het voor soort shop, alleen voor kentekenplaten? Zoekt makkelijker

Het zit op een hoek, je kan het niet missen. In het midden van het winkelstraatje. Wij betaalden $35 exl. Tax. Ze verkopen ook t-shirts, petjes ect. Alles kan je laten bedrukken..

rjkd
15-08-16, 04:57
Hoi allemaal ik zat net even op de site te kijken van de artegon mall maar kan de winkel met de kentekenplaten daar niet vinden. Weet iemand of hij daar nog zit? We waren gisteren in OLS town maar daar leken ze zo dun.... Iemand anders een idee waar ik wen echte mooie kan kopen? Mag in omgeving Orlando, Naples of Miami.

rjkd
17-08-16, 06:47
Niemand een idee?

koenkamphuys
19-08-16, 09:34
Er zijn best een paar suggesties langs gekomen... er zit verder nog een zaakje in Bayside in Miami die alle maten straatnaambordjes en nep-nummerplaten voor toeristen maakt, maar ik vind ze er weinig authentiek uit zien, omdat de teksten met een mal uit een sticker worden gesneden in plaats van in de plaat gestanst zoals bij nummerplaten het geval is. Ik heb daar voor mijn kleinzoon Collin een bordje Collins Ave laten maken.

José
19-08-16, 15:28
Bij de fleamarkets kun je ze ook vaak laten maken. Wij hebben er een aantal jaren geleden eentje laten maken op de fleamarket aan de 192 in Kissimmee net voorbij de Walmart schuin aan de overkant.

mickmak
21-08-16, 11:19
Ik ben in de meivakantie in Artegon geweest maar heb hem daar niet gezien. Ik heb er nog naar gezocht omdat ik er nog een wilde laten maken.
Toen we er een aantal jaren geleden waren vertelde de man al dat hij zou gaan verhuizen.