PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Yfke38



Yfke38
21-09-15, 16:28
Hallo allemaal,

Ook ik wil me graag voorstellen!
Ik ben Esther, 39 jaar, getrouwd en heb 2 kids van 6 en 9 jaar.
Komende zomer zijn mijn man en ik 12,5 jaar getrouwd en daarom willen we met de vakantie iets speciaals doen. Al snel kwam het idee om een rondreis door Florida te maken. Mijn man en ik hebben dit 15 jaar geleden al eens gedaan en het lijkt ons super om dit nu met de kids nog eens te doen.
Het reisschema zal er ongeveer zo uitzien:
- 23-07 Vanuit Brussel vliegen we via Frankfurt naar Miami
- 3 nachten Miami
- 3 nachten Key West
- 2 nachten Fort Myers
- 3 nachten Clearwater of St. Petersburg
- 10 nachten villa in Orlando
- 13-08 vliegen we helaas vanuit Orlando, via Washington, weer terug naar Brussel

De villa willen we graag particulier huren omdat ik toch wel zo'n muts ben, die graag een beetje weet waar ze terecht gaat komen maar ik heb hier totaal geen ervaring mee. Een villa uitzoeken op al die sites zal het probleem niet zijn maar tips over hoe dat verder in zijn werk gaat of waar ik op moet letten, hoor ik graag van jullie!

Wat we allemaal nog gaan doen? Ik heb nog zo'n 10 maanden om daar verder over na te denken maar de voorpret kan beginnen!

corrus
22-09-15, 00:50
3 nachten in Key West?? met kinderen in die leeftijd...
Is wél wat lang hoor..

Vergeet ook niet dat het "ritje" Key West naar Fort Myers ook al een flink eind is hoor...

Yfke38
22-09-15, 12:55
Zat ik zelf ook al aan te denken. Bij onze vorige trip (zonder kinderen dus) zijn we maar 1 nacht op key west geweest en mijn man wilde daar graag wat langer blijven dit keer.
Mijn kinderen zijn op zich wel hele makkelijke "autokinderen", ze kunnen zich echt uren vermaken op de achterbank. Maar misschien moeten we dat nachtje ergens anders plaatsen.
Suggesties??

Ventura
22-09-15, 14:26
Rij eerst door de Everglades naar Naples voor dat je naar Fort Meyers gaat.

Yfke38
22-09-15, 21:59