PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuke uitjes met kortingen



Willemien
18-09-15, 09:57
Hoi allemaal ik wou iedereen erop wijzen dat je ook via de website van groupon.nl leuke dagjes uit kunt boeken in verschillende plaatsen in verschillende landen. Zoals bijvoorbeeld in Miami naar de Everglades met 20%-50% korting.
Ik wil geen reclame maken voor Groupon maar ik wou graag iedereen laten meegenieten van leuke kortingen.
Wij gaan bijvoorbeeld een dagtocht in de Everglades maken op een airboat en een spookwandeling tocht in Miami ook 50% korting. Maar er staan nog zoveel meer leuke dagjes uit. We gaan ook in Kissimee een klimparcours tussen de bomen doen. Je kunt natuurlijk ook ter plekke zo een dagje verzinnen maar meestal betaal je dan onnodig de volle prijs.
Ik ben als alleenstaande ouder vooral opzoek naar zoveel mogelijk korting en zo zijn er nog enkele sites waar je korting kunt krijgen zoals undercovertourist.com met geld terug garantie maar dan moet je wel even de voorwaarden lezen.
Zo is er ook een site waar je korting op restaurants, hotels en auto's huren kunt krijgen in heel Amerika. Travelsavingsdollars.com en restaurant.com
Veel meer kan ik er nog niet over vertellen want ik moet nog heel wat lezen en uitpluizen.

Heeft iemand nog een tip voor mij waar ik korting kan krijgen?

Groetjes van Willemien

Ta2 Gerrit
18-09-15, 14:02
Groupon is hier wel bekend, er is zelfs een speciaal topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?12745-Leuke-Florida-Aanbiedingen-bij-Groupon-USA&highlight=groupon)over. Wij hebben er ook wel eens wat op gevonden, o.a. ook een airboattour (Coopertown) op de Everglades. Werkt prima.

Maar uiteraard zijn alle tips om te besparen erg welkom. Zelf (lees; mijn eega) maken we regelmatig gebruik van coupon(s)(boekjes) voor malls, outlets, winkels en restaurants, meestal via websites van de bedrijven en dan gedownload op de telefoon. Hoef je ook geen papieren mee te sjouwen.

Willemien
19-09-15, 11:16
Hoi Gerrit, dank je voor je berichtje. Ik heb meteen gekeken en inderdaad dezelfde aanbiedingen die ik ook al had gezien bij Groupon. haha en ik dacht nog wel dat ik het wiel opnieuw had uitgevonden. Ik ga meteen nog meer opzoek naar leuke aanbiedingen. Bedankt!