|
|
disney_cutie 13 mei 2006, 16:31 Hallo,
Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van de mogelijkheid van Magic Your Way Package Plus Dining tickets bij een verblijf in een WDW hotel?
Waren dat positieve of negatieve ervaringen?
Groetjes :D
pieterkes 13 mei 2006, 17:53 Hallo,
Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van de mogelijkheid van Magic Your Way Package Plus Dining tickets bij een verblijf in een WDW hotel?
Waren dat positieve of negatieve ervaringen?
Groetjes :D
We hebben het deze keer helaas niet gedaan. Achteraf stom.
Het grote voordeel is dat het de helft uitmaakt in prijs.
disney_cutie 13 mei 2006, 18:25 We hebben het deze keer helaas niet gedaan. Achteraf stom.
Het grote voordeel is dat het de helft uitmaakt in prijs.
Wij hebben gebeld met WDW om plaatsen te reserveren voor een Character Breakfast en ze zeiden dat, ook wanneer je al een hotel geboekt hebt in Nederland, je bij WDW rechtstreeks een Magic Your Way Package Plus Diner kunt bijboeken en bij het inchecken betalen.
We hebben 7 overnachtingen in het Pop Century hotel en ik vroeg me af of je het Magic Your Way Pakket ook voor minder dagen mag nemen of moet het voor de hele periode. Heeft iemand ervaring hiermee?
groetjes :D
marisca 13 mei 2006, 20:11 Ook al wil je maar 3 dagen naar de disneyparken en je verblijft 7 nachten in het disney hotel dan moet dat kunnen.
Je kunt ook gebruik maken van het zwembad, En Disney's marketplace, Down town disney! Het kan allemaal.
Voor de resterende locaties moet je geldige entree kaarten hebben!
Groetjes marisca.
Het is wel zo dat hoe meer dagen op je hopperpas hoe voordeliger!
:D
Maria-Anna 30 mei 2006, 20:09 Ook al wil je maar 3 dagen naar de disneyparken en je verblijft 7 nachten in het disney hotel dan moet dat kunnen.
Je kunt ook gebruik maken van het zwembad, En Disney's marketplace, Down town disney! Het kan allemaal.
Voor de resterende locaties moet je geldige entree kaarten hebben!
Groetjes marisca.
Het is wel zo dat hoe meer dagen op je hopperpas hoe voordeliger!
:D
Ik heb een (misschien rare) :? vraag waar ik geen antwoord op kan vinden......Als je bijvoorbeeld basistickets (zonder No Expiration) hebt voor 5 dagen dan zijn de tickets nog uiterlijk 14 dagen geldig nadat de eerste dag is "opgebruikt". Als je de tickets helemaal niet in die vakantie gebruikt, (bijvoorbeeld door een orkaan of ziekte) dus álle dagen zijn nog ongebruikt, kan je de tickets dan gewoon de volgende vakantie opmaken? of is een ook een houdbaarheidsdatum aan de ongebruikte tickets verbonden? :?: :-k
Groetjes, Maria-Anna
marisca 30 mei 2006, 21:00 Als er geen datum op staat dan zijn ze gewoon nog geldig!
Maar dan mag je ook geen 1 dag hebben gebruikt! :lol:
Ik heb een (misschien rare) :? vraag waar ik geen antwoord op kan vinden......Als je bijvoorbeeld basistickets (zonder No Expiration) hebt voor 5 dagen dan zijn de tickets nog uiterlijk 14 dagen geldig nadat de eerste dag is "opgebruikt". Als je de tickets helemaal niet in die vakantie gebruikt, (bijvoorbeeld door een orkaan of ziekte) dus álle dagen zijn nog ongebruikt, kan je de tickets dan gewoon de volgende vakantie opmaken? of is een ook een houdbaarheidsdatum aan de ongebruikte tickets verbonden? :?: :-k
Groetjes, Maria-Anna
Bij ziekte (wél aantoonbaar) strijken ze de hand wel over het hart...
Bij "hurricane closure" worden je tickets zo-ie-zo verlengd... En indien je bijvoorbeeld de volgende dag dan weer terug zou moeten Nederland, loop dan naar Guest Relations alwaar je het verhaal even moet uitleggen... 9 van de 10 gevallen wordt je gecompenseerd...
Je krijgt in ieder geval géén refund... maar het komt er meestal neer dat ze je een andere ticket (Non-Expiring) geven met het aantal dagen die er nog over zijn. voor het volgend jaar...
Dus niet indien je een keertje verkouden, misselijk bent of de griep hebt,
of indien het regent ofzo...
Doen ze trouwens wél in de waterparken, als je daar binnen bent, en het begint te regenen, indien het na 3 uur nog niet droog is, krijg je een nieuwe ticket, een letterlijke "rain check" dus...
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. :mrgreen:
Michael66 30 mei 2006, 21:43 De website van Disney geeft hier uitsluitsel over de geldigheid van geheel ongebruikte tickets. Ga ik eens een mailtje over sturen ....Thank you for writing us! Your message is very important to us and
we'll be getting back to you as soon as possible.
Sincerely,
Walt Disney World Online Communications
De website van Disney geeft hier uitsluitsel over de geldigheid van geheel ongebruikte tickets. Ga ik eens een mailtje over sturen ....
Als je bij AV je kaartjes gekocht hebt en niet naar FLORIDA gaat, krijg je wel je geld terug, min 10% administratiekosten.
disney_cutie 30 mei 2006, 22:56 Als er geen datum op staat dan zijn ze gewoon nog geldig!
Maar dan mag je ook geen 1 dag hebben gebruikt! :lol:
Ja, dat zou je zeggen van wel maar je kan nergens terugvinden of het echt ook zo is.... :-k
De website van Disney geeft hier uitsluitsel over de geldigheid van geheel ongebruikte tickets. Ga ik eens een mailtje over sturen ....
ben benieuwd welk antwoord op het mailtje zal worden gegeven...! :o
Maria-Anna 30 mei 2006, 23:01 Als je bij AV je kaartjes gekocht hebt en niet naar FLORIDA gaat, krijg je wel je geld terug, min 10% administratiekosten.
:lol: Nou Paula, liever niet terugsturen maar de tickets bewaren....en weer een reden hebben om nogmaals te boeken! Gebruiken in de volgende vakantie is een beter plan, toch? :wink:
Maria-Anna 3 juni 2006, 14:12 Ik had een vraag gepost:
Groetjes, Maria-Anna
Dank je wel Michael, =D> voor jouw gedane moeite om mijn vraag te beantwoorden! Ik zag dat je elders op het forum het volgende schreef:
Eventjes de vraag gesteld aan Disney:
Hoelang blijven gekochte kaartjes geldig, mits volledig ongebruikt?
Antwoord:Dear Michael,
Thank you for contacting the Walt Disney World Resort.
Our BASE TICKET admits you to one of the four Disney theme parks for one full day: Magic Kingdom Park, Epcot, Disney-MGM Studios, or Disney's Animal Kingdom Theme Park. You may leave the park during the day, if you wish, but must return to the same park. (Should the theme park reach maximum capacity, readmission is not guaranteed). Each base ticket can be purchased for anywhere from one to ten days, and the ticket expires 14 days from the date of first usage.
As stated, all Magic Your Way tickets expire 14 days from the first use. However, if the tickets you purchased are never used even one time, they never expire. If you buy 6 days worth of tickets and only use 3 of those days, the remaining 3 days will expire unless the no expiration option is purchased.
Have a Magical Day!
Thank you!
Sincerely,
Suzanne Smith
WDW Online Communications
PLEASE NOTE: All information is subject to change without notice and should be confirmed just prior to your visit.
Ik kon het antwoord nergens eerder vinden en was benieuwd. Nu is deze vraag ook weer opgehelderd...! :D
corrus 3 juni 2006, 22:05 Kan me vergissen Michael... maar de vraag was als er 1 (één) dag al gebruikt is...
Maria-Anna 5 juni 2006, 14:41 Kan me vergissen Michael... maar de vraag was als er 1 (één) dag al gebruikt is...
Ik bedoelde idd als er géén dagen opgebruikt zijn:
(...)Als je de tickets helemaal niet in die vakantie gebruikt, (bijvoorbeeld door een orkaan of ziekte) dus álle dagen zijn nog ongebruikt, kan je de tickets dan gewoon de volgende vakantie opmaken? of is een ook een houdbaarheidsdatum aan de ongebruikte tickets verbonden? :?: :-k
Groetjes, Maria-Anna
misschien een beetje onduidelijk omschreven....?
|