PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Willemien



Willemien
18-09-15, 09:12
Hoi allemaal, ik wou mijzelf even voorstellen. Ik ben Willemien ik ben 44 jaar een alleenstaande moeder. We wonen in Amsterdam.
En volgend jaar april gaan ik en mijn dochter van 11 voor het eerst een verre reis maken en dat is naar Orlando Florida.
Ik doe het gelijk goed hoop ik en heb alvast een grote bak gehuurd voor 3 weken een Jeep Cherokee, waarmee we o.a. naar Miami, The Keys en Fort Myers rijden.
In Miami pik ik mijn dochter van 20 op met haar verkering ook 20 jaar jong. Zij hebben helaas maar 1 week vrij in de meivakantie.
Ik vind het allemaal heel erg spannend en de voorpret alleen al vind ik geweldig leuk. We zijn nog nooit in Amerika geweest dat kennen we alleen van de tv, de films en het nieuws. Misschien dat ik het daarom ook wel erg spannend vind.
Ik wou mij dus goed voorbereiden op de reis naar Amerika en zo kwam ik via google op deze site terecht. Ik heb al best veel gelezen hier en enkele tips van harte aangenomen, en ook enkele rondreizen gelezen die je bij een reisbureau kon boeken om zo wat tips op te doen.
Nou ik ben van plan om heel wat vragen te gaan stellen over van alles en nog wat. Dus ik ga maar eens wat rondfladderen op de site en wie weet tot ziens, hoors of leesss.
Groetjes uit Amsterdam van Willemien.

Esther2013
18-09-15, 16:04
Welkom Willemien, de plannen klinken goed. Via de zoekfunctie kun je een hoop al vinden en start ook eens met het lezen van reisverslagen, dan krijg je een beetje een idee wat de gemiddelde Florida-fiel allemaal doet.
Daarna een globaal reisschema posten en de goede tips komen vanzelf!
succes met de voorpret!
ps Florida is een virus en erg verslavend.....

Moolenschotjes
18-09-15, 20:35
Hoi Willemien,

Wat een leuke plannen hebben jullie.
Via dit forum en door het lezen van verschillende reisblogs, ga je vast en zeker veel ideeën op doen voor jullie fantastische vakantie.
Vakanties in Amerika zijn echt te gek en pas op voor Florida, want deze staat kan erg verslavend zijn, haha...