PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: (am)erika



(am)erika
14-08-15, 18:29
Mijn naam is Erika, getrouwd, 3 kids en ik stel me opnieuw voor. Na al hulp te hebben gehad van Michael66 lukt het me wederom niet om ook maar wat te doen op het forum.
Inmiddels 16 keer naar de USA geweest en in september staat de 17e keer op de planning. Dit keer met schoonouders, benieuwd of we hen ook kunnen besmetten met het virus.

Njit
14-08-15, 19:15
Welkom. Nu wel gelukt dus :cool:

Frans1949
16-08-15, 14:27
Dit keer met schoonouders, benieuwd of we hen ook kunnen besmetten met het virus.

Heb je voor je schoonouders ook een retourtje gekocht? (grapje hoor)

(am)erika
17-08-15, 00:22
Haha. Mijn schoonmoeder is zo bang om te vliegen dus misschien durft ze wel niet meer terug. Kom ik haar bij jou brengen Frans :o

Frans1949
17-08-15, 10:39
Haha. Mijn schoonmoeder is zo bang om te vliegen dus misschien durft ze wel niet meer terug. Kom ik haar bij jou brengen Frans :o

Oeps, wat heb ik nou weer gezegd? :p

Frans1949
17-08-15, 10:42
Maar Erika, leuk om je op het forum te zien.
En je bent al een enorme USA reiziger dus jij hebt ook wel wat te vertellen denk ik.
Deze trip alleen Florida?
Mag ik aannemen dat je de vorige 16 reizen veel hebt gezien van de USA?

(am)erika
17-08-15, 15:47
Deze trip alleen Florida.
En ja Frans, we hebben al meer gezien. Klassieke rondje zuidwesten, snowboarden in Breckenridge (mijn man en dochter, ik ben niet zo'n held), Hawaii en Chicago, New York en de leukste: rondje vanuit Denver met Mount Rushmore en omgeving en Yellowstone. Maar sinds 2008 staat er ook elk jaar een tripje naar Florida op de planning. Soms maar een week in februari maar ook 3 weken in de zomervakantie.

Frans1949
17-08-15, 16:47
Erika, wat Hawaii betreft versla je mij. En ik wil er best ooit nog eens naartoe. Maar van Continental USA zijn er slechts drie staten waar ik niet ben geweest. N.l. North Dakota, Alaska en, vreemd genoeg, South Calolina. Maar dat laatste gaat snel verandering in komen.:up:
Maar mocht je nog specifieke vragen hebben brand los.
Als ik er geen antwoord op heb zijn er altijd wel andere forumleden.