PDA

Bekijk Volledige Versie : Terra verde.



Lizz
09-08-15, 00:22
Hallo, wie O wie kan ons helpen.
Bij ons komt het op als poepen, maar we willen begin oktober voor weer 3 weken naar Florida.
Allemaal weer lekker lastminute ...zal het ooit anders gaan bij ons:confused:
Maar via lastminute villa, kregen wij bericht van een mevrouw met een villa op terra verde en die ziet er erg mooi uit.
Maar omdat wij nog niet erg bekend zijn in Orlando met welke wijken gunstig zijn gelegen.
Vorig jaar hebben we namelijk vertoefd in een villa Palm Coast, was een prima villa maar deze toch liever wat centraler.

Dus ik hoor graag jullie mening...alvast bedankt.

Ebelix
09-08-15, 23:48
Wat bedoel je met centraal? Waar wil je graag zitten? Terra Verde ligt niet ver van de 192 af op ongeveer 20 minutes van Disney vandaan. Wij vinden dit centraal. Dichter bij Disney moet je kijken in de richting van Formosa Gardens.

Lizz
10-08-15, 11:08
Ebelix dank voor je reactie.
Met centraal bedoelen wij dichtbij uitvals wegen en zijn de winkelcentras en outlets binnen redelijke afstand.
Het is voor mij meer dan 25 jaar geleden dat ik in Orlando heb gelogeerd, en zag vorig jaar tijdens 2 dagen orlando weinig bekends meer.

Ta2 Gerrit
10-08-15, 11:37
Dan zou ik communitys aan de 192, zowel oost als west zoeken. Dicht bij de I4, van waar uit je "snel" bij outlets en malls kunt komen. De westkant van de 192 ligt iets dichter bij Disney, de oostkant dichter bij de outlets, bijvoorbeeld Lake Buena Vista en Premium Vinland
Deze link (http://www.thedibb.co.uk/forums/villa-map.php) laat je een kaartje zien met de communitys en de diverse attracties en winkels, misschien kun je er wat mee.

Njit
10-08-15, 12:39
Mooi kaartje :up:

Ebelix
11-08-15, 03:26
Ebelix dank voor je reactie.
Met centraal bedoelen wij dichtbij uitvals wegen en zijn de winkelcentras en outlets binnen redelijke afstand.
Het is voor mij meer dan 25 jaar geleden dat ik in Orlando heb gelogeerd, en zag vorig jaar tijdens 2 dagen orlando weinig bekends meer.

Dan is Terra verde geschikt voor jullie. Zoals Gerrit aangeeft zit je dan goed.

Iris02
11-08-15, 07:55
Wij zijn dit jaar in Compass Bay verbleven. Mooie nieuwe community vlak bij Disney e.o. Misschien is dit iets voor jullie ?

Lizz
11-08-15, 13:34
Super bedankt allemaal.
Ta 2 Gerrit wat een handig kaartje.
Zie nu priecies waar het ligt.
We kregen ook nog een aanbieding van een villa in Calabay Parc, maar geloof dat die als ik zo het kaartje kijk niet echt gunstig ligt...of wel???

Ta2 Gerrit
11-08-15, 20:43
Die ligt wat betreft de outlets etc. wel een eindje uit de buurt, maar wel weer dicht bij de Interstate. Maar dan wel aan de ongunstige kant :)

corrus
12-08-15, 10:18
Vanaf Comass Bay ben je snel bij de Disneyparken en het vrij nieuwe grote winkelcentrum "The Loop"
Maar zó nieuw is Compass Bay nu ook weer niet.

Iris02
12-08-15, 12:59
Er is inderdaad een ouder gedeelte, maar momenteel wordt er volop gebouwd aan nieuwe huizen. Overigens hebben wij hier totaal geen last van gehad. Wij vonden het huis erg groot en netjes en de lokatie super (vorige twee keer in Regal Palms gezeten en het scheelde dit jaar heel veel reistijd)