PDA

Bekijk Volledige Versie : Pinnen in Orlando



BarryDH
08-08-15, 16:52
Beste mede forum leden,

wij doen op vakantie graag ons budget graag pinnen. Dit vinden wij gewoon makkelijker en overzichtelijker. Nu konden wij altijd bij een automaat in de eagle ridge mall 500,- Dollar pinnen. Maar wij verblijven de laatste 2 jaar aan de 192 Kissimmee en pinnen we bij de walmart. Dit gaat helaas maar met 300,- tegelijk , nu vroeg ik me af of mensen weten waar ik gewoon 500,- kan pinnen of wellicht nog meer. Alvast bedankt.

Wolf2014
08-08-15, 21:16
Er zijn op de 192 verschillende banken waar je €500 kan pinnen. Oa Wells Fargo, maar nog vele anderen. Ze vragen wel allemaal een extra fee van meestal 3 dollar.

tcjvissers
09-08-15, 17:38
bij WAWA tankstations kun je gratis pinnen. ik weet alleen niet wat daar het maximum bedrag is

Ebelix
09-08-15, 23:44
Je maximum bedrag is ook gekoppeld aan de usd - eur koers. Daarnaast is het van belang wat je bank toe staat om in 1 keer in het buitenland te pinnen.

jarjarbinks
10-08-15, 18:07
Dit lees ik bij de ABN AMRO:

Bij geldautomaten in het buitenland kunt u standaard maximaal € 500,- opnemen. Maar let op, dit bedrag kan verschillen per land of per bank. ABN AMRO heeft geen invloed op deze verschillen. Neemt u geld op in landen buiten Europa? Dan kunt u maximaal € 300,- opnemen. Deze beperkte limiet geldt alleen voor geldautomaten die niet geschikt zijn voor het nieuwe pinnen. Dit kunt u helaas niet zien aan de buitenkant van de geldautomaat. Met de beperkte limiet kunnen wij u beter beschermen tegen fraude met uw Betaalpas in het buitenland.

BarryDH
11-08-15, 21:54
Mensen bedankt voor de reacties, ING heeft mij verteld dat ik 500,- per dag zou moeten kunnen. Mits idd bij een automaat die hiervoor geschikt is , wij gaan het dus proberen bij Wells Fargo.