PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Nootje: Miami - Miami, November 2015 2 weken



Nootje
02-08-15, 23:22
1. Amsterdam-Londen-Miami, overnachting Fort Lauderdale
2. Fort Lauderdale - Orlando
3. Orlando
4. Orlando
5. Orlando
6. Orlando
7. Orlando
8. Orlando - ???
9. ??? - Everglades - ???
10. ??? - Key West
11. Key West
12. Key West - Miami
13. Miami
14. Miami
15. Miami - Londen - Amsterdam

Dit is onze planning voor november dit jaar. Tickets zijn geboekt, overnachtingen voor dag 1 t/m 7 ook (hotel in Fort Lauderdale en villa in Windsor Palms),

Globaal zijn we wel uit over de reis, ik zit alleen nog met het stukje Orlando - Key West te puzzelen. We hebben daartussen 2 nachten over. Ik dacht aan Fort Meyers, Naples en/of Isla Morada. In ieder geval een bezoekje aan de Everglades. Verder willen we na die pretparken lekker een weekje relaxen ☺️

Ik hoor graag jullie ideeën over week 2, andere tips zijn uiteraard ook welkom!

UnusualKid
04-08-15, 12:27
8. Orlando - Naples / Venice / Sanibel /Ft Myers
9. N/V/S/FM - Everglades - Homestead / Florida City / Key Largo

Zeker als je de tweede week wil relaxen zou ik opteren niet te veel kms te moeten rijden ;)

Nootje
04-08-15, 23:29
Dat zijn inderdaad mooie afstanden ☺️
Ik kijk tzt of ik op priceline of hotwire een mooie deal kan scoren denk ik.

Nog tips voor de Everglades in november? Ik las ergens dat het water vanaf december zakt.. Heeft dat nog invloed op ons bezoek?

MMJJOli4
10-08-15, 21:19
Ik zou er een dag miami afhalen en tussen dag 8 en dag 9 een extra dag gulfcoast plannen :-)

Thrypa
26-08-15, 15:27
Als wij Orlando - Key West doen, stoppen we meestal een keer in Islamorada of Marathon voor een overnachting en doen er daar dan nog een state park bij!

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?16926-Reisschema-Thrypa-Orlando-Key-West-Orlando-September-2014&highlight=thrypa --> deze hebben we vorig jaar gedaan.
De tijden die erbij staan, zijn de reistijden.