PDA

Bekijk Volledige Versie : Tips voor basic, betaalbare, accomodatie ergens tussen Bradenton en Sarasota in



Cindy1969
27-07-15, 22:55
Hoi, volgend jaar wil ik graag weer naar Florida. Niet naar Orlando deze keer, heb het helemaal gehad met het drukke verkeer daar, maar ook wil ik graag
een keer dichtbij de kust verblijven. Zou graag een keer de Panhandle willen bezoeken, of Noord Florida, maar dan moet je in de zomer gaan, denk ik. (wil ik echt warm weer hebben voor strand)0
Dus mijn keuze voor de volgende keer is gevallen voor het gebied tussen Bradenton en Sarasota, wil o.a. heel graag naar Anna Maria Island, maar er zijn ook genoeg andere dingen daar in de buurt die ik wil gaan bezoeken.
Ik wil gaan ergens tussen maart en mei, maar kan ook zomaar weer februari worden, mijn plannen zijn nog vaag ;)

Zit af en toe al te kijken op Airbnb, maar vind het maar lastig om iets leuks te vinden in die buurt, dat ook nog betaalbaar is.
In Orlando verbleef ik in een goedkoop hotel/motel zoals Celebration Suites, of Ramada Gateway.
Nu weet ik dat de prijzen richting Sarasota/Bradenton veel hoger liggen, dus zal mijn budget naar boven moeten bijstellen.

Een villa is uitgesloten, veels te duur voor 1 persoon. (ga alleen)

Heeft iemand nog tips voor leuke betaalbare accomodaties daar in de buurt? Luxe hoeft niet, als het maar schoon is en wifi heeft :D

Bedankt alvast!

Ebelix
28-07-15, 15:49
Aan de kust is alles duur. Wellicht kan je priceline proberen.

Ik denk dat je moet kijken naar hotels/motels bijvoorbeeld Hilton Garden Inn, Springhill Suites, Country rose Inn & Suites, Hyatt Place . Dit zijn 3 sterren hotels die vaak suites aanbieden. Iets meer ruimte maar wel dagelijkse service.

Ook kan je op Google Earth kijken wat allemaal dicht in de buurt is waar jij wil zitten.

Veel plezier met de voorbereiding.

Cindy1969
28-07-15, 21:39
Dank je wel voor de tip Ebelix, hier kan ik wat mee. Vind het altijd zo lastig om in te schatten hoe een bepaalde motelketen is. Reviews zijn vaak zo wisselend.
En wil ook niet echt aan de kust gaan zitten, meer in het binnenland, maar wel op redelijke afstand van de kust, zodat het ook niet al te lang rijden is.
Priceline misschien ook maar eens in verdiepen.
Ga eerst nog een weekje naar Spanje in augustus, daarna maar eens echt goed zoeken.

Njit
28-07-15, 22:49
Hoi, volgend jaar wil ik graag weer naar Florida. Niet naar Orlando deze keer, heb het helemaal gehad met het drukke verkeer daar

Orlando druk qua verkeer? Zeker nog nooit in Miami geweest (of Atlanta).

Cindy1969
28-07-15, 23:25
Wil dolgraag een keer naar Miami, maar ik durf daar helemaal voor geen goud te rijden ;)

nicolea
29-07-15, 08:26
Spannend Cindy, ben nu al benieuwd naar je blogje ;-)

moonlight91
29-07-15, 11:01
wij hebben enkele jaren geleden via hotels.com een mooie aanbieding geboekt in het Hilton Garden Inn daar
wij waren zeer tevreden over de service van het hotel, en het hotel zelf uiteraard

trails
29-07-15, 12:44
Cindy, je moet wel beseffen dat dit een duur gebied is. Ik heb via de Hotwire site wat plaatsen vergeleken (eind maart, met gratis internet en parkeren) en ten zuiden van de Tampa Bay betaal je al gauw $ 70 meer per nacht, vergeleken met Orlando/Kissimmee. Je moet dan echt geluk hebben met een aanbieding.
St. Petersburg is een ietsiepietsie goedkoper, maar niet veel.

Wij wilden hier een camping boeken voor komende februari maar hebben onze plannen veranderd. Alles zit vol met snowbirds.

Vanaf maart ligt de temperatuur in de Panhandle ook boven de 20 graden.

Fleurida
29-07-15, 15:22
Hallo Cindy,

Als je iets meer richting St Peterburg kijkt is er van alles op Airbnb.
Deze is bijvoorbeeld wel héél leuk:

https://nl.airbnb.com/rooms/5069629?checkin=12%2F03%2F2016&checkout=19%2F03%2F2016&s=i51J

Cindy1969
29-07-15, 22:29
Die is wel leuk Fleurida! Thanx, onthou hem even, deze regio is ook een optie hoor.

Thanx ook Moonlight, zal op die site ook even wat speurwerk gaan doen.

Zal het meenemen in mijn overwegingen Trails. Panhandle trekt me enorm. Moet eerst maar eens bekijken in welke periode ik wil gaan.
Even goed in de gaten houden dat ik niet in de paasvakantie of springbreak ga of zoiets. Als ik april/mei ga is dit natuurlijk wel mooi qua weer.
Maar weet niet hoe ik dan de winter moet doorkomen haha!

Dank allemaal!

laanvdj
02-08-15, 21:57
Wij hebben vorig jaar hier gelogeerd, https://www.airbnb.nl/rooms/202777
dit is in Gulfport, nabij St Pete.
Is ons super bevallen. Niet duur en erg leuk. Incl fietsen.

Fleurida
02-08-15, 22:47
Ha die Cindy, ik heb er nog 1 gevonden, nu in Cape Coral. Ziet er goed uit, goede recensies, vlak bij het strand en een leuke prijs voor bijvoorbeeld 12 t/M 19 Maart.

https://www.airbnb.nl/rooms/6132458?checkin=12%2F03%2F2016&checkout=19%2F03%2F2016&s=eOhZ

En dan kun je mooi met de veerboot een dagje naar Key West, schijnt heel leuk te zijn.

http://www.seakeywestexpress.com/default.htm

P9ol
03-08-15, 13:39
Je kan ook via Hotwire boeken, heb ik dit jaar ook voor het eerst gedaan en is goed bevallen.
Op deze site www.betterbidding.com/ (http://www.betterbidding.com/) kan je napluizen welk hotel het kan zijn.

Cindy1969
25-09-15, 18:53
Sorry, zie de laatste reacties nu pas. Mijn eigen topic uit het oog verloren :o
Die links van Airbnb zien er goed uit zeg! Die van Laanvdj helaas nog niets boven budget (wil niet meer dan EUR 500,= uitgeven), maar helaas ook al vol.
Die van Fleurida ziet er top uit, ook binnen budget, maar helaas ook al vol...
Omdat ik al vrij snel doorhad dat de kosten hier best hoog zijn voor een hotel/motel/o.i.d. ben ik uitgeweken naar Daytona. Hier hetzelfde verhaal.
Heb nu een hotel geboekt vlakbij Mount Dora, in Leesburg, weer heel wat anders, maar ook die regio trekt me enorm. En het is te doen om 1 a 2 keer een dagje naar de kust te rijden. Cape Coral/Sarasota moet toch op de wishlist blijven staan. Ooit... ;)
Hotel geboekt via Booking.com, dus kosteloos te annuleren. Je weet nooit wat je nog tegenkomt haha.
Bedankt!