PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Chanty



Chanty
11-05-06, 20:44
Hey hallo,
Ik zag dit onderwerp eigenlijk pas veel later...was meteen doorgeklikt naar Disney en andere pretparken.
Ik ben 26 jaar en een trouwe Los Angeles bezoeker. Sinds 1998 ben ik bijna elk jaar geweest om daar vakantie te vieren, danslessen te nemen en vrienden te ontmoeten. Tijdens zo'n vakantie sla ik San Diego (Sea World) en Disneyland niet over. In 2002 ben ik samen met een vriendin een rondje gaan maken van LA naar San Francisco naar Las Vegas naar San Diego en via Anahaim (Disneyland) weer naar het vliegveld. Deze vakantie duurde 5 weken en was SUPER!
Dit jaar wordt mijn moeder 50 en ik zij is helemaal gek van Disney. (wij allemaal hier thuis) Samen met zus-lief heb ik besloten een reis te boeken, in plaats van een groot feest te geven waar zij eigenlijk niet van houdt. Na alle keren Parijs is onze moeder klaar voor het echte werk in Orlando. Ook zou zij zo graag eens een dolfijn van dichtbij willen zien, voeren en aaien...
Dus wij zijn nu al aan het aftellen, voorbereiden (weet van Parijs dat je om echt alles te zien wel een soort van schedule moet hebben...dus Orlando helemaaaal) en sparen uiteraard! De uitzet moet uitgebreid worden (Disney keuken, Disney vitrinekast en Newport Bay-themed badkamer)
Na wat googlen ben ik hier terecht gekomen en ik ben al een stuk meer te weten gekomen! Heel fijn om een forum gevonden te hebben waar andere Nederlandse vakantiegangers hun ervaringen delen.
Groetjes!
Chantal

PS de foto is in Curacao gemaakt...maar ja...t blijven dolfijnen he! ;)

http://img138.imageshack.us/img138/2126/curacao4xb.jpg

Njit
11-05-06, 22:09
Los Angeles is ook leuk qua pretparken (heb je Six Flags Magic Mountain en Knotts Berry Farm daar ook wel eens bezocht) maar qua sfeer kan er weinig op tegen Orlando :)

Van harte welkom op het Forum en als je vragen hebt dan horen we het wel. Veel vragen zijn trouwens ook al gebundeld in een FAQ: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28

Chanty
12-05-06, 10:41
maar qua sfeer kan er weinig op tegen Orlando :)


We zullen zien... :P Los Angeles heeft voor mij een ander doel dan Orlando. Daar gaat het voornamelijk om de danslessen en alles wat erbij komt is meegenomen ;) KNotts Berry Farm en Six Flaggs dus ook niet gezien. Het was of Disney en Sea World, of die parken...

Familie van mij is jáááren geleden in WDW geweest en kraakten echt alles af in Parijs. Ieder park zijn charme vind ik ;) LA is ook cool... Maar zo kijkend naar de websites over WDW denk ik dat er een wereld voor ons open gaat!

Thanx @ FAQ toevallig gisteren even gekeken! :)

Groetjes,
Chantal

mickey
12-05-06, 11:44
Hoi Chanty,in down town disney vindt je winkeltjes waar ze allerlei badkamer en keuken spulletjes verkopen.Je kunt dus zeker wat ruimte in je koffer vrijhouden voor uitzetspullen.

marisca
12-05-06, 13:37
Ze hebben daar en hele leuke magneten winkel, Met hele originele geluids magneten, Mijn man moest mij daar weg trekken! :cry:

Chanty
15-05-06, 13:59
Hoi Chanty,in down town disney vindt je winkeltjes waar ze allerlei badkamer en keuken spulletjes verkopen.Je kunt dus zeker wat ruimte in je koffer vrijhouden voor uitzetspullen.


Thanx!!! Ik moet dus flink sparen om genoeg zakgeld mee te nemen begrijp ik al ;) Heb nog 5 maanden :)

Chanty
15-05-06, 14:00
Ze hebben daar en hele leuke magneten winkel, Met hele originele geluids magneten, Mijn man moest mij daar weg trekken! :cry:

Leuk leuk leuk! Disney magneten!

Mijn oma is ook magneten fanaat, dus denk dat het lastig wordt ons daar in te houden. Vaste prik op vakantie...magneetjes voor oma!

Groetjes!

mickey
16-05-06, 12:21
Vooral die omgevallen koffiekopjes zijn erg grappig.Degene die er eerder geweest zijn weten vast wel welke ik bedoel.

marisca
16-05-06, 13:43
Ja, Die ken ik.
Ken je ook die pratende magneten voor op de koelkast?
Don't do it! :evil:

Nicole
16-05-06, 16:27
nee nee nee, die ken ik niet. Maar hoe zijn ze. Ohhh leuk. Ik heb een magneetmuur in mijn keuken staan ze vast heel leuk op.

Nicole

mickey
18-05-06, 10:46
De "pratende"ken ik niet,maar het zal heel moeilijk kiezen worden.

Chanty
18-05-06, 12:28
:roll: Diepe zucht haha Ik zal mij mentaal voorbereiden!

marisca
18-05-06, 15:31
Nicole,
Die mag je niet laten hangen!
Tekst: Are you shure?
You are getting fat!
Don't open the fridge!!

Deze helpen je bij een strikt dieet, Moet natuurlijk wel op de koelkast of vooraad kast gekleefd worden!

bye, Marisca. 8)

corrus
18-05-06, 16:15
Nicole,
Die mag je niet laten hangen!
Tekst: Are you shure?
You are getting fat!
Don't open the fridge!!

Deze helpen je bij een strikt dieet, Moet natuurlijk wel op de koelkast of vooraad kast gekleefd worden!

bye, Marisca. 8)En is ook beter voor je tanden.... :lol:

Nicole
18-05-06, 16:39
Hoi Marisca,

Ohhh ja hoor daar gaan we zeker wat weghalen.

Bedankt

Nicole