PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Universal area



Paul76
14-07-15, 09:38
We zien door de bomen het bos niet meer. Er liggen erg veel hotels rondom Universal, maar welke te boeken?
Heeft er iemand tips en/of ervaringen met hotels in dit gebied? We zijn zelf altijd erg weinig op een hotel aanwezig, eigenlijk alleen om te slapen.

Njit
14-07-15, 09:46
Welke prijsklasse? Wat wil je per kamer per dag uitgeven? Wat ik meestal zelf doe:

- zoekopdracht op http://www.trivago.nl/ met gewenste aantal sterren en prijs
- shortlist maken en recensies lezen op Tripadvisor
- boeken

Echt slechte hotels heb je niet in Orlando (of je moet heeeeeel goedkoop gaan zitten). Het verschil zit hem meer in wat er allemaal bij zit: ontbijt, entertainment, zwembad etc etc.

Paul76
14-07-15, 10:11
Inderdaad al gekeken op trivago.nl en het viel op dat de hotel prijzen dicht bij elkaar liggen. 3-sterren hotels bijvoorbeeld kosten rond de €100,- per nacht.
Zelf hadden we in gedachten tussen de €75,- en €100,- per nacht in totaal (dus met belastingen en fee's). Goedkoper is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Tripadvisor is inderdaad een ander fijn hulpmiddel, maar het blijft goed lezen. Er zijn mensen die klagen over van alles en nog wat en geven hotels de schuld van dingen waar het hotel ook niets aan kan doen.
Daarom dacht ik vraag het eens op het forum.

Njit
14-07-15, 10:27
Klopt, meestal zijn het ook momentopnames. Wij hebben ook wel eens een wat mindere ervaring.

In Orlando vind ik het zelf overigens prettiger om een Condo te huren. Dan heb je gewoon je eigen plekje en kun je 's morgens bijv. je eigen ontbijt maken. Grootste voordeel vind ik zelf dat ik gewoon de boel de boel kan laten en niet alles hoef weg te stoppen voor Room Service. Zelf goede ervaringen met Cane Island (http://www.caneislandresort.com/) maar er zijn nog veel meer van dit soort Resorts. Voor de prijs hoef je het iig niet te laten.

Prijzen kun je bijv. hier (http://www.usafunvacations.nl/accommodatie/private-homes/) opvragen.

judiths
14-07-15, 13:38
Wij hebben laatst overnacht in Universal's Cabana Bay. Echt een supermooi hotel. Ruime, schone en comfortabele kamers en een gratis shuttle naar het park

BarryDH
14-07-15, 17:09
http://www.hotelscombined.com/Place/Orlando.htm ik vind persoonlijk dit een hele fijne vergelijking site.

Paul76
15-07-15, 00:22
Universal's Cabana Bay ziet er goed uit en ook qua prijs niet veel duurder dan andere hotels. Alleen jammer van de parkeerkosten...maar ja deze moet je anders bij bezoek aan de parken toch betalen.
Hotelscombined.com kende ik nog niet, maar inderdaad een duidelijke vergelijking site.

moonlight91
15-07-15, 14:47
wij hebben voor komende kerst het Hilton Garden Inn Idrive north geboekt
ligt vlak om de hoek bij universal..
nu hebben we geen ervaring in dat hotel, maar wel al meerdere malen in Hilton Garden Inn geslapen in andere plaatsen
En kan niet anders zeggen dan dat het altijd meer dan tevedenheid is!

Hans van Demen
15-07-15, 15:12
Begin dit jaar zaten wij in La Quinta Inn aan de Major Blvd dit is een straat recht tegenover de ingang van Universal , we betaalden incl. onze dochter 85 Us dollar per nacht incl. tax, gratis parkeren, gratis ontbijt ( wafels-muffin en toast ) er kwam op een bepaalde tijd een shuttle langs, maar een taxi kosten rond de 7- 10 dollar enkel. Lopen kan ook ik denk dat het 1 tot 1,5 km is tot de ingang.
Goed hotel, het is tenslotte alleen om te slapen, met een leuk klein zwembad erbij.

Patrick
16-07-15, 00:47
Wij hebben in het Hard Rock hotel geslapen en dat was erg goed. Wil je goedkoop, dan kan je naar Days Inn. Dit zit aan de andere kant van de viaduct en ongeveer 15 min lopen van de ingang. Simpel maar prima hotel.

Paul76
08-08-15, 11:42
We hebben voor ons eerste gedeelte van Orlando (voor de cruise) nog eens "gegokt" met hotwire. Het is Rosen Inn nearest to Universal geworden. Een hotel wat ons eigenlijk nog niet was opgevallen, maar eigenlijk aan alles voldoet wat we zochten. Voor het laatste gedeelte van de Orlando-vakantie kijken we nog even op ons gemak rond, met een lichte voorkeur voor een condo. In ieder geval bedankt voor de reactie's!!

moonlight91
08-08-15, 13:14
van de Rosen Inn Universal krijg je geen spijt , goed en net hotel
we hebben er in 2012 gezeten, min puntje is wel het ontbijt .. is niet goedkoop pp , en vonden het niet echt lekker

Niels82
08-08-15, 13:45
Wij hebben net Avanti resort geboekt met shuttles naar alle pretparken.

Paul76
09-08-15, 11:49
van de Rosen Inn Universal krijg je geen spijt , goed en net hotel
we hebben er in 2012 gezeten, min puntje is wel het ontbijt .. is niet goedkoop pp , en vonden het niet echt lekker

Altijd fijn om te horen dat het hotel wat je geboekt hebt goed is. De recensies zijn niet slecht, qua ontbijt moeten we nog kijken of we dat in het hotel doen of in de omgeving van het hotel. Namelijk ook ergens gelezen dat je goed kunt ontbijten tegenover het hotel in een restaurant.

Iris02
09-08-15, 11:59
Je kan er ook voor kiezen om iets meer te betalen en een Universal "on-site hotel" te nemen. Deze hotels zijn weliswaar duurder maar hebben vele voordelen zoals een uur eerder toegang tot het Harry Potter gedeelte en gratis express passen. Met name als je interesse hebt in de express passen, haal de je kosten voor het hotel er altijd uit.

Paul76
09-08-15, 13:43
We hadden hier inderdaad ook voor gekeken, maar het prijsverschil is voor ons te groot. In de periode dat wij willen gaan, is de prijs ruim meer dan €100,- per nacht duurder dan dat wat eigenlijk willen uitgeven.

Niels82
21-03-16, 23:58
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Sunsolhotels net naast universal studio's. Ze hebben een shuttle en ligt echt heel dichtbij het park als ik het zie op de kaart.

peet
23-03-16, 12:55
Zelf vind ik Expedia altijd erg prettig.
En dan even nakijken op Tripadvisor voor wat aanvullende info.
Even zoeken op de kaart, selecteren op prijs en klaar.
Al zitten wij standaard in dezelfde omgeving: Lake Buena Vista.
Alles is hiervandaan perfect aan te rijden.