PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema mgeul84: Florida november 2015



mgeul84
13-07-15, 21:45
Hallo allemaal,

Ben nieuw op het forum. In november ben ik van plan om samen met mijn man en dochter van 3 een reis naar Florida te maken.
Ik heb nu via Tiogatours een reisschema gemaakt incl. hotels. Graag zou ik jullie mening hierover willen horen. En nog de vraag wat fijner zou zijn; beginnen in Miami en eindigen in Orlando, of juist andersom?
De hotels moeten ook leuk zijn voor onze dochter, bv. leuke zwembaden erbij. Ook sta ik open voor anders suggesties, bv. huis huren.

Vlucht Amsterdam - Miami
3 overnachtingen in Holiday Inn Miami Beach
Miami - Key West
2 overnachtingen in Doubletree Grand Key Resort
Key West - Marco Island
3 overnachtingen in (nog onbekend)
Marco Island - Fort Myers Beach
3 overnachtingen in Outrigger Beach Resort
Fort Myers Beach - Tampa
3 overnachtingen in Magnuson Hotel Marina Cove
Tampa - Kissimee
6 overnachtingen in Star Island Resort & Club

Alvast bedankt voor de reacties!

Ta2 Gerrit
14-07-15, 11:52
Hallo, en welkom op dit fijne forum voor floridaliefhebbers.

Het schema ziet er vooralsnog prima uit, met minimaal 2 overnachtingen per stop en een "uitrustweek" aan het eind, dis ik zou het zo laten i.p.v. andersom. De meeste hotels zijn van bekende ketens, dus zie zouden goed moeten zijn. Persoonlijk zou ik Tampa ruilen met Clearwater Beach (liggen naast elkaar), maar dat komt door de geweldige ervaring met een hotel daar; Crystal Palms Beach Resort (http://www.crystalpalmsbeachresort.com/).
In Kissimmee verblijven we sinds jaar en dag in een villa, maar ook dat is persoonlijk. Een resort biedt waarschijnlijk iets meer vermaak voor de kleine, maar een villa met eigen zwembad is voor ons meer een "thuis".

Veel plezier met de voorpret van het plannen en uitzoeken, en stel hier gerust al je vragen. Meestal worden ze gelijk beantwoord door de ervaringsdeskundigen.

hannie
14-07-15, 12:40
Je hebt natuurlijk ook villa's in resorts waar een community pool bij is of zelfs een complete lazy river. En een villa heeft natuurlijk ook een privé zwembad.