PDA

Bekijk Volledige Versie : Klantenkaarten



Iris1990
07-07-15, 15:54
vorige keer toen wij in Florida waren vroegen ze bij verschillende winkels om onze klantenkaart. Omdat we echter niet heel lang daar waren hebben we hier niet naar gekeken. Nu gaan we langer en ben ik lekker bezig met coupons printen en aanmelden voor diverse winkels.
Nu heb ik mij aangemeld bij Walgreens, op het adres van de villa. Zijn er meer mensen die dat doen? En hebben jullie nog tips voor andere zaken?
Vind het namelijk erg leuk om lokale producten te proberen, en zeker als we hiermee ook nog kortingen kunnen krijgen, ik ben tenslotte toch ook een hollander. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.

Groetjes Iris

Bosevents
07-07-15, 17:01
ja doen we altijd. Groupon koop ik ook altijd. Vaak leuke aanbiedingen.
Via internet zijn ook vaak coupons te printen.

Ilse_
07-07-15, 18:52
Hej dat is een goeie..... nog nooit over nagedacht. Alle tips zijn welkom. hihi

José
07-07-15, 20:56
Je, wij hebben een klantenkaart van Walgreens en van CVS krijgen hiermee leuke kortingen. Heb er al veel gebruik van gemaakt.

maryde
08-07-15, 10:25
Wij zijn ook vaak langer op dezelfde plaats /bij dezelfde winkels, ik ga dan meteen naar de klantenservice en vraag om een klantenkaart. Ik zeg dan dat wij toeristen zijn, ik heb nog nooit een adres hoeven in te vullen.

P9ol
08-07-15, 21:39
Mijn dochtertje heeft een klantenkaart van Built a bear. :D

Njit
08-07-15, 21:42
IKEA Family Card kun je ter plaatse printen. Krijg je een gratis kopje koffie :)

trails
09-07-15, 06:49
Wij nemen onze Ikea Family Pass altijd mee van huis. Vorig jaar zelfs een gratis ontbijt gehad bij Ikea Orlando (bacon, eggs, etc.).
Goed idee die klantenkaarten!!!

Njit
09-07-15, 08:22
Je Franse Family Card bedoel je? Ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd in de US met onze NL pas maar je kunt bij een Amerikaanse IKEA gewoon direct bij de ingang al bij een automaat een pasje aanmaken. Je dient wel een postcode in te vullen maar 90210 werkt prima ;)

trails
09-07-15, 10:36
Ja hoor, gewoon onze Franse card.
De kassa's van de buitenlandse Ikea's accepteert hem nooit maar dan halen ze gewoon hun eigen card erdoor. Ook in Spanje nooit problemen gehad.

Ta2 Gerrit
09-07-15, 11:06
Groupon gebruiken we ook regelmatig. Een klantenkaart van Von's hebben we al jaren. Niet dat je er in Florida wat aan hebt want de supermarkten van Von zitten voornamelijk aan de Westkust, maar we maken er iedere keer als we aan die kant zijn weer gebruik van, met leuke kortingen.

Wel zijn we ingeschreven bij diverse winkels en restaurants op de website voor nieuwsbrieven en daar rollen ook regelmatig aanbiedingen uit, o.a. bij Outback, Texas de Brazil, Hilfigger e.a.
Gratis apetizers, deserts of leuke kortingen, van die dingen. En af en toe maken we ook wel gebruik van coupons, al dan niet van internet.

koenkamphuys
10-07-15, 16:57
Toch hebben veel klantenkaarten een 'catch': ze blijken een creditcard te zijn, en niet-ingezetenen krijgen die dus niet (gelukkig maar). O.a. bij Marshalls en bij Macy's. Ik heb nog een oude Macy's kaart, van voordat het een creditcard was en elke keer als we daar komen zwaai ik daar mee, dan gaan ze heel erg moeilijk kijken en gewichtig bellen met allerlei figuren op de achtergrond en uiteindelijk krijg ik dan toch de korting; en later een brief thuisgestuurd dat ik niet 'eligible' ben.

Iris1990
12-07-15, 16:36
Je, wij hebben een klantenkaart van Walgreens en van CVS krijgen hiermee leuke kortingen. Heb er al veel gebruik van gemaakt.

En op welk adres heb je je walgreens kaart laten zetten of heb je die in de winkel gevraagd?

Iris1990
12-07-15, 16:37
Ik heb inderdaad van veel restaurants coupons binnen gekregen, en ik weet nog vorig jaar met mijn verjaardag kreeg ik er veel binnen. Laat ik nu in amerika zijn met mijn verjaardag! Ik ben benieuwd! Maar vind het wel leuk dat ik dus niet de enige ben, die coupons verzameld en gebruikt!

mineke
12-07-15, 23:04
Iris1990, mijn Walgreens kaart staat op het adres van het hotel, waar ik verbleef toen ik hem aanmaakte.

José
13-07-15, 17:44
En op welk adres heb je je walgreens kaart laten zetten of heb je die in de winkel gevraagd?
Heb het adres van de villa waar wij altijd verblijven gebruikt.