PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Michèle: Tampa - Miami, September 2015



Michèle
28-06-15, 16:30
Hallo,

Allereerst wil ik even zeggen wat een geweldig forum dit is, zoveel informatie! Maar ondanks alle info heb ik toch wat vragen :)

In september gaan we voor het eerst naar Florida. Ik heb al tickets gekocht voor Tampa - Miami. Orlando slaan we over aangezien we allebei niet zo van pretparken houden.
We gaan een auto huren en dit is op dit moment mijn schema:

12-09: Amsterdam - Tampa

St. Petersburg/Clearwater/Sarasota/Sanibel/Naples
Everglades
Keys

22-09: Miami en van daaruit eventueel nog dagje Fort Lauderdale
27-09: Terug naar Amsterdam

We willen in ieder geval eindigen met een paar dagen Miami en de Everglades en de Keys staan ook vast (snorkelen in John Pennekamp).
Ik weet alleen niet zo goed hoelang we overal moeten verblijven aangezien we niet teveel in de auto willen zitten. Musea vinden we leuk, maar ook strand, dierentuin en dorpjes bekijken.
Is het een idee om bv 3 dagen St. Petersburg, 3 dagen Cape Coral en 3 dagen Keys te doen en dan van daaruit de buurt te verkennen?

Esther2013
28-06-15, 23:08
Dat lijkt me een goede verdeling, maar 5 dgn Miami is best veel, dus mss kun je zelfs 3/4/4 dgn doen? Je hebt iig 3 centrale locaties uitgezocht, van waaruit je ea kunt bekijken.

Moolenschotjes
29-06-15, 10:06
Jullie hebben een leuke planning gemaakt Michèle. Zoals Esther al aangeeft is 5 dagen Miami wellicht iets te lang, maar 3 tot 4 dagen zeker waard om te ontdekken.
3 Dagen de Keys is op zich voldoende, maar houdt er wel rekening mee dat het reizen over deze lange weg veel tijd kost, hetzelfde geldt als je ervoor kiest om de
Tamiami Trail te rijden van Naples richting Miami. Fort Lauderdale is erg leuk en als je van shoppen houdt, zeker Sawgrass Mills aan doen.