PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel in Orlando gezocht; leuk voor kinderen



Esther776
30-05-15, 21:53
Hallo allen!
Ik ben heerlijk onze reis in Augustus naar Florida aan het voorbereiden en nu zou ik graag een hotel boeken in Orlando. We komen aan op een avond en willen een nacht of vier daar verblijven en van daaruit naar Cape Canaveral en wellicht Daytona Beach. Nu is de keuze zo ontzettend groot! Wie heeft er een tip voor een prettig hotel met ruime kamers en een leuk zwembad? Dat op een handige plek ligt ten opzichte van het vliegveld en de ritten naar het oosten/ noordoosten?

Ik hoop dat iemand me een advies kan geven.

Hartelijke groet

hannie
31-05-15, 09:28
Waarom een hotel? Neem lekker een villa of condo. Deze zijn vaak op een resort waar ook een mooi zwembad is en bij een villa heb je ook nog een eigen zwembad.
Qua prijs kun je zelfs nog goedkoper uit zijn dan voor een hotel.

Patrick
31-05-15, 10:07
Coco key hotel op de International Drive.

moonlight91
31-05-15, 10:59
het Nick Hotel , ruime kamers..een aparte masterbedroom
en een kamer met stabelbed of 2 eenpersoons bedden
geweldig leuke swimpools.. en veel bezigheid voor de kids
Markethall met pizzaria en subway
en veel Dora..Spongebob..bleu clues en noem maar op

Fleurida
31-05-15, 12:26
Ik ging wel voor een huis, lekker zwembad erbij, is wel fijn als je een dag van alles hebt gedaan. In een hotel moet je voor alles de deur uit en in een huis gooi je je koelkast vol,klaar. Meestal zit er ook wel een gameroom bij. En zoals Hannie al zegt heb je ook allerlei resorts met grote zwembaden.

Esther776
31-05-15, 19:19
Dank allen! Ik ga bij de hoteltips kijken. Het lijkt me niet zo handig om voor een paar nachten een huis te huren: dat doen we later nog voor een langere tijd. Doen jullie dat echt voor een paar nachten?
Nogmaals dank :-D

Esther776
31-05-15, 19:40
Oe! Nick hotel lijkt precies wat we zoeken :-D En lekker comfortabel- top!

S@skia
31-05-15, 19:46
Wij hebben dit jaar voor de 4 nachten dat we in de Orlando omgeving zijn gekozen voor een town house in Regal Palms, Davenport. Ik hou er niet zo van om een aantal nachten met z'n viertjes in 1 kamer te liggen dan doe ik geen oog dicht hahahaha.

Kijk voordat je het Nick hotel boekt even naar de reviews......daardoor hebben wij er maar vanaf gezien 2 jaar geleden.....

Overigens zou ook ik je de tip voor een villa geven net als de dames voor mij. Er gaat niets boven de ruimte en je eigen pool aan het einde van de dag. En ook villa's kun je voor kortere periodes huren.

Succes!!

moonlight91
31-05-15, 22:08
wij komen regelmatig in het Nick, en vind de reviews zwaar over trokken
in 2013/2014 is er een hoop gerenoveerd, en weer vernieuwd, het ziet er tip top uit
wij hebben er al over de jaren heen geslapen, van 1 nacht tot een hele week, en het is het hotel waar we steeds weer met veel plezier naar terug keren

Dehillies
31-05-15, 23:22
Wij zaten afgelopen april in het Tropical Palm Resort in Kissimmee. Dit is een camping waar campers komen maar ook cabins staan. Ons is het ontzettend goed bevallen! We waren ongeveer € 50,00 per nacht kwijt voor de cabin met 2 slaapkamers, keuken met vaatwasser en ruime koelkast en een zwembad (in ons geval) voor de deur en dicht bij alle pretparken ( 15-20 minuten van Seaworld/Aquatica) Geboekt via Expedia. Op zaterdagavond de classic car optocht in Old Town wat op loop afstand lag.

masch
01-06-15, 11:48
Wij zaten vorige maand in het FantasyWorld Resort. Ook een aanrader, leuke appartementjes voor een niet al te hoge prijs. Zwembad is daar echt geweldig, er zijn een aantal glijbanen en zelfs een lazy river.

Esther776
01-06-15, 16:24
Hmmm ik wacht nog even met boeken ;-) er komen nog veel leuke tips!
Ik las inderdaad erg slechte reviews van het Nick hotel..ik neem het altijd wel met een korreltje zout maar dit waren wel heel veel eensgezinde reviews..

moonlight91
01-06-15, 20:04
Ik heb ook even gekeken en zie idd vooral recente reviews die erg klagen
over vuile kamers
ons laatste verblijf was okt 2013 . Wij hebben er intotaal
5x verbleven
onze ervaringen zijn totaal anders..maar wat ik nu zo lees
vind ik idd twijfelachtig