PDA

Bekijk Volledige Versie : Weblog Mamatijluu: 30 juli tm 20 augustus



Marco Tiel
29-05-15, 22:10
Na in 2014 overgeslagen te hebben zijn wij dit jaar weer gedurende drie weken van de partij. Onze kinderen zijn inmiddels leerplichtig dus voor het eerst tijdens het hoogseizoen dit keer. Globaal een rondje Dusseldorf-Fort Myers-Kissimmee-Clearwater Beach- Bonita Springs-Dusseldorf. De boekingen zijn rond en er is weer een weblog in elkaar gezet zodat thuisblijvers kunnen volgen en wij zelf ook op een later tijdstip nog eens terug kunnen lezen.

Mochten jullie ook mee willen lezen dan nodigen wij jullie van harte uit.

Nog een kleine 9 weken te gaan tot aan ons vertrek en wij kijken er naar uit.

http://mamatijluu2015.blogspot.nl/

Groet,
Marco, Marike, Tijmen en Luuck

Njit
29-05-15, 22:32
Leuke blog zo met al die collage's :up:

Esther2013
29-05-15, 22:52
Leuke blog, ik heb me aangemeld! Aftellen maar!

Wendyfreely
30-05-15, 22:38
Ik ga jullie volgen!!!

mercike
30-05-15, 23:29
Wij lezen graag mee...Veel plezier!

mineke
31-05-15, 23:28
ook ik ga jullie volgen, alvast heel veel plezier

judiths
01-06-15, 08:08
Leuk schema! Ik ga jullie zeker volgen.
Ik zag overigens dat jullie in Hilton Clearwater Beach gaan verblijven. Wij hebben hier in april ook overnacht. De ligging is echt geweldig, zo op het strand. Maar wij vonden het hotel niet echt Hilton waardig. Toen ik boekte en de recensies las, waren die allemaal goed, maar als je nu kijkt dan zijn er meer negatieve reacties. Het hotel schijnt een ander management te hebben....Het was niet echt slecht, maar zeker niet wat ik van Hilton had verwacht.....

Marco Tiel
01-06-15, 11:20
Wij hebben de reviews ook gelezen. Onze voorkeur lag bij een strandligging. Kijkend naar de andere hotels en de prijzen in die periode hebben we besloten om de kans te wagen. Het zijn slechts drie nachten en mocht het niet helemaal top zijn dan hebben we nog mooi 5 nachten om bij te komen in het Hyatt in Bonita Springs ;)


Leuk schema! Ik ga jullie zeker volgen.
Ik zag overigens dat jullie in Hilton Clearwater Beach gaan verblijven. Wij hebben hier in april ook overnacht. De ligging is echt geweldig, zo op het strand. Maar wij vonden het hotel niet echt Hilton waardig. Toen ik boekte en de recensies las, waren die allemaal goed, maar als je nu kijkt dan zijn er meer negatieve reacties. Het hotel schijnt een ander management te hebben....Het was niet echt slecht, maar zeker niet wat ik van Hilton had verwacht.....

Marco Tiel
29-07-15, 19:32
Werk afgerond en nu ingecheckt.
kom maar op! Zin an!