PDA

Bekijk Volledige Versie : Urbex (Urban Exploring)



Elliekeuh
27-05-15, 09:57
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met Urban Exploring in Florida?

Wij doen dit af en toe in België en zouden dit ook wel in Florida willen doen.

Njit
27-05-15, 10:09
Geen ervaring mee maar kijk wel uit dat je als een Trespasser beschouwd kan worden, met een boete als gevolg of erger: http://www.abandonedfl.com/help-information/florida-trespass-law/

PENPE
04-06-15, 13:37
Je zou eens een kijkje kunnen gaan nemen in/bij het voormalige en nu verlaten themepark Splendid China in Kissimmee

https://www.google.nl/search?tbm=isch&hl=nl&source=hp&q=abandoned+theme+park+Splendid+China&gbv=2&oq=abandoned+theme+park+Splendid+China&gs_l=img.12...0.0.0.1361.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0 ...1ac..34.img..0.0.0.Ko8NtR768ko

corrus
04-06-15, 17:21
In de VS is dit niet aan te raden en zeker niet in de zuidelijke staten.

Elliekeuh
05-06-15, 09:10
dat het niet aan te raden is wist ik wel al :-) maar het is wel leuk en je kan er hele m ooie foto's mee maken.

Dank u Penpe voor de tip

knaapje
05-06-15, 11:25
Misschien wel een leuke foto van een geweerloop, die op je gericht wordt.
Jaren geleden werden wij in de buurt van Las Vegas al gewaarschuwd om geen terreinen van "verlaten" mijnen op de gaan.
"Miners do wear guns and they use them" was de waarschuwing van een ranger.

corrus
05-06-15, 19:55
Tja... dat kun je krijgen met trespassing... :p

Ieder z´n meug. :o

koenkamphuys
05-06-15, 22:27
Ik ben normaal geen zwartkijker bij dit soort dingen. Maar ik moet de zuurpruimen die het je afraden in dit geval toch gelijk geven. Hier in Europa (in ieder geval in NL en België) zal politie, als je gepakt wordt en je uitlegt wat je aan het doen was en niets beschadigd hebt, je waarschijnlijk met een waarschuwing wegsturen.

Reken er niet op dat zoiets in Amerika met een sisser afloopt. Eerst een ritje naar de county jail, en dan zullen ze nog wel eens je verhaal aanhoren. De kans is groot dat je een fikse boete aan je broek krijgt. Mogelijk ben je de komende jaren niet welkom in de Verenigde Staten.

En "Miners do wear guns and they use them", dat geldt niet alleen voor miners. Kun je misschien nog beter met de sheriff te maken krijgen.

Teleton
06-06-15, 15:33
Maar ik moet de zuurpruimen die het je afraden in dit geval toch gelijk geven. .

In dit onderwerp nemen serieuze forumleden Corrus en Knaapje de moeite om hun licht over de zaak te laten schijnen, nadat Pieter, die als Florida-expert toch echt beter zou moeten weten, een tip geeft die nogal wat risico's met zich meebrengt. Deze risico's worden door de vragenstelster, gezien haar reactie, zo te zien niet herkend.

Fijn dat de mening/waarschuwing van twee kundige forumleden gesteund wordt. Koen is iemand die er ook kijk op heeft. So far, so good. Maar waarom deze twee mensen met een gefundeerde maar soms afwijkende mening in de categorie Zuurpruimen geplaatst worden, is mij een raadsel. Dit zullen beide heren denk ik niet op prijs stellen en het draagt ook vast niet echt lekker bij aan de positieve instelling van deze en andere forumleden die zich nog wel hoogfrekwent en correct voor anderen in zetten!

Vanwege deze vervelende stemmingmakerij hier (die door sommige moderatoren ook nog eens in de categorie "Humor" wordt geplaatst), zijn er al veel forummers met kennis van zaken afgehaakt. Voor die paar zuurpruimen die nog wel het hele jaar door de moeite doen om anderen verder te helpen: Chapeau!

PS: Weet je wat? ik zet hier nog even snel een smiley bij. Dan kan ik later altijd nog zeggen dat het lollig bedoeld was......https://dub131.mail.live.com/Handlers/ImageProxy.mvc?bicild=&canary=8JgT7E%2bdDYSqsTKpZjNvoVa%2baNh%2fmSNphhDPS hZ3ZxE%3d0&url=http%3a%2f%2fwww.floridaforum.nl%2fimages%2fsm ilies%2fmad.png

PENPE
07-06-15, 00:23
In dit onderwerp nemen serieuze forumleden Corrus en Knaapje de moeite om hun licht over de zaak te laten schijnen, nadat Pieter, die als Florida-expert toch echt beter zou moeten weten, een tip geeft die nogal wat risico's met zich meebrengt. Deze risico's worden door de vragenstelster, gezien haar reactie, zo te zien niet herkend.

Leuk om te lezen dat ik als Florida-expert wordt betiteld, ik krijg er gewoon even een kleur van :o

Voor wat betreft dat ik met het geven van die tip beter zou moeten weten, wil ik toch nog even reageren. Ook jij weet dat ik een fotografie-fanaat ben dus kwam deze verlaten locatie meteen in me op, echter niet wetende dat dit soort 'activiteiten' met bijkomende risico's niet zijn toegestaan. ( Ik heb mijzelf er namelijk nog nooit in verdiept ) De topic-starter geeft aan dat hij/zij dit vaker doen op locaties in Belgie, en ik neem aan dat zij er dus ook wel e.e.a. over gelezen zullen hebben en dus ongetwijfeld bekend zijn met de risico's.....

Michael66
07-06-15, 08:50
Ik ben benieuwd of er in Florida ook mogelijkheden zijn op dit gebied die wel toegestaan en zonder risico's zijn.
Iemand tips daarvoor?

Elliekeuh
08-06-15, 16:57
Teleton ik ben mij bewust van de risico's en ga er niet licht over. Ik stel ook alleen maar de vraag of jullie locatie's weten die het bezoeken waard zijn.
Ik ga geen onnodige risico's nemen maar dus de reacties van de mensen dat het af te raden is zijn wel geregistreerd.

Ik denk dat dit niet echt toegestaan of zonder risico's kan Michael66