PDA

Bekijk Volledige Versie : Concert Ariana Grande in Amalie Arena, Tampa



mhagman
14-05-15, 19:16
Iemand ervaring met tickets boeken via ticketmaster.com voor het bijwonen van concerten in Florida? Ik zie namelijk dat Ariana Grande 2 concerten geeft in Florida tijdens het hoogseizoen, ik weet zeker dat als ik Chantal (onze dochter van 13) heel erg gelukkig wil maken en tickets regel ze uit haar plaat gaat, maar ben nu al ruim een uur bezig om te proberen kaarten te selecteren via deze officiele site (ticketmaster.com) maar kom niet verder:(

Wolf2014
14-05-15, 20:23
Probeer je het toevallig met een IPad oid? Ik probeerde laatst ook tickets te bestellen voor het honkbal, met de IPad kwam ik niet verder dan de wachtrij en met de desktop computer was het zo geregeld, ook via ticketmaster.

mhagman
14-05-15, 20:26
helaas ik zit achter de laptop, maar kan wel proberen of switchen naar een andere laptop helpt, is de moeite waard want ik "hang" nog steeds, ook als ik meerdere tabs open, bedankt voor het meedenken

mhagman
14-05-15, 21:12
Gelukt, via een andere laptop in 1 keer kunnen boeken. En het leuke is Chantal heeft zelf nog geen enkel idee, nu nog even kijken of ze met mama of met grote broer Ronald naar het concert gaat

Wolf2014
15-05-15, 00:08
Mooi! Wens haar maar veel plezier.

niels40
15-05-15, 09:56
Ik wil ook tickets boeken via ticketmaster.com voor haar optreden op 18 juli in het BB&T Center.
Maar ik krijg de melding "Tickets not available online". Kreeg jij die melding ook?

mhagman
15-05-15, 20:28
Hoi Niels, nee hij bleef de hele tijd "hangen" met het bericht dat zij op zoek waren naar tickets van mijn keuze en dat ik niet moest afsluiten omdat ik dan weer achter aan in de rij zou komen, maar dit duurde dus echt uren totdat ik van laptop geswitcht ben en kwam er toen in een keer door.

j@cintha
16-05-15, 00:51
Wow Mariska, wat gaaf! Ik heb nog gekeken maar het lukt ons qua reisschema niet....de jongens hadden het ge-wel-dig gevonden!

mhagman
16-05-15, 15:04
Ja, leuk he, ik heb zo'n voorpret, Chantal baalt nog steeds dat ze geen kaarten heeft voor het optreden in ziggo over anderhalve week en nu hebben wij toch een hele mooie verrassing voor haar :)

Dehillies
16-05-15, 16:09
Echt fantastisch!!! Gaat ze nooit meer vergeten, misschien wel haar hoogtepunt van de vakantie :-)

niels40
20-05-15, 15:14
Ik heb inmiddels kaartjes kunnen boeken! Bedankt nog voor de tip!
Mijn dochter krijgt dit voor haar 9e verjaardag!

mhagman
20-05-15, 19:42
Graag gedaan, helemaal leuk, wij hebben vandaag aan onze dochter verteld van de kaarten omdat het toevallig in de praat te pas kwam vanwege het concert in ziggo volgende week, haar gezicht was onbetaalbaar!! Zo geweldig :up: