PDA

Bekijk Volledige Versie : Vervanger voor Abercrombie?



Mads2010
26-04-15, 10:09
Beste allen,
aangekomende zomer vertrekken wij voor vier weken naar Florida. Behalve een mooie rondreis zullen we zeker ook gaan shoppen...
Nu hebben we de afgelopen jaren altijd veel Abercrombie kleding gescoord. Mooie kleding en vooral het feit dat het buiten USA maar mondjesmaat te verkrijgen was voor ons een reden om te shoppen, toch een stukje exclusiviteit...;)

Echter de exclusiviteit is er inmiddels af door de vele winkels die inmiddels zijn geopend in Europa, daarnaast is de collectie weinig vernieuwend.

Onze vraag: welke merken zijn nu nog exclusief voor de USA en ook betaalbaar?

We kennen natuurlijk Victoria`s secret (voor mijn vrouw dan...), Aeropostale en ook GAP.

Alle tips zijn welkom, dank daarvoor bij voorbaat

76-er
26-04-15, 10:17
Hollister? Is een dochterbedrijf van Abercrombie en zit wat 'lager' in de markt. Maar dat weten ze in Europa niet. :rolleyes:

Mads2010
26-04-15, 13:25
Hollister? Is een dochterbedrijf van Abercrombie en zit wat 'lager' in de markt. Maar dat weten ze in Europa niet. :rolleyes:
Hollister is ook al niet meer exclusief in de USA. Zit al jaren een winkel in Maastricht....
Nog meer suggesties??

cindy74
26-04-15, 13:48
Met de internetmarkt is weinig nog exclusief . Toch kan je bij ambercrombie nog koopjes scoren en hier veel minder . Wij waren er begin april en op de hele winkel was 40 % korting met een code van de website ik zie dat hier bij ambercrombie nog niet gebeuren .

Digitalman
26-04-15, 16:19
Aeropostale?

Mads2010
26-04-15, 18:07
Aeropostale?

Die stond idd al op onze lijst, heb ik vernoemd in mijn topicstarter.

remon
28-04-15, 00:01
Armani Exchange
American Eagle

P9ol
28-04-15, 11:42
Victoria`s secret en GAP zijn ook niet meer alleen in de USA te krijgen.

Njit
28-04-15, 14:15
En ook die 'exclusieve' USA merken koop je voor een habbekrats in Turkije. Wel nepperts maar ja, de meeste mensen kijken niet verder dan het logo..

Blue_note
28-04-15, 17:17
Enkele spijkerbroeken merken: True Religion, Rock & Republic, Citizen of humanity zijn nog enigzins exclusief (zover je over exclusief nog kunt spreken tegenwoordig) en in ieder geval een stuk goedkoper dan in Europa. In veel mindere mate heb je dan Seven for all mankind nog. Hier zijn ze ook verkrijgbaar, daar niet van. Hier liggen de prijzen rond de €200-€250 in Amerika rond de €150,- omgerekend.

remon
28-04-15, 21:04
G by Guess heeft ook wel leuk spul , daar slagen wij altijd wel

riwi
05-05-15, 16:27
Ik begrijp wel wat je bedoelt. IK heb hetzelfde.
Qua goedkopere prijzen is het allemaal natuurlijk goedkoper dan in Nederland. Zelfs Polo Ralph LAuren en Hillfiger.
Waar ik altijd leuk slaag is bij USPA (US Polo Assn) en die zie ik hier nog niet.
Verder ook als genoemd American Eagle en Aeropostale.
Veel succes met shoppen.
Ik ga deze zomer weer los haha.