Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2016 (excl. juli/aug)
Kikimeisje
26-04-15, 08:43
Omdat ik dit onderwerp nog niet tegen kwam (toch?), en ik hoop op de gouden tip :p, heb ik 'm maar even aangemaakt...
---------
Note Moderator. Boekingen graag als volgt posten:
Geboekt bij: .
d.d: .
Periode: .
Route: .
Maatschappij: .
Aantal Personen: .
Totaalprijs: .
Opmerkingen: .
Kikimeisje
26-04-15, 08:51
Hoihoi,
We zitten te trappelen om onze vluchten voor april 2016 te boeken. De eerste (heen) vluchten zijn al te vinden, dus we wachten nu op de terugvluchten.
Onze voorkeur gaar uit uit naar Airberlin vanaf Dusseldorf, maar helaas... het ziet er naar uit dat zij de door ons beoogde terugvlieg route geschrapt hebben vanaf de eerste week van april 2016! Behoorlijk balen dus. Nu zijn we op zoek naar alternatieven en ik hoop dat hier iemand de gouden tip heeft!
We zoeken: 5/4/16 DUS-Fort Myers en 20/4/16 Orlando-DUS met zowel heen als terug maximaal 1 overstap.
Bij voorbaat dank voor het geven van tips :)
Enne, voor wie het zich af vraagt... AirBerlin is ons altijd erg goed bevallen...
Gr. Judith
Ta2 Gerrit
26-04-15, 10:52
Geboekt bij: Tix.nl
d.d: 25-04-2915
Periode: 5 t/m 20 Maart 2016
Route: AMS - IAD - MCO v.v.
Maatschappij: United
Aantal Personen: twee
Totaalprijs: 1159,90
Opmerkingen: Onze favoriete route op onze favoriete tijden met de airline van onze voorkeur en wederom was Tix de goedkoopste. En binnen 2 minuten was het allemaal toegevoegd aan ons United account, dus ook dat is nu prima voor elkaar bij Tix (moest er de vorige keer nog voor bellen). En zo konden we ook direct de stoelen vastleggen. Kortom, we zijn er weer blij mee :-)
Kikimeisje
26-04-15, 10:58
Tix.nl die kende ik nog niet. Ga ik zeker in de gaten houden!
Hallo, wij kijken altijd op Chaser.nl en daar kwam deze als goedkoopste uit de bus. Afgelopen vakantie hadden we vliegtickets via Expedia, waren met één hotelovernachting erbij nog goedkoper als losse tickets. We kijken eigenlijk overal. Je bent er even druk mee maar dat is ook voorpret. :rolleyes:
thelatinworld
27-04-15, 11:57
Dusseldorf - Fort Myers staat er inmiddels tot 17 april 2016 op http://www.airberlin.com/nl-NL/flightplan
Kikimeisje
30-04-15, 22:43
Zo zie je maar dat het raar kan lopen. Vanwege nieuwe vluchtplannen van de airline en niet zo leuke tarieven hebben we ons plan omgegooid. Daardoor konden we opeens al boeken!:
d.d: 30/4/15
Periode: april 2016
Route: DUS-MIA MIA-DUS
Maatschappij: AirBerlin
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: € 2571,83 (€ 643 p.p.)
Opmerkingen: Prijs is naast de administratiekosten ook incl. vliegticketverzekering, cc betaling en vluchtschema sms... Excl. die laatste drie zou het totaalbedrag € 2497,40 zijn (€ 624,35 p.p.)
Kikimeisje
04-05-15, 19:45
Kreeg vandaag het e-ticket binnen per mail... En wat me nog nooit is overkomen, is dit keer gebeurt. Een fout in de naam van mijn man (voor- en achternaam omgedraaid).En we hebben het nog wel een voor een gecontroleerd! :confused:
Tix.nl gebeld... Gelukkig een bereidwillende medewerker getroffen. Ticket was vandaag pas uitgebracht en dus nog te annuleren. PFEW. Opnieuw boeken met een meerprijs van € 88,00 en ze heeft de wijzigingskosten van Tix.nl niet doorberekend. Met een sisser afgelopen dus... :cool:
b767-300er
09-05-15, 13:06
88 euro?
Ik vrees dat een telefoontje naar de uitvoerende airline goedkoper had geweest?
Als jullie het goed hebben opgegeven heeft TIX het verkeerd doorgevoerd, lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je voor meerdere personen boekt en dan bij 1 de voornaam en achternaam omdraait.
Dan ga ik er vanuit dat TIX de fout heeft gemaakt en het had moeten oplossen. Heb je geen bevestiging gekregen van je eerste boeking waar het juist op ingevuld is?
Volgens mij boek je bij tix.nl ZELF je tickets in, dus geef je ook zelf je namen door
Kikimeisje
15-05-15, 22:43
Ik vrees dat het dit keer niet op was gegaan dat rechtstreeks naar AiBerlin bellen voordeliger was geweest... waarom niet... Omdat we een tarief hadden via Tix dat €40 pp lager lag dan het laagste tarief van AB zelf... (een dag nadat wij geboekt hadden was het tarief ook bij Tix verdwenen) En omdat het ticket al uitgegeven was... Die €88 zijn letterlijk het verschil tussen 'ons' tarief en het goedkoopste tarief van dat moment... Tix heeft geen wijzigingskosten in rekening gebracht.
Helaas staat het op elke bevestiging die ik heb verkeerd om... Omdat geen enkele reisgenoot de zelfde achternaam heeft, viel het niet op.... Gewoon een domme fout waar we allemaal overheen gekeken hebben...
Maar goed €88 is nog altijd beter te hebben dan dat je een nieuw ticket moet kopen!
b767-300er
17-05-15, 09:23
Bij Air Berlin zijn dit soort wijzigingskosten gewoon gratis. Ongeacht wat een ticket op dat moment kost. Je betaalt niets meer.
Maar goed, het is in ieder geval fijn dat het opgelost is.
Kikimeisje
19-05-15, 19:31
Inmiddels kosten de zelfde tickets €790 p.p. dus ondanks die €88 zijn wij blij :)
Geboekt bij: Expedia.nl
d.d: 03-06-2015
Periode: 1 tm 23 maart 2016
Route: AMS - FRA- MCO v.v.
Maatschappij: Lufthansa
Aantal Personen: twee
Totaalprijs: 1048
Opmerking: gekozen voor late terugvlucht 21.55 uur voor een kleine tien euro in totaal.
Prijs is inclusief alle kosten ook van CC betaling..
Ben zeer tevreden met de prijs!
Kikimeisje
13-06-15, 22:04
Dat zou ik idd ook zijn! hele mooie prijs... Zo zie je maar weer. Op tijd boeken leverd echt wel voordeel op!
Dit is toch een normale prijs voor deze periode?
niet perse voordeel prijs of zo.
b767-300er
17-06-15, 09:02
522 pppr inclusief alles zie je niet heel veel voorbij komen
Geboekt bij: cheaptickets
d.d: 25-06-2015
Periode: 20-02-2016 tm 08-03-2016
Route: AMS - LGW - MCO v.v.
Maatschappij: British Airways
Aantal Personen: 4
Totaalprijs: 2137.52
Opmerking: bij totaal prijs vliegticketgarantie en premium service genomen en zit ook de creditkaart kosten bij.
@Wehave, zijn dit vier volledige tickets of is er ook sprake van kinderkorting?
Ik vind de prijs in ieder geval zeer redelijk. :up:
@Wehave, zijn dit vier volledige tickets of is er ook sprake van kinderkorting?
Ik vind de prijs in ieder geval zeer redelijk. :up:
Ja twee kinderen 7 en 10 op moment van vliegen.
Die waren idd iets goedkoper, niet veel maar toch.
Het had nog veel goedkoper gekund maar de type vliegtuigen/maatschappijen stonden me niet aan.
Hebben jullie kinderen 2 weken voorjaarsvakantie? Of heb je iets kunnen regelen met school? (iets waar wij vanaf volgend jaar ook mee te maken hebben :-( )
Hebben jullie kinderen 2 weken voorjaarsvakantie? Of heb je iets kunnen regelen met school? (iets waar wij vanaf volgend jaar ook mee te maken hebben :-( )
Vanaf volgend jaar gaat onze school werken volgens het continue rooster en we hadden normaal gesproken altijd twee weken mei vakantie maar dat hebben ze dus veranderd in twee weken voorjaarsvakantie.
Ik heb wel eens iets proberen te regelen met school voor een vorige vakantie maar ze zijn daar bij ons heel erg moeilijk in.
Ik had zelfs een werkgevers verklaring maar zelfs dat hielp niet.
Wij hebben meermalen gebruik gemaakt van de extra vakantie met een verklaring en hoewel de school wel wat strubbelde hebben wij duidelijk gemaakt dat we toch echt alleen in die periode weg konden en kregen toestemming.
Wij zijn ook op zoek naar tickets richting Florida, vertrek naar Fort Lauderdale op (week van) 3 mei, terug vanaf Orlando 2 weken later.
Geboekt bij: Aer Lingus
d.d: 27-6-2015
Periode: 3-5-2016 / 21-5-2016
Route: AMS - MCO / MCO - AMS
Maatschappij: Aer Lingus
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: €1193,04
Opmerkingen: Dit jaar zo snel mogelijk de vlucht geboekt. Onze ervaring was de afgelopen jaren dat de vlucht prijzen bij de meeste maatschappijen snel stijgen. Dus toen we deze prijs tegen kwamen op de site van Aer Lingus eigenlijk direct geboekt, ook vanwege de vluchttijden. Vertrek AMS om 9:25, aankomst MCO om 18:20 - vertrek MCO om 20:20, aankomst AMS 1 dag later om 14:05. Ook zijn we benieuwd naar de overstap in Dublin. We waren liever vanuit Düsseldorf vertrokken, maar het prijsverschil was (voor ons) te groot.
d.d: 23-07-2015
Periode: 26-03-2016 tm 10-04-2016 ( heel de Belgische Paasvakantie )
Route: AMS - YYZ ( Toronto ) - MCO ( Orlando ) terug: MCO - YYZ - AMS
Maatschappij: Air Canada voor de AMS-YYZ en YYZ-AMS vluchten, Air Canada Rouge voor de vluchten van YYZ-MCO en MCO-YYZ.
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: 1714,76 € maar dit is ook met de eerste 4 nachten hotel in Orlando bij.
Opmerkingen: we hebben in het verleden ook al eens met Air Canada gevlogen en vonden dit een van de beste luchtvaartmaatschappijen. Het hotel is het Econo Lodge op International Drive. We vonden de prijs, en zeker voor de paasvakantie en inclusief 4 nachten hotel heel goed meevallen, daarom hebben we niet getwijfeld en direct geboekt.
d.d. 28-07-2015
Periode: 24-05-2016 tm 14-06-2016
Route: AMS- Atlanta- MCO Terug: MCO-Atlanta- AMS
Aantal personen: 2
Totaalprijs: 1347 euro, doordat we problemen haddden bij het boeken 75 euro korting gehad, dus 1275 euro. Incl. 4 nachten in het Holliday Inn in Davenport
Geboekt bij:American Estates
d.d:28-07-2015
Periode:24-04-2016 t/m 23-05-2016
Route:AMS - ATL - MCO / MIA - CDG - AMS
Maatschappij:KL/DL/AF
Totaalprijs: € 1195 (597,5€ p.p) incl boekingskosten
Opmerkingen:Totaalprijs is excl de verplichte overnachting of car rental welke verplicht was voor die rate.
d.d: 01-08-2015
Periode: 24-4-2016 / 13-5-2016
Route: AMS - MCO / MCO - AMS
Aantal Personen: 3 (2V + 1K)
Totaalprijs: €1376,04
Opmerkingen: Kwam deze op chaser tegen, overal een stuk duurder dan bij Tix. (458,- p/p). Meteen maar geboekt gezien BA de vorige keer ook goed bevallen is naar NYC.
Nog voldoende aanbod en de tijden zijn ook prettig. Heen 10:20 (met 1 uur transfer op Gatwick), aankomst 15:35. Terug 20:05 (met 1 1/2 uur transfer op Gatwick).
Ben blij met de keus, nu Disney etc. boeken :D. p.s bij Tix krijg je nu 15,- korting op de boeking en met de code TIX10 nog eens 10,-. Daardoor heb je geen administratiekosten :up:
Dat is nog eens een prijs he... Zag ze donderdag ook opeens bij tix verschijnen, balen natuurlijk dat ik dinsdag al geboekt heb.
Kon het niet laten schieten. Vorige keer BA was nog beter, BRU-NYC en van Baltimore-DUS koste 333,- per persoon :)
Wilde nu ook op een aanbieding wachten (voorkeur = Arke dreamliner), maar dit was zeker een goede prijs!
Wij hebben dezelfde vlucht geboekt Niels! Alleen gaan wij op 7 mei weer terug. Ik zag het tarief een paar dagen geleden en heb de vluchten gelijk vast gelegd. Eigenlijk wilden we een jaartje overslaan en naar Italie maar met zulke vluchtprijzen was de keus niet zo moeilijk 😀
Thanx Niels82! Ook maar geboekt voor juni volgend jaar. Voor ons ietsje duurder omdat we heen naar Vancouver vliegen en terug vanaf Orlando. Maar 530 euro pp vind ik een heel mooie prijs en dan ook nog goede vluchttijden. Natuurlijk de code voor het extra tientje korting ook gebruikt! Nu moeten we nog een vlucht van Vancouver naar Orlando. Iemand nog tips waar en wanneer we die het beste kunnen boeken?
Ook wij hebben geboekt, 3 t/m 17 mei 2016 voor omgerekend 473 euro p.p.
Wel 1x lange overstap ( 4uur) op Heathrow, maar dat mag de pret niet drukken!
vraagje, ik boek meestal rechtstreeks bij BA. Maakt het verschil als ik via tix.nl boek? Kan je dan gewoon inloggen met de BA-inlog? en kan je je stoelen dan al vastleggen? Wij willen precies dezelfde vlucht volgend jaar in de meivakantie namelijk :D Moet je bij Tix.nl overigens alles direct betalen of ook aanbetalen net als bij BA?
Het belangrijkste verschil is vaak de prijs. Ik boek waar de prijs het beste is. Je kan gewoon inloggen op de BA site. Stoelen vastleggen lukt niet altijd gelijk maar dat ligt waarschijnlijk niet aan BA want bij andere maatschappijen heb ik dat ook wel eens. Bij Tix.nl moet je alles direct betalen. Dat doe ik met tickets toch wel want dan weet ik dat de prijs niet meer veranderd.
Thanx Niels82! Ook maar geboekt voor juni volgend jaar. Voor ons ietsje duurder omdat we heen naar Vancouver vliegen en terug vanaf Orlando. Maar 530 euro pp vind ik een heel mooie prijs en dan ook nog goede vluchttijden. Natuurlijk de code voor het extra tientje korting ook gebruikt! Nu moeten we nog een vlucht van Vancouver naar Orlando. Iemand nog tips waar en wanneer we die het beste kunnen boeken?
Hallo Mushu, ik gebruik altijd Chaser.nl en daar heb ik de volgende vluchten gevonde voor bijvoorbeeld 11 Juni:
http://www.chaser.nl/zoekresultaten/?uq=ZyrS4lQ45PMtYM3nJv6N&tt=Enkel&na=1&nc=0&ni=0&dd=20160611&rd=20160611&ori=YVR%20-%20Vancouver,%20BC,%20Canada&des=MCO%20-%20Orlando,%20FL,%20Verenigde%20Staten&prefnonstop=false
En weer komt Tix.nl als goedkoopste uit de bus;)
b767-300er
07-08-15, 17:40
Kan 1 van de moderatoren het laatste stukje wellicht verplaatsen naar het "Tix-Topic"?
Het is best interessant namelijk voor volgende TIX boekers, maar doet voor dit topic (Vliegtickets 2016) verder weinig ter zake?
Mod.Ta2 Gerrit; Inderdaad Niels, helemaal terecht. Vandaar dat de confirmed/ticketed discussie, over de procedures bij Tix.nl, verplaatst is naar het Tix-topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?17311-Tickets-boeken-via-Tix-nl&highlight=boeken), en daar verder gereageerd kan worden. In dit topic gaan we weer door met de gevonden goedkope tickets.
d.d: 18-08-2015
Periode: 22-4-2016 / 11-5-2016
Route: AMS - MCO / MCO - AMS (overstap Londen Gatwick / reisduur heen: 13u45 reisduur terug: 10u35)
Aantal Personen: 3 (2V + 1K)
Totaalprijs: €1359,45
Opmerkingen: zie ik net op Tix.nl dat het nog € 30,00 goedkoper had gekund. Maar oké € 453,15 pp is toch een zeer mooie prijs.
@Eddie, hoeveel bedraagt de korting voor het kind?
Niels Jansen
19-08-15, 13:28
@Eddie, hoeveel bedraagt de korting voor het kind?
Meestal 25% op de prijs van een volwassene.
Hallo Frans,
Dat laat de website niet echt zien. Er stond wel dat ik een korting kreeg van zo'n 700 euro, alleen omdat ik 1 nachtje hotel erbij boekte. De kans is ook groot dat ik niet eens gebruik ga maken van dat hotel? We zijn nl. van plan om een huisje te huren.
Ik kreeg bij het invoeren van de gegevens gewoon een totaalbedrag te zien waar ik heel vrolijk van werd. Onze dochter is 3 jaar als we op reis gaan en volgens mij scheelt dat ook in prijs?
Net nog even precies dezelfde reis ingevoerd bij tix en dan ik op een totaal bedrag dat ongeveer gelijk is met wat ik gisteren heb betaald bij Expedia. Dus ik zou zeggen sla je slag :-).
Groet,
Eddie
Ticketsale bij Arke nu voor de liefhebbers.
Vanaf 399,- p.p. Ik heb zojuist maar geboekt :cool:
Ik zag dat ook al. Helaas alleen bij vertrekdagen op maandag, wil graag op vrijdag weg. Even in de gaten houden...
Hallo Frans,
Net nog even precies dezelfde reis ingevoerd bij tix en dan ik op een totaal bedrag dat ongeveer gelijk is met wat ik gisteren heb betaald bij Expedia. Dus ik zou zeggen sla je slag :-).
Groet,
Eddie
Hahaha Eddie, ik was alleen maar nieuwsgierig hoor. Ik ben graag op de hoogte van de prijzen.
Maar ik vlieg 19 september met een enkele reis naar Miami vanaf Brussel voor 199 euro.:o
Kwam alleen nog 5 euro bij voor reserveren stoel.
Maar jij hebt een ook heel goede prijs
Meestal 25% op de prijs van een volwassene.
Ehm... Bijna.. ;)
25% van het "kale" (ex. tax) volwassenetarief.
En aangezien het gros van het ticket TAX is gaat het om slechts een klein stukje korting :(
En aangezien het gros van het ticket TAX is gaat het om slechts een klein stukje korting :(
Heel goed opgemerkt.
Ik vloog in mei met Etihad naar Bangkok.
De ticketprijs was 429 Euro waarvan 335 aan diverse belastingen en toeslagen.:o
Dus de prijs voor Etihad was minder dan 100 euro.
Hoe kunnen ze het ervoor doen? :confused:
b767-300er
21-08-15, 10:58
Omdat niet iedereen aan boord hetzelfde bedrag betaald ;-)
Geboekt bij: Gate 1.
D.D.: 29-08-2015
Periode: April 2016
Route: AMS-IAD-MCO FLL-ORD-AMS
Maatschappij:United Airlines
Aantal personen: 3 volwassenen
Totaalprijs: Euro 1525 incl boekingskosten of Euro 496 p.p.
Digitalman
02-09-15, 23:01
Geboekt bij: Gate1
d.d: 02-09-2015
Periode: April / Mei 2016
Route: AMS-LHR-MIA MIA-LHR-AMS
Aantal Personen: 4 volwassen prijzen
Totaalprijs: € 2.021 incl. alles (505 p.p)
Opmerkingen: Had een beetje spijt dat ik de Air Europe vorige week niet geboekt heb, maar nu heel blij met deze prijs!
b767-300er
03-09-15, 08:08
Via LGW of LHR? Of beide?
(LON is geen luchthaven namelijk)
Aannemende dat het voor de mei vakantie is is het zeker een mooie prijs.
Digitalman
03-09-15, 10:26
LHR moet het zijn. Inmiddels aangepast in het bericht. Is inderdaad voor de meivakantie (23/4 heen en 6/5 terug) met prima overstaptijden. 2 jaar terug zijn we met de directe vlucht van Air Berlin gegaan, maar die is veel te duur dit jaar.
b767-300er
03-09-15, 11:48
AB weet tegenwoordig precies wanneer de Nederlanders vakantie hebben ;-)
mooie prijs voor deze periode.
Geboekt bij WTC
dd 03-09-2015
periode april mei 2016 (meivakantie)
route AMS-LGW-TPA en TPA-LGW-AMS
British Airways
Aantal personen 3 volwassenen (prijs)
totaalprijs 1530 Euro incl boekingskosten 496 Euro pp kale ticketprijs
net amper 4 weken thuis na onze Florida vakantie. Kijken voor tickets voor de zomer..en toen kwamen we deze prijs tegen.Vakantie aangevraagd en geboekt voor de meivakantie.
Geboekt bij: Tix
d.d: 28 augustus 2015
Periode: april-mei 2016 (meivakantie)
Route: AMS-JFK, JFK-MIA en MIA-AMS (1 ticket, dus geen losse enkeltjes)
Totaalprijs: EUR 1051 incl boekingskosten (EUR 510 pp voor het ticket)
Superblij met de prijs.. Tijdens het boeken bleek dat het enkeltje JFK-MIA ons maar EUR 5 pp meer kostte;)
Geboekt bij: Vliegtickets.nl
d.d: 7 september 2015
Periode: 15-22 februari 2016
Route: Amsterdam-Orlando Sanford / Orlando Sanford-Amsterdam
Maatschappij: Arke
Aantal Personen:
Totaalprijs: EUR 373,= incl. boekingskosten, exclusief bagage (dit moet ik nog boeken)
b767-300er
07-09-15, 23:19
Niet duur ;-)
Komt inderdaad nog wel bagage en eventueel hapje drankje bij, maar dan alsnog!
Vliegtickets.be Gisteren voor 387 Euro pp. AMS via London en dan rechtstreeks Orlando met BA. Heb pas na het boeken gezien dat ik overstap moet doen in Londen Heathrow naar Gatwick! Gelukkig enkel maar overstappen in Londen op heenweg.
Ja daarom b767-300er, die extra kosten vind ik niet erg, het gemak van rechtstreeks vliegen geeft voor mij elke keer de doorslag. Ga op 15 februari, stel dat er in het noorden van de US weer een sneeuwstorm is ofzo? Hoef ik me daar niet druk over te maken ;-)
b767-300er
08-09-15, 18:32
Ik zal je tzt op de hoogte houden.
Jeanette73
08-09-15, 19:01
Geboekt bij: USA FUN Vacation
D.D.: 01-09-2015
Periode: mei 2016
Route: Amsterdam-Boston-Orlando / Orlando-Detroit-Amsterdam
Maatschappij: KLM / Delta Airlines
Aantal personen: 2 volwassenen + 1 kind
Totaalprijs: Euro 1735,-
Ja daarom b767-300er, die extra kosten vind ik niet erg, het gemak van rechtstreeks vliegen geeft voor mij elke keer de doorslag. Ga op 15 februari, stel dat er in het noorden van de US weer een sneeuwstorm is ofzo? Hoef ik me daar niet druk over te maken ;-)
Ik heb altijd zo een broertje dood aan die overstappen, vooral op heathrow. Zoveel stress, rennen, vliegen, met dat treintje en dan hijgend, met hoge bloeddruk en grijze haren dat vliegtuig in springen.
Zagf net op verschillende sites , tickets van British Airways voor in de meivakantie voor rond de € 370,00.
Zaten er ook een paar tussen waar je ruim 24 uur onderweg bent om er te komen , maar ook gewoon met 'normale' tijden.
b767-300er
10-09-15, 10:14
Even een tip van mij, let daarbij wel op dat de overstap met dit soort "goedkope" tickets vaak op 2 havens betreft. Bijvoorbeeld AMS-LHR en vervolgens LGW-MIA.
Even iets om goed in de gaten te houden.
Klopt , maar deze is naar LGW en vertrek ook vanaf LGW , zowel heen als terug
€ 359,00 op Budget air op dit moment
/edit oh nee toch niet :')
marjolijne
10-09-15, 12:06
Helaas kan geen goede vlucht vinden voor de Meivakantie. Bij de meeste vluchten een overstap van >4 uur.
Wel mooie tijden en voor weinig naar LAX.
Gisteravond geboekt BA bij Tix: 4 pers (3 volw, 1 kind) €1466
mei vakantie 24-4 tm 8-5
Zowel heen als terug via LGW met goede vluchttijden, alleen heen een wat langere tussenstop van 3,5 uur. Maar voor deze prijs hoor je ons daar niet over. Terug overstap van 1:50uur
Komt neer op €372 voor Volwassenen en €350 voor zoontje van 11.
Moest wel 3x kijken of prijs klopte en idd niet verschillende luchthavens had, maar volgens mij een hele goede deal gesloten. Zojuist de e-tickets ontvangen en bij BA site onze gegevens al zichtbaar.
marjolijne
10-09-15, 16:28
Was een korte actie, de prijzen zijn weer gewoon.
Datum boeking: 14-09-2015
Datum heenreis: 25-05-2016
Datum terugreis: 14-06-2016
Heenvlucht:
Vanaf luchthaven: Amsterdam
Via luchthaven: Frankfurt
Naar luchthaven: Boston
Terugvlucht:
Vanaf luchthaven: Boston
Via luchthaven: Washinton
Naar luchthaven: Amsterdam
Geboekt bij: TIX
Maatschappij: United Airlines
Aantal volwassenen: 2
Aantal kinderen: 0
Aantal baby's (zonder eigen stoel) : 0
Betaalde totaalprijs: Euro 1049.24 incl boekingskosten
Per volwassene: Euro 510
b767-300er
18-09-15, 09:24
Voor de liefhebber die in januari 2016 graag wil:
14 dagen:
Geboekt bij: Vliegtarieven.nl
D.D.: 18-09-2015
Periode: 15 januari 2016
Route: AMS-KEF-MCO / MCO-KEF-AMS
Maatschappij: Icelandair
Aantal personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: EURO 710 (355 PP) Retour
Ook gezien voor een iets langere reisduur (16 dagen/17 dagen):
Periode: 15 januari 2016 voor 16 dagen, 14 januari 2016 voor 17 dagen
Totaalprijs: EURO 798 (399 PP) Retour
En voor 19 dagen:
Periode: 12 januari 2016
Totaalprijs: EURO 888 (444 PP) Retour
Vertrek heen rond 1300 aankomst rond 2000, overstap 1h40m
Vertrek terug rond 1800 aankomst rond 1130, overstap 1h30m
Eten aan boord zelf betalen, 23 kilo bagage en 1 stuk handbagage inbegrepen.
Is het bij Icelandair niet 2 keer 23 kg per persoon?
Vliegen volgens mij niet alle dagen naar Florida.
b767-300er
18-09-15, 14:04
Je hebt gelijk. Inderdaad 2x23 kilo.
b767-300er
18-09-15, 14:08
Vliegen volgens mij niet alle dagen naar Florida.
Klopt, 5x per week volgens mij.
vandaar ook de expliciete data erbij. Overigens zat daar 1 typfoutje in, die heb ik zojuist hersteld
Voor de snelle beslissers:
3 crazy florida days bij JetairFly :
Enkel geldig voor boekingen vandaag, morgen en woensdag, dus snel zijn is de boodschap! OP = OP!
* Prijzen per persoon, enkele reis, inclusief alle taksen. Geldig voor nieuwe reserveringen van 05/10/2015 t.e.m. 07/10/2015 en zolang de voorraad strekt.
http://www.tuinews.be/online_JAF/224_1/cc555d6c9f900990b5e700f3edb8de24?utm_source=nieuws brief&utm_medium=e-mail&utm_term=&utm_content=nl.05_10_2015_go-to-live_1&utm_campaign=jetairfly_224.05_10_2015
http://www.jetairfly.com/newsletter_images/banner_img_224_1265_1.jpg
Patrickwijk
05-10-15, 20:10
Helaas maar vluchten tot maart. Zou april wel willen ;-)
Vanmorgen geboekt via vliegtarieven.nl
heen: 25-4-2016
terug: 9-5-2016
AMS-LGW-MCO
MCO-LGW-AMS
voor 5 personen (4 volwassenen , 1 kind)
gemiddeld € 519,00 per ticket
Een kwartier later waren ze € 170,00 duurder
Bij Supersaver afgelopen vrijdag geboekt:
26/4/16 Bru-iAd-Mco met United
14/5/15 Mco - Nyc-Bru met United
totaal €790 voor 2 pers
Datum boeking: 12-11-2015
Heenvlucht: 23-04-2016 Brussel - Londen - Miami
Terugvlucht: 07-05-2016 Miami - Londen - Brussel
Geboekt bij: Supersaver
Aantal volwassenen: 3
Betaalde totaalprijs: Euro 1236,00 = 412,00 pp
marjolijne
15-11-15, 14:42
Oh wat een mooie prijs op deze dagen, en mooie overstaptijden.
Dat zijn ook onze vliegdagen.
Deze reis is trouwens ook bij BA.com zelf te boeken.
"Helaas" hebben wij vorige week besloten om naar LAX of LAS te gaan. (en daar heen hebben ze niet van die mooie aanbiedingen.)
Datum boeking 26 november 2015
Heenvlucht 23-04-2016 Amsterdam - Madrid - Miami
Terugvlucht: 02-05-2016 Miami - Londen Heathrow - Amsterdam
Geboekt bij Gate1
Maatschappij Iberia/ American Airlines
Aantal volwassenen: 4
Totaalprijs inclusief ticketverzekering: € 2046,- = 511,50 pp
Datum boeking: 18-12-2015
Heenvlucht: 17-11-2016 Amsterdam - Frankfurt - Miami
Terugvlucht: 12-12-2016 Miami - Frankfurt - Amsterdam
Geboekt bij: Tix
Maatschappij: United(uitgevoerd door Lufthansa)
Betaalde totaalprijs: Euro 2138,40
We hebben voor deze route gekozen omdat de vlucht tussen Franfurt en Miami wordt uitgevoerd met een A380
Geboekt bij: . BA.com
d.d: . 24-12
Periode: .26 mei-9 juni
Route: .AMS-LHR-MIA
Maatschappij: .BA en AA
Aantal Personen: .2
Totaalprijs: .€789
Opmerkingen: .voor 15000 avios(BAmiles) €120 korting op totale prijs gehad
JariLitmanen
31-12-15, 12:50
Datum boeking: 31-12-2015
Heenvlucht: 20-04-2016
Vanaf luchthaven: Amsterdam
Via luchthaven: Newark
Naar luchthaven: Orlando
Terugvlucht: 06-05-2016
Vanaf luchthaven: Orlando
Via luchthaven: Frankfurt
Naar luchthaven: Amsterdam
Geboekt bij: CheapOair.com
Maatschappij: United(terug uitgevoerd door Lufthansa) met mooie tijden (voor ons)
Aantal kinderen: 3
Betaalde totaalprijs: Euro 3967,90
Geboekt bij: .TIX
d.d: .05-12-2015
Periode: .29-04-01-06
Route: .AMS-Frankfurt-Tampa
Maatschappij: .Lufthansa heen, United terug
Totaalprijs: .inclusief 1 nacht hotel na aankomst 1077€
Opmerkingen
Ta2 Gerrit
04-01-16, 20:15
Geboekt bij: .vliegtarieven.nl
d.d: .04-01-2016
Periode: .19-11 t/m 04-12
Route: .AMS-IAD-MCO vv
Maatschappij: .United
Totaalprijs: .€990,- / €495,-p/p
Opmerkingen: .Net vrijgegeven, overal (nog)behoorlijk duurder, dus hebben we direct maar toegeslagen. Blij mee ! Ons E-plus abonnement gaat dit jaar overuren maken :D
Ja ook wij gaan dit jaar weer, het stond niet op de planning tegendeel ik wou naar het zuidwesten maar dan komt er een mooie prijs voorbij en bezwijk je toch :-)
Datum boeking: 12-11-2015
Heenvlucht: 17/05/2016 Brussel - Orlando Sanford
Terugvlucht: 31/05/2016 Miami - Brussel
Geboekt bij: Jetairfly
Maatschappij: Jetairfly
Aantal volwassenen: 2
Betaalde totaalprijs: 799,98€/ 399,99€ p.p.
b767-300er
06-01-16, 20:20
Niet zelf geboekt, maar bij TUI kan je nu retour naar Miami voor bijvoorbeeld 2 weken voor 359 euro in januari en februari en 399 euro in maart op verschillende data.
Digitalman
06-01-16, 23:34
En via sta travel nu voor de meivakantie: Düsseldorf naar Miami voor $460 pp. Even met de trein naar Frankfurt en dan rechtstreeks naar Miami. 23-4 heen en 7-5 terug. 't Is dat ik al geboekt heb...
ik zou bijna boeken.ik ben al lang op zoek maar wil eigenlijk vanaf amsterdam vertrekken en dan naar tampa/orlando . wat me tegenhoud is vooral de overstap terug van 6 uur. zeker voor de terugweg niet te doen als je daarna ook nog eens terug naar huis moet rijden . het verschil blijft klein als je de benzinekosten , parkeerkosten en dan vanaf miami naar boven wat ook weer extra hotel en benzine kost bij elkaar opteld. wacht nog steeds op een leuke aanbieding vanaf amsterdam nu zowel brussel als dusseldorf al wel langs gekomen zijn
Probeer is vlucht met hotel , en dan neem je 1 overnachting in Tampa is het ticket meestal een stuk goedkoper .
Doen wij al drie jaar zo naar Tampa.
Wij doen het altijd bij Expedia maar er zijn er meer Ebookers volgens mij ook.
dat is nog duurder dan losse vlucht en los hotel ben dan 1900 euro kwijt voor ons 3en met 1 nacht in het goedkoopste hotel maar vluchten zijn los ong 1500 euro . ik wacht alleen op een aanbieding zoals nu dusseldorf miami
Geboekt bij: .Tui.nl
d.d: .18/01/2016
Periode: .25/03/2016 tem 11/04/2016
Route: .Ams - Orlando + Mia - AMS
Maatschappij: .tui
Aantal Personen: .4
Totaalprijs: .2787€
Opmerkingen: .dit jaar moeilijk om betaalbare rechtstreekse vluchten te vinden. Normaal vliegen we rechtstreeks met Airberlin vanuit Dusseldorf...dit jaar geen prijzen onder de 1000€ . Iemand een idee hoe dit ineens komt?
Wij doen het voor het tweede jaar ook zo, met 1 overnachting in Tampa. Deze keer via TIX.
b767-300er
25-01-16, 13:12
Onder de 700 euro is toch geen slechte prijs?
inclusief bagage?
Geboekt bij: .Tui.nl
d.d: .18/01/2016
Periode: .25/03/2016 tem 11/04/2016
Route: .Ams - Orlando + Mia - AMS
Maatschappij: .tui
Totaalprijs: .2787€
Alleen volwassenen??
Of zitten er ook kinderen bij...
Tix
27.01
22 04 13 05
British airways
€ 1702
4 personen
dusseldorf miamiu
Geboekt bij: .Expedia
d.d: .26-01
Periode: .27-11 t/m 14-12
Route: .Amsterdam - Frankfurt- Tampa en terug Tampa - Washington - Amsterdam
Maatschappij: .United / Lufthansa
Totaalprijs: .1020 euro
Opmerkingen: Dit is geboekt vlucht + hotel met 1 overnachting.
petrajessy
28-01-16, 21:53
Geboekt bij: klm
d.d: .28/01/2016
Periode: 22/04/2016 tem 06/05/2016
Route: brussel- miami
Maatschappij: .klm, delta
Totaalprijs: 1734
Meivakantie toch maar twee weekjes geboekt ;)
b767-300er
29-01-16, 01:03
Hoeveel overstaps heb je als je zowel mer KLM als Air France vliegt?
ik mag toch hooen BRU-CDG-MIA maar op dat stuk komt KLM niet aan te pas...
petrajessy
29-01-16, 07:08
Hoeveel overstaps heb je als je zowel mer KLM als Air France vliegt?
ik mag toch hooen BRU-CDG-MIA maar op dat stuk komt KLM niet aan te pas...
Ik zie nu in het schema dat we met Delta vliegen. Overstap in Atlanta. Prijs is 1734 ipv 1750.
Overstap van 1,5 uur
Totaalprijs: 1734
Meivakantie toch maar twee weekjes geboekt ;)Allemaal volwassenen???
b767-300er
29-01-16, 12:45
Ik zie nu in het schema dat we met Delta vliegen. Overstap in Atlanta. Prijs is 1734 ipv 1750.
Overstap van 1,5 uur
Dus de route is BRU-ATL-MIA?
zonder nog een overstap in Parijs en of Amsterdam? Dan is het een mooie prijs!
petrajessy
29-01-16, 23:13
3 volwassenen en 1 kind van 11
http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/922/sSdvaI.jpg (http://imageshack.com/f/pmsSdvaIj)
TIX werkt met een Ticketrobot...
De naam op het ticket wordt zo geprint zoals de reiziger dit online heeft opgegeven in de boekingsmodule.
geboekt ams -tampa wanneer : 23 april - 16 mei vliegen met BA/AAkosten 1003 euro voor 3 personen ( 2 volw 1 kind ) = 334 euro pp :) gevonden via momondo.de, geboekt bij flugladen.deben echt superblij !!!! zoek al vanaf september goede tickets van amsterdam naar Orlando of tampa
petrajessy
30-01-16, 12:08
Pracht-prijs gudu!
b767-300er
30-01-16, 13:00
Top prijs!!
Kind op schoot of echt een eigen stoel ?
eigen stoel ... kind is 8 jaar :)
Dan is het een super prijs, mazzelaar :D
Shopping_frieda
30-01-16, 22:05
Ik heb deze ook geboekt Amsterdam-Londen-Tampa 10/04-29/4 (tel:10/04-29-4) bij BudgetAir voor €667 voor 2. Super blij mee. Bedankt
Kerst 2016 voor minder dan 500 (http://www.momondo.nl/flightsearch/?Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=BRU&SD0=MIA&SDP0=24-12-2016&SO1=MIA&SD1=BRU&SDP1=06-01-2017&AD=4&TK=ECO&DO=false&NA=false#Search=true&TripType=2&SegNo=2&SO0=BRU&SD0=MIA&SDP0=24-12-2016&SO1=MIA&SD1=BRU&SDP1=06-01-2017&AD=4&TK=ECO&DO=false&NA=false) euro vanuit Brussel naar Miami, vanaf Amsterdam voor rond de 550 euro (zowel naar Miami als naar Tampa).
Disneykids
16-02-16, 18:50
Zag net op chaser.nl Amsterdam - Tampa in mei voor +/- 350 euro pp
grtjes.
Geboekt bij: Cheaptickets
d.d: 15-10-2015
Periode: 23 april t/m 15 mei 2016
Route: AMS-EWR / EWR-MCO / MIA-FRA / FRA-AMS (FRA 4.25 min overstaptijd)
Maatschappij: Unites Airlines / Lufthansa
Aantal Personen: 2 + 1 kind
Totaalprijs: EUR 1918,48 (EUR 639,49)
Opmerkingen: Dit is ons eerste reis naar Amerika. Wij gaan eerst 5 dagen naar NY en vliegen dan door naar Orlando. Dan reizen wij per auto door naar Miami.
moonlight91
21-02-16, 13:50
Ik ben druk opzoek naar tickets voor 21 okt t/m 29 okt
Ams / Orlando terug Atlanta / Ams
of Brussel/Orlando terug Atlanta /Brussel kan ook
maar tot nu toe niets beneden de 900€ .
mooie vlucht fvm! hebben wij in 2011 ook gedaan. Was een topvakantie! Kon dit jaar geen mooie/aantrekkelijke prijs vinden voord ie fout in de meivakantie, dus gaan we nu 2 volle weken naar florida. Ook geen straf natuurlijk :D
Ik ben druk opzoek naar tickets voor 21 okt t/m 29 okt Ams / Orlando terug Atlanta / Ams of Brussel/Orlando terug Atlanta /Brussel kan ook
maar tot nu toe niets beneden de 900€ . Al eens op www.kayak.com gekeken ?
moonlight91
28-02-16, 20:54
ja , daar heb ik ook al gekeken, de enige goedkope tickets daar zijn van turkische airlines
maar dat vind ik qua tijden niet ideaal
maar heb nog tijd toch.. en ander heb ik een goed excuse om gewoon een retourtje Florida te boeken :D
Ik ben druk opzoek naar tickets voor 21 okt t/m 29 okt
Ams / Orlando terug Atlanta / Ams
of Brussel/Orlando terug Atlanta /Brussel kan ook
maar tot nu toe niets beneden de 900€ .
Hallo Moonlight, € 539,00 zie deze link:
https://www.expedia.nl/Details?piid=v5-1fcf0d80480a0468a160d49681607926-0-21-1&acty=L1%3AMCO%7CL2%3AAMS&sort=Duration&langid=1043&filp=Y&cadt=1&paandi=true&serviceVersion=V5&ddte=L1%3A2016-10-21%7CL2%3A2016-10-29&csen=0&cchl=0&price=539.05&action=UnifiedDetailsWidget%40showDetailsForDeepLi nk&dcty=L1%3AAMS%7CL2%3AATL&messageGuid=0ede94bd-2bd9-4abd-be05-69483e973c54&ptyp=air&affcid=nl.network.zanox.102549.1109259&ccyc=EUR&tytr=multiDest&ccls=coach&
Of met iets mooiere tijden voor €601,00 zie hier:
https://www.ebookers.nl/book/bookingpath?execution=e1s1
moonlight91
29-02-16, 08:55
dank je voor het mee zoeken, (de linken doen het niet), maar heb op de website gekeken
de prijzen zijn idd een stuk aantrekkelijker, maar wel met 2 overstappen,op de terugweg zodat we laat thuis zijn dat wil ik liever niet,er moet namelijk op maandag weer een kind in de schoolbanen zitten,maar als het niet anders kan prijstechnisch zeker een mogelijkheid
blijf het zeker even in de gaten houden
Vandaag geboekt:
29-4-2016 AMS-MAN-ORL 10:30 - 16:45
5-5-2016 ORL-MAN-AMS 18:30 - 13:40(6-5)
Met Virgin Atlantic geboekt via Expedia. € 491,- p.p.
Vandaag geboekt:
29-4-2016 AMS-MAN-ORL 10:30 - 16:45
5-5-2016 ORL-MAN-AMS 18:30 - 13:40(6-5)
Met Virgin Atlantic geboekt via Expedia. € 491,- p.p.
Heel mooie prijs.
Ga ik de volgende keer ook kijken. :up:
Ik heb er 476 euro voor betaald, en heb voor $55-65 stoelen met extra beenruimte bijgeboekt. Ongeveer 585 euro pp incl die extra ruimte. Heerlijk. Onze vliegtijden zijn Ams-LondenGatwick-MCO 10.55-17.30 en terug MIA-LondenHeathrow-AMS 21.30-15.30. Ik heb via WTC geboekt, maar deze prijzen zag ik overal wel.
Ik heb er 476 euro voor betaald, en heb voor $55-65 stoelen met extra beenruimte bijgeboekt. Ongeveer 585 euro pp incl die extra ruimte. Heerlijk. Onze vliegtijden zijn Ams-LondenGatwick-MCO 10.55-17.30 en terug MIA-LondenHeathrow-AMS 21.30-15.30. Ik heb via WTC geboekt, maar deze prijzen zag ik overal wel. Ik zit op dit moment toevallig ook net te kijken om met Virgin Atlantic te vliegen, prijs is nu 468 euro ( via Momondo ) en wil zeker extra beenruimte bijboeken want $55-65 is wel heel erg goedkoop in vergelijking met bv United
Dat vond ik dus ook Penpe. KLM/Delta vragen ook altijd de jackpot met bedragen die tussen de 80-109 euro per vlucht liggen. Nou is dat wel een upgrade naar economy comfort, en dat is dit bij Virgin niet maar dat hoefde voor ons ook niet.
Ook vond ik de retourvlucht vanaf Miami om 21.30 ideaal, dan heb je tenminste nog een hele dag te besteden.
Wij wilden perse vanaf MCO terug vliegen.
Geboekt bij: Gate 1.
D.D.: 31-12-2015
Periode: September 2016
Route: AMS-EWR-MCO MCO-ORD-AMS
Maatschappij:United Airlines
Totaalprijs: Euro 964 incl boekingskosten of Euro 482 p.p.
mio_natasja
18-04-16, 17:54
Wij willen voor de tweede keer naar Florida alleen dit keer met de kerst.
Alleen wij vroegen ons af hoeveel jullie (degene die zijn geweest rond die tijd) hebben betaald.
En wanneer jullie hebben geboekt.
Dan kunnen we hier rekening mee houden.
Groetjes jolanda :cool::cool:.
b767-300er
18-04-16, 18:45
dat hangt er vanaf hoe flexibel je bent.
Als je de mogelijkheid hebt om een paar dagen voor dat de schoolvakantie begint betaal je redelijk de normale prijs.
Zit je echt vast aan reisdagen die IN de vakantie vallen, dan wordt het wel iets duurder.
moonlight91
18-04-16, 19:32
Wij hebben vorig jaar in maart geboekt
betaalde 706 per ticket via klm.nl .vlucht amsterdam -jacksonville terug orlando -Amsterdam
wij zaten aan de schoolvakantie vast..vertrek 19 dec terug 29 dec
Hoi Jolanda,
Ik heb onze tickets met Pasen geboekt en heb (met AirEuropa) 550 euro pp betaald. Wij vliegen op vrijdag 23 december heen en gaan op 5 januari weer terug. Ik begreep -heb prijsalarm nog aan staan op Skyscanner- dat de prijzen nu wel snel omhoog gaan. Ik zou wel snel boeken dus! Hoe flexibeler je bent hoe lager de prijs, beetje spelen met luchthaven vertrek en aankomst en data (indien mogelijk). Succes!
Ik heb de tickets een kleine 2 weken geleden geboekt, maar aangezien ze nog steeds voor deze prijs worden aangeboden :
Geboekt bij : D-Reizen ( via de website )
d.d. : 05-04-2016
Periode : 09-09-2016 t/m 07-10-2016
Route : AMS - LGW - MCO / MCO - MAN - AMS
Maatschappij : Virgin-Atlantic ( en FlyBe en British Airways van/naar AMS )
Aantal personen : 2
Totaalprijs : Euro 960 ( Euro 480 p.p. ) + Euro 170 voor upgrade naar exit-row seatings dus totaal Euro 1130
Opmerkingen : Normaliter vliegen we met United, maar gezien de op dit moment hun zeer hoge prijs voor EconomyPlus ( 470 euro p.p. bovenop de ticketprijs van +/- 580 euro p.p. ) besloten om voor deze veel goedkopere oplossing te kiezen.
En voor dat prijsverschil wat we nu hebben kunnen we bijna weer 2 tickets met Virgin-Atlantic boeken, dan gaan we nog een keer hoe leuk is dat :-)
Ta2 Gerrit
19-04-16, 23:27
Dan kun je beter een E-plus abo nemen van United, ben je volgens jouw gegevens al met 1 vlucht goedkoper uit voor E-plus met 2 personen. En zo'n abo is een jaar geldig, dus als je vaker per jaar gaat is het helemaal een koopje.
Geboekt bij : Supersaver
d.d. : 20-04-2016
Periode : 28-10-2016 t/m 20-11-2016
Route : AMS - LGW - MCO v.v.
Maatschappij : British Airways (onze vaste vervoerder, ook onze vaste route)
Aantal personen : 2
Totaalprijs : Euro 814 ( Euro 407 p.p. )
Is een paar jaar geleden dat we zo goedkoop met BA op reis konden.
Vraagje aan de ervaren Floridagangers, tickets voor € 483,- voor een rechtstreekse vlucht van DUS - MIA in maart volgend jaar, doen of niet doen?
Denk dat het via TUI wel goedkoper kan maar dan maak je altijd nog de tussenstop op Sanford.
Doen! is niet duur, alleen in Maart wel Springbreak.Dus druk in de parken.
Wij gaan toch niet naar de parken dus dat maakt niet zoveel uit. Het is idd wel druk, dat klopt.
Ik had nog even gekeken wat we afgelopen jaar betaalden en dat was € 475 per ticket incl. comfort. Bij de prijs die ik hierboven noemde, komt nog € 320,- bovenop voor XL stoelen. Dus tja ... Lastig, misschien toch maar even TUI afwachten.
Ta2 Gerrit
28-04-16, 09:16
Vraagje aan de ervaren Floridagangers, tickets voor € 483,- voor een rechtstreekse vlucht van DUS - MIA in maart volgend jaar, doen of niet doen?
Naar aanleiding van dit bericht zijn wij ook maar weer eens aan het zoeken (chasen :D) geslagen voor Maart 2017. Onze wensvluchten (tijden, toestellen, luchthavens etc.) zaten allemaal ruim in de 500, tegen de 600 euro, dus toch maar even gepast. Gisteravond toch nog even Chaser er tegenaan gegooid, en toen stond er een vlucht van €464 tussen, met al onze wensen. Dus gelijk maar geboekt (bij Vliegtarieven), want het voelde goed.
Binnen een paar minuten bevestiging, UA conf. nummer en e-tickets. En hij stond direct in onze UA app. Perfect ! En vanochtend stond dezelfde vlucht weer op €608,-. Op tijd toegeslagen dus. (Tijd om een nieuw topic te openen, lijkt me :o)
In september kun je voor 370€ met Eurowings vanaf Keulen nonstop naar Miami:
https://www.eurowings.com/nl/boeken/aanbiedingen/vluchten-van/DE/CGN/naar/US/MIA/2016-9.html
Is ook op veel data in oktober en november zie ik net dus mocht je na het slechte weer willen gaan kan dat ook nog ;)
Geboekt via Eurowings, vertrek 25 September en Retour 6 oktober ( Bonn/Köln rechtstreeks Miami retour) voor Euro 720,00 totaal.
Toch nog even op en neer naar FL :cool:
moonlight91
29-07-16, 08:54
Geboekt
Brussel-Amsterdam-Atlanta-Orlando retour
Www.Delta.com
periode 22 okt - 29 okt
prijs pp 396,-
Vorige week bij TUI geboekt. 23 september / 7 oktober. Comfort met 20 kg bagage.
Per persoon 564 euro kwijt. Niet de beste prijs, maar het was een last-minute besluit en ook nog eens een rechtstreekse vlucht. Dus we zijn er erg blij mee!
Ik heb allerlei prijsalarmen ingesteld, via Skyscanner, Kajak en Momondo. Begin dit jaar waren vluchten rond de 350 euro. Toen nog niet geboekt, daarna waren de prijzen steeds 500 en hoger. Nu begin augustus opeens rond de 400 euro per ticket vanaf Amsterdam, toen hebben we toegeslagen :D Daarna zakten de prijzen nog tot 320, maar na een paar dagen verdubbelden ze weer. Voor mij duidelijk dat ik voortaan direct boek bij prijzen rond de 320 vanaf Amsterdam.
Nu dus
18-09 Amsterdam - Tampa (overstap van 1u op Frankfurt) met Lufthansa voor 400,- per ticket, excl. 40 boekingskosten.
27-09 Tampa - Amsterdam (overstap van 1u op Frankfurt) met Lufthansa
Vliegt Lufthansa direct naar Tampa vanaf Frankfurt? Of gaat deze vlucht met de budget tak Eurowings.
Wij zouden in de kerstvakantie nog wel naar Orlando willen. Ik zie nu tickets van rond de 1100 euro (vertrek vanaf AMS met KLM). Voor m'n gevoel zal dit ook niet veel lager worden de komende tijd, maar ik peil graag even naar jullie ervaringen :D
b767-300er
21-08-16, 07:35
Vaak wil dat met Delta nog wel eens goedkoper kunnen rond die periode. Zeker als je bereid bent 1 -2 dagen voor de start van de kerstvakantie te willen reizen.
Helaas, we reizen met onze dochter van 8....schoolvakantie is echt dag 1 dat we kunnen vliegen.
Als je 24-12 heen en 7 januari terug vliegt zijn er wel goedkopere vluchten te vinden op momondo.de als je naar Tampa vliegt ipv Orlando zelf. Die afstand is goed te doen naar Orlando.
DIe site ken ik nog niet, ik ga meteen kijken, Dankje!!
@ Ebelix. Het is een rechtstreekse vlucht van Frankfurt naar Tampa met Lufthansa zelf. De terugvlucht wordt uitgevoerd door United, maar is verder hetzelfde. Net online ingecheckt :D
koenkamphuys
18-09-16, 20:38
Zonet voor €450 p.p. geboekt met United via Washington... 19-11 t/m 4-12.. bij vliegtickets.nl. Ik kreeg nog 20 euro korting dus uiteindelijk met zijn tweetjes voor 880 klaar. Ik weet dan het sommigen wel eens lukt om goedkoper te vliegen, maar voor mij is het het goedkoopste ooit.
Het Hoogseizoen van de kerstvakantie begint al op 21 december , wij zagen op 21 december tickets voor gem. € 1000 p.p. nu gaan we dindsag 20 december en vliegen voor € 590,- p.p. met KLM werelddeal weken ken je nagaan wat een geld het scheelt als je 1 dag eerder weg kan.
wij hebben voor onze zoon toestemming gekregen om een paar dagen eerder weg te mogen gaan.
Zonet voor €450 p.p. geboekt met United via Washington... 19-11 t/m 4-12.. bij vliegtickets.nl. Ik kreeg nog 20 euro korting dus uiteindelijk met zijn tweetjes voor 880 klaar. Ik weet dan het sommigen wel eens lukt om goedkoper te vliegen, maar voor mij is het het goedkoopste ooit.
Heel mooi. :D
Ik hoop alleen wel dat je genoeg tijd hebt om over te stappen in Washington.:confused:
koenkamphuys
22-09-16, 12:18
2 uur 50...
Als dat niet lukt bellen we je wel of Brutus ons in Washington kan komen ophalen ;)
2 uur 50...
Als dat niet lukt bellen we je wel of Brutus ons in Washington kan komen ophalen ;)
:up: Tuurlijk, ga in de tussentijd maar even koffie drinken. :cool:
Voor wie nog zin, tijd en vakantiedagen heeft, nu fly drive Miami met TUI 9 dagen voor 309,- p.p. Vertrek 18 of 21-11. Zonde dat ik geen dagen meer heb!
Zin en tijd heb ik wel, vakantiedagen echter niet meer, en ook geld wordt een probleem. Wil namelijk volgend jaar ook graag naar Florida.
Maar wat een aanbieding zeg.
Ik zag de aanbieding ook......even getwijfeld.....maar we willen dan toch liever voor een langere tijd gaan, en het ook wat meer genieten van de voorpret.
Maar een aanbieding is het zeker!
verkeerde topic, mag verwijderd worden