PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema FRNCS en gezinnetje Miami-Orland okt 2015



FRNCS
07-04-15, 14:08
Wij gaan dit jaar voor de 2de keer naar Florida! En dit keer gaat onze 2de dochter ( dan 1 jaar) ook gezellig mee! We hebben in 2013 zo genoten dat we het gewoon nog een keertje over gaan doen! Vliegtickets en hotel zijn geboekt via Arke. Met de auto en een slaapplaats in Orlando ( tips voor een leuk betaalbaar app of townhome met een leuk zwembad erbij zijn welkom!!) zijn we nog bezig. Maar nog tijd zat ;) het duurt nog even voor we gaan! En het zal er als volgt uitzien ongeveer:

5-10 AMS naar MIA met ArkeFly, verblijf Riu Plaza Miami ( we willen met de taxi vanaf het vliegveld moet je die van te voren reserveren?)
6-10 lekker bij komen en relaxen bij het zwembad/op het strand en miami verkennen
7-10 Hop on Hop off tour, winkelen
8-10 auto ophalen en naar Miami zoo
9-10 Fort Lauderdale , aventura mall
10-10 lekker relaxen en zonnen
11-10 vertrek naar Orlando
12-10 Universal/disney/zwempark
13-10 Not so scary Halloween party Disney
14-10 relaxen
15-10 shoppen
16-10 Universal ( we willen allebei de universal parken nog eens doen)
17-10 Paintball event Polk city (Ik blijf met de meiden of 1 meid gewoon lekker "thuis" kunnen we lekker zwemmen en relaxen)
18-10 Paintball even Polk city
19-10 Waterpark
20-10 SFB - AMS met arkefly ( wel pas laat in de avond dus waarschijnlijk zullen we de dag nog wat vullen met shoppen, down town disney etc.) ( we vliegen natuurlijk vanaf sanford met arme weer terug)

Zo ziet het er een beetje uit! Maar op de de dagen dat we rustig aan doen en niks plannen word er meestal wel geshopt of boodschappen gedaan. Even goed kijken hoe de meiden het doen! Anders houden we het gewoon lekker relaxt en zullen we veel gaan zwemmen! We hebben er in ieder geval veel zin in!

Blue_note
07-04-15, 18:24
Taxi bij het vliegveld hoef je niet te reserveren! Staan gewoon op je te wachten ;).

Heb je gekeken naar de kosten van de auto als je deze langer huurt? Dus vanaf dag 1? Soms is dit nog goedkoper dan een kortere periode en dan een taxi nemen.

Edit: Ik heb even snel voor je gekeken via usareisen.de en dan een midsize SUV. Geen idee of dit is wat jullie willen, en of usareisen de goedkoopste is, maar ter vergelijk:
5 t/m 20 oktober € 490,36
8 t/m 20 oktober € 390,39

Hier is het dus duidelijk niet voordeliger om vroeger te huren, maar spelen met de data kan wel voordeel opleveren!

FRNCS
08-04-15, 09:54
Taxi bij het vliegveld hoef je niet te reserveren! Staan gewoon op je te wachten ;).

Heb je gekeken naar de kosten van de auto als je deze langer huurt? Dus vanaf dag 1? Soms is dit nog goedkoper dan een kortere periode en dan een taxi nemen.

Edit: Ik heb even snel voor je gekeken via usareisen.de en dan een midsize SUV. Geen idee of dit is wat jullie willen, en of usareisen de goedkoopste is, maar ter vergelijk:
5 t/m 20 oktober € 490,36
8 t/m 20 oktober € 390,39

Hier is het dus duidelijk niet voordeliger om vroeger te huren, maar spelen met de data kan wel voordeel opleveren!

Thanks @blue_note voor het kijken ook scheelt wel zeg daar die auto prijzen gelukkig hebben we die nog niet vast staan! Ik ga gelijk kijken! Maar de parkingfee bij het hotel is 20 dollar per dag dus ik dacht de eerste dagen doen we toch weinig met de auto dan laten we die nog even achterwegen. Ik heb gekeken en de taxi is ongeveer 35 dollar vanaf het vliegveld dus dat valt wel mee. Maar ik ga eens bij usareisen kijken voor een auto misschien dat we hem toch heel de reis nemen voor zo'n prijs!

FRNCS
25-04-15, 08:59
Inmiddels hebben we ook een villa geboekt in Kissimmee! Lekker eentje met een eigen zwembad van Belgische eigenaren. Wel fijn communiceren zo in "eigen taal" . We zitten bij Terra Verde/indian point. Dus dichtbij de 192 en de parken, maar wel lekker rustig zodat we echt even kunnen genieten met zijn 4en!

Hans van Demen
25-04-15, 10:39
Die 20 dollar parking fee moet je bij het hotel betalen omdat je op het terrein van het hotel staat. Er is voldoende goedkopere of gratis parkeerruimte in Miami.

FRNCS
26-04-15, 17:38
Die 20 dollar parking fee moet je bij het hotel betalen omdat je op het terrein van het hotel staat. Er is voldoende goedkopere of gratis parkeerruimte in Miami.

Oke Hans van Demen zover was ik nog niet gekomen, dat is zeker een goede optie. Bedankt voor de tip!