PDA

Bekijk Volledige Versie : Mydisneyexperience

pietjepuk
06-04-15, 16:42
Hoi hoi,

Wij hebben voor een aantal dagen een disney hotel geboekt.
De toegangskaarten hebben wij elders aangeschaft.
dit alles hebben we gelinkt in de mydisneyexperience app.
Normaal gesproken kun je als je op een disney resort verblijkt 60 dagen van te voren je fastpass reserveren.
op dit moment kan ik niet verder dan 30 dagen van te voren reserveren maar zou dit terzijnertijd wel kunnen al de verblijfsdatum in de buurt komt?
heeft iemand hier ervaring hiermee?

mvg Dennis

Ritchie
06-04-15, 21:43
Ja, bij mij ging het ook 30 dagen van te voren, en werkte prima !

pietjepuk
07-04-15, 11:31
Hoi Ritchie

Maar geeft hij hem ook 60 dagen van te voren aan als je een Disney hotel hebt gereserveerd ?

Ritchie
07-04-15, 11:33
Geen idee helaas, aangezien ik niet in een Disney hotel verblijf.

Mushu
07-04-15, 13:51
Ik heb het even in mijn blog van vorig jaar nagelezen en daar heb ik geschreven dat we 60 dagen van te voren de fastpasses konden reserveren (en dat heb ik dan ook gedaan). Ik had een hotel en tickets bij Disney UK geboekt en ook de magicbands al uitgekozen.

flora45
31-08-15, 21:07
Ik heb zaterdag geboekt..voor het CBR Maar krijg niks gelinked omdat mijn reserveringsnummer niet voorkomt? Het nummer schijnt korter te zijn als wanneer je bij de USA site boekt . Kan iemand mij vertellen hoe of wat? Thanx

Mushu
31-08-15, 21:20
Afwachten, duurt meestal een paar dagen of een week voordat je reservering gelinked is (als je niet via de USA site geboekt hebt). Indien je na een week nog niet kan linken, zou ik even met Disney bellen. Maar bij mij duurde het ook even.

flora45
31-08-15, 21:38
Dank je, geduld is een schone zaak blijkt maar weer eens. Voor bellen met Disney Uk zie ik alleen een gratis nummer, bestaat er ook een betaald nummer, want gratis lukt niet. Of moet ik dan met Disney USA bellen? Voor het geval dat ik nog wat vragen over mijn reservering heb?

AlexFL
31-08-15, 23:13
00448001690730 werkt gewoon vanaf Nederland.