PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mijnie: Ft. Lauderdale - Long Key



mijnie
01-04-15, 10:33
Mijn reis staat ook, had eerst een vlucht geboekt zonder na te denken over waar we overal naartoe willen http://www.floridaforum.nl/images/smilies/rolleyes.png
Toen een paar maanden stevig gepuzzeld, geschoven en geklungeld en vorige week alle hotels geboekt. We vliegen op Miami en rijden, na een bezoekje aan de Dolphin mall http://www.floridaforum.nl/images/smilies/wink.png, meteen door naar Plantation.
we zijn in Orlando niet van plan om naar een pretpark te gaan, wel naar gatorland en kelly park.

Mocht iemand nog tips hebben voor geweldige BBQ-restaurants/joints en winkels waar je western paardenspul krijgt, graag!

29/9 - Aankomst en hotel in Plantation - Holiday Inn Express
vanaf Miami gaan we eerst naar de Dolphin Mall waar een Bass Pro zit. In Plantation gaan we naar de Sawgrass Mills Mall en boodschappen doen. Koelboxje, snacks, flesjes water.

30/9 - Ft. Lauderdale - Royal Beach Palace
Het is de bedoeling Ft. Lauderdale te bekijken, naar een winkel in Davie te gaan, relaxen, lekker wat eten. Dan rijden we door via Pompano Beach, Palm Beach, dan doorhobbelen naar Palm Bay. “s avonds gaan we naar de rodeo in Davie.

1/10 - Palm Bay - Comfort Suites Palm Bay
Tussenstop op de weg naar Orlando. Vanuit Palm Bay willen we naar Cocoa Beach en Cape Canaveral. Als we nou nog rond de middag "klaar" zijn, rijden we door naar Daytona. Dan door naar Orlando.

2/10 - Orlando - Hilton Grand Vacations International Drive
3/10 - Orlando - Hilton Grand Vacations International Drive
4/10 - Orlando - Hilton Grand Vacations International Drive
De periode in Orlando heeft nog wat invulling nodig. Helaas is er geen rodeo in onze periode :(
Een bezoekje aan Gatorland en Kelly Park staan zeker op de agenda. Ik wil graag gaan kayakken, maar ik weet nog niet of we dit in Kings Landing of Shingle Creek zouden gaan doen. De tendens gaat naar Shingle Creek, daar de routes in Kings Landing wat langer zijn.

5/10 - Largo - Holiday Inn Express
Afhankelijk van de temperatuur gaan we naar Crystal River, als er geen Manatees zijn waarschijnlijk niet. We willen vanuit Orlando nog naar Clearwater Beach gaan/en of St Pete“s beach. Largo is puur voor de overnachting.

6/10 - Sanibel - Holiday Inn
Genieten van Sanibel!

7/10 - Bonita Springs - Homewood Suites
Strand, outlet, mooie omgeving.

8/10 - Naples - Ramada
Zelfde verhaal als in Bonita Springs, minus het outlet. Vanuit Naples gaan we door de everglades, hier gaan we een swamp tour doen.

9/10 - Florida City - Super 8
Overnachting vanuit de Everglades, helaas geen Robert is here in onze periode... spijtig!

10/10 - Long Key - Lime Tree Bay Resort - Snorkelen, relaxen, mooie stranden bekijken. Drankje doen bij Morada Bay, Sunset kijken op Key West, naar Margaritaville!!
11/10 - Long Key - Lime Tree Bay Resort

Vanuit Long Key rijden we door naar het vliegveld, daar onze terugvlucht in de namiddag vertrekt.

mijnie
02-04-15, 10:40
Hotels en plannen toegevoegd!

Cindy1969
02-04-15, 18:01
Heerlijke plannen Mijnie! Ben alleen bang dat 1/10 een beetje teveel van het goede is voor 1 dag... Maar wie weet lukt jullie het :D

Esther2013
02-04-15, 20:31
Cindy heeft gelijk, 1/10 is een beetje te veel van het goede. Het zijn behoorlijke afstanden en als je met Cape Canaveral KSC bedoelt, daar ben je echt wel uren zoet. Zonde als je dat niet goed bekijkt....

moonlight91
02-04-15, 21:14
Ow.. het lime tree bay resort.. Wij hebben daar in 2011 en 2013 overnacht
heerlijk...ontbijten op het privestrandje..ruime kamers
alleen is het ontbijt zelf niet je van het , wij kochten bij publix
verse fruit , yochurt en broodjes..
en je kunt er gratis kanoėn rondom het hotel
echt een super plaats om te overnachten! Als wij de keys weer eens bezoeken
overnachten we daar zeer zeker weer

wat western(tack)winkels betreft, die zitten er zeker, http://floridahorseshows.org/florida-tack-shops.php,heb er uit eindelijk geen bezocht omdat western niet mijn mijn tak van sport is , qua kleding raad ik je aan eens bij Sheplers te kijken in Orlando, maar die verkopen kleding en laarzen, geen paardenspullen
wel zit er in westpalm beach,` Tackeria `een ruitersport zaak, en heeft een redelijk groot assortiment
ben er al een paar keer geweest en is best een bezoekje waard

mijnie
06-05-15, 09:43
Fijne tips, bedankt allemaal! Qua ontbijt ben ik niet zo moeilijk, ik eet meestal 2 eitjes en een stukje fruit. Tenzij ik bij Ihop ben.... Dan komt de veelvraat in mij boven haha!
Gratis kanoen, super.

Ik begin echt al de dagen af te tellen!

moonlight91
06-05-15, 10:54
nou die 2 eitjes en dat fruit kun je daar al vergeten
er staan wat van die koffiebroodjes en wat bagels allemaal afzonderlijk voorverpakt in plastic ..ze smaken er ook echt naar
het ontbijt mag je gewoon geen ontbijt noemen hahaha het staat ook gewoon op een tafeltje in het inkomst halletje
de eerste keer hebben we een poging gewaagd..nee niet voor herhaling vatbaar
de 2de keer gewoon lekker zelf vanalles in de publix gekocht, beter kan het niet !

mijnie
06-05-15, 13:19
Dat is dan echt goed om te weten, hou ook niet zo van plastic bagels ;)! Dacht dat ze overal wel eitjes, appels en vaak al voorgefabriceerde havermout hadden.

Publix wordt het dus!

Cindy1969
06-05-15, 19:19
Heerlijk, eten shoppen bij Publix!