PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema mercike: zomer 2015



mercike
23-03-15, 17:38
Hier ons (voorlopig) reisschema....er kan nog vanalles schuiven en/of veranderen.....we hopen dat het een strak plan is om met 3 pubers en 1 wanna-be puber te plas over te steken....:confused:
Misschien hebben jullie nog ideetjes of iets dat we zeeeeker moeten doen, of iets dat we mss beter op een andere dag doen.....

7-7: Brussel-Newark-Orlando
8-7: uitpakken en inkopen doen
9-7: premium outlet
10-7: Island of Adventure
11-7: Kelly Park/ Wekiwa falls
12-7:
13-7: Legoland (of daar zijn ze mss al wa te oud voor?)
14-7: Daytona Beach
15-7:
16-7: Sea World
17-7: Kennedy Space Center
18-7:
19-7:
20-7: Discovery Cove
21-7: Downtown Disney
22-7: Bush Gardens
23-7:
24-7: Aquatica
25-7:
26-7: Disney Boardwalk
27-7: Sea World (omdat mama dat zo leuk vindt... :o )
28-7:
29-7: inpakken om verder te reizen
30-7: Orlando-Key West
31-7: Key West ontdekken
1-8: Key West- Miami Beach (onderweg Bahia Honda State Park)
2-8: Miami Beach ontdekken
3-8: Miami-Newark-Brussel
4-8: thuiskomst (maar daar gaan we nog ni aan denken hé!!!)

Esther2013
23-03-15, 19:18
Hi, leuk schema, heerlijk vooruitzicht! En hopelijk een villa met zwembad gehuurd?
Tips:
Legoland vinden wij echt voor onder de 12 jaar
Kennedy Space Center absolute must!
Avondshow in Seaworld absolute must!
Orlando - Key West is een heeeeeeel eind rijden. Misschien opsplitsen, Airboattour in Everglades/Homestead en overnachten in Key Largo? Volgende dag op het gemak naar Key West via Islamorada en Bahia Honda State Park.
Is Universal nog een idee voor de pubers?

veel plezier!

mercike
23-03-15, 19:38
Hallo Esther2013;

Bedankt om te antwoorden!

Jaja, onze villa is al efkes geboekt! Dezelfde als 3 jaar geleden.....we "wonen" dan lekker centraal!
Over Legoland hadden we onze twijfels al ja.....
Avondshow in Sea World gaan we zeker meepikken dan!
We weten dat het laaaang rijden is naar Key West, de bedoeling is om vroeg te vertrekken, onderweg te ontbijten en te stoppen als we iets zien of zo.....kids rijden niet graag met de auto en ze hebben ervoor gekozen om de trip dan maar in 1 dag te doen..... :confused:
De Everglades stond niet op de planning.....we hebben er 2 die ENORM allergisch zijn aan muggenbeten, dus ja....
Universal gaan we mss ook doen....(hebben we 3 jaar geleden ook gedaan) zal een beetje van de aanbieding afhangen...(wie weet kunnen we wel een koopje doen....;-) )
Voor de rest nog ideetjes?

Esther2013
23-03-15, 23:25
Go Karts in Orlando/Kissimmee, ook leuk met pubers!
Minigolf? Meerdere keren Aquatica? Nog meer shoppen?
Dagje strand? Daytona Beach?

succes met kiezen!

mercike
24-03-15, 07:39
Go karts ga ik zeker eens bekijken!
Papa is geen waterrat dus ik vrees dat ik meerdere keren aquatica ni verkocht krijg....:)
Minigolf is hier nooit een hoogvlieger.....
De open plaatsen in onze planning zullen zeker nog wa ingevuld worden door te shoppen. (maar da mogen de kids nog ni weten....hihi....)
En Daytona Beach staat zeeeeeker op ons lijstje!

Wolf2014
24-03-15, 09:19
Go Karts in Kissimmee heeft regelmatig via Groupon een leuke aanbieding. Verleden jaar ook gedaan met mijn zoon en die vond het erg leuk.
http://www.groupon.com/deals/kissimmee-go-karts-5

mercike
24-03-15, 09:23
Moet ik me dan aanmelden op groupon Kissimmee?
Alvast bedankt!

tomenvalesca
24-03-15, 10:06
Hoihoi, heel leuk schema en nog leukere vooruitzichten! Mijn tips;
-Kelly park en wekiwa falls elk op een apparte dag doen, Kelly park ben je echt al een dagje zoet met zwemmen, dobberen, genieten van het uitzicht en de natuur, in wekiwa kan je zo leuk kajakken, dus zet die twee parken elk op 1 dag en niet samen op dezelfde dag, ze zijn allebei echt de moeite om te doen!
(Tip voor Wekiwa, ga op tijd, parking is beperkt en als de parking vol staat mag je er niet meer in- wij zijn toen op een zondag geweest en hadden pure mazzel)
-key west: sunset celebration (savonds op de pier naar de zonsondergang gaan kijken) staan veel leuke kraampjes en straatartiesten , zeker de pina colada of fresh lemonade (voor de pubers) proberen, HEMELS!!
-Orlando-Key West: tussenstop in Morada bay cafe (lunchen, een van de mooiste plaatsen die ik ooit heb gezien), ritje in de Everglades, myakka river state park
-ik weet niet van welk geslacht je pubers zijn :D , maar voor jongens; ol dtown- naar de car parade gaan kijken, en voor de meiden natuurlijk gaan shoppen in Florida Mall of Mall at Milenia of de outlets (premium outlet)
nog veel plezier met plannen!

Wolf2014
24-03-15, 13:37
Om de dagelijkse aanbiedingen te krijgen, kan je je aanmelden op Groupon. Om een groupon te kopen, is dat wel nodig, maar dat kan je doen op het moment dat je een groupon koopt. Let wel op dat de link die ik meestuurde maar 90 dagen geldig is, dus niet handig om nu te kopen voor juli ;-)<br>Maar deze komt vaak voorbij.

mercike
24-03-15, 16:58
Het was de bedoeling om te kiezen tussen Kelly Park en Wekiwa Falls.....(manlief zit ni zo graag int water hé....)
Maar als ze allebei de moeite zijn.... :)
Sunset celebration lijkt me geweldig!!!!!
Oldtown hebben we 3 jaar geleden gedaan.....
Onze pubers....ne zoon van 16, een dochter van 13, ne zoon van 12 en nog een dochter van bijna 10.....
Is er een bepaalde weg naar Key West die "beter" is? Waar onderweg iets te zien is? Of beter een snelle weg?

Digitalman
24-03-15, 21:23
Er is maar een weg naar Key West. Onderweg inderdaad even stoppen bij Morada Bay cafe, echt heel mooi. Ook kun je stoppen bij Bahia Honda of Robbie's Marina.

mercike
25-03-15, 08:24
Omdat we de lange rit van Orlando naar Key West in 1 dag doen, stoppen we bij Bahia Honda als we van Key West naar Miami rijden.....
Als er maar 1 weg is, kunnen we alvast ni verloren rijden....:)