PDA

Bekijk Volledige Versie : Clyde & Seamore komen terug



remon
20-03-15, 01:08
SeaWorld Orlando announced the opening date of April 16 for the all-new show "Clyde and Seamore's Sea Lion High."

The show takes place in an aquatic-themed high school where laughter and education go hand in hand.

When Clyde and Seamore - are nominated to win scholarships to Ocean University, they must enter crash courses in science, dance and gym.


The cast of animals and trainers will connect with guests and include an educational pre-show.

"Sea Lion High is a place where animals and people learn and play," says Michael Fletcher, Vice President of Entertainment for SeaWorld Orlando. "Our guests will connect with these animals through a show that is full of fun and celebration, yet also blends in entertaining messages that encourage education, exploration and using your imagination."

BRON (http://www.myfoxorlando.com/story/28563817/seaworld-announces-return-of-clyde-and-seamore-sea-lion-show)

Ben benieuwd ,vond het altijd een leuke show

Frans1949
20-03-15, 05:35
Nou ben ik heel lang niet in Sea World geweest maar ik leid hier aan af dat de mime speler verleden tijd is. Jammer, met de "oude" Clyde en Semore genoot ik er enorm van.

JKG
27-04-15, 18:53
De nieuwe is ook wel leuk. Alleen de Walrus moet eigenlijk meer tijd krijgen. ;) Mime-speler is idd weg. Je hebt nu een verkeersbrigadier (klaarover);
https://www.youtube.com/watch?v=dTSliaw31ZQ
DOe mij de mime-speler dan maar weer terug, die was hilarisch!

Frans1949
27-04-15, 22:34
@JKG, Inderdaad de mime speler was leuker.
Maar bedankt voor het plaatsen van het filmpje.

Ritchie
28-04-15, 01:08
Leuke show, het moet wel nog "groeien" de leuke grappen heb ik nog niet echt gezien, maar dit komt vaak pas na een lange tijd, tenminste dit was bij de vorige show wel zo, en die ken ik al vanaf 2002.
De verkeersbrigadier haalt het niveau totaal niet dan dat van de mimi-speler, het tweede deel van de show vind ik er eigenlijk pas wat vaart in komen.

Dit zal zeker een goede opvolger worden.