PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoeveel kilo .....



flora45
18-03-15, 12:21
Zwaarder komen jullie terug?
En dan doel ik niet op de koffers die jullie bij je hebben?;)

In een hoop reisverslagen, zie ik net zo als in de mijne, een hoop lekker eten als illustratie.
Komen jullie daar van aan of zorgen de temperatuur/ activiteiten voor een balans?

Zelf ben ik met een afvalslag bezig, ben al tientallen kilo's kwijt, maar in de vakantie las ik bewust een pauze in, om het daarna vol frisse moed weer op te pakken. Lekker en gezamenlijk eten hoort in mijn ogen nu eenmaal bij de vakantie en zeker als we de plas overgaan





http://floortje45.wordpress.com/ (http://floortje45.wordpress.com/)

Njit
18-03-15, 13:34
Meestal hebben we een stuk meer beweging dan thuis. Dus het blijft wel aardig in balans.

Ritchie
18-03-15, 14:26
We gaan meestal 2 of 3 weken, en kom dan maximaal 1 kg aan, als we thuis zijn is dat er dan weer heel snel af.

Lelli Kelly
18-03-15, 15:35
Afgelopen zomer waren wij in Florida. Niet echt opgelet met eten dus na de vakantie met knikkende knietjes op de weegschaal en....ik was 1,5 kilo afgevallen!!

Cindy1969
18-03-15, 19:42
Ik kom nooit aan, omdat ik in Florida veel meer beweging krijg dan dat in NL krijg ;-)

Esther2013
18-03-15, 19:46
Afgelopen zomer maar 1 kilo aangekomen door af en toe de BBQ in de villa aan te steken met alleen vlees/vis met groenten en af en toe de pasta/frites te laten staan. Verder alles gegeten want het is daar gewoon te yummie !

stephie
18-03-15, 20:35
Ik ben de laatste 3 jaar ook veel afgevallen en het is altijd goed gegaan tijdens de vakanties. Ik probeer gewoon goed op te letten en als ik op één dag naar mijn idee teveel lekkers naar binnen heb gewerkt, dan doe ik de volgende dag rustig aan.
Afgelopen keer was ik zeker 2 kilo aangekomen...dacht ik...bleek te maken te hebben met de vliegreis, ik had veel vocht vastgehouden...dus na een paar dagen was het weer goed!
Ik moet trouwens zeggen dat veel restaurants ook speciale gerechten hebben met minder calorieën. Deze gerechten zijn vaak heerlijk en vullen genoeg!

Bieg
18-03-15, 21:11
Ik (Monique) kom meestal 1 tot 2 kilo lichter terug ;). Ik drink veel water en eet mijn diner vaak maar voor de helft op, bovendien lopen we heel veel en ik lig vaak in het zwembad.
Tip: bij Applebees hebben ze maaltijden met lage calorieën, smaakt fantastisch en is iets beter voor de lijn!

Dehillies
18-03-15, 21:30
Nou, das idd ook iets wat ik me afvraag. Als ik zo de berichten lees over al het lekkere eten komen we tonnetje rond terug :rolleyes: Met 2 andere (verre) rondreizen is het uiteindelijk ook meegevallen door de hogere activiteit dan dat we thuis hebben. Op hoop van zegen maar ;)

corrus
18-03-15, 21:43
Ik kan me aansluiten bij Bieg (Monique), ik kom altijd 1 á 2 kg lichter terug... :cool:

Fitzroy
18-03-15, 23:17
Dan ben ik de ongunstige uitzondering. Ik kom maar zo 7 kilo aan in 3 weken USA.
Laatste keer 10 dagen Florida toch ook wel 3 a 4 kilo. Ik heb me er bij neergelegd en ga na de vakantie weer hard aan de slag. Ik ontzeg me iig niets, dat mag duidelijk zijn.

hrjhaan
19-03-15, 10:06
Ik ben ook altijd bang dat ik zwaarder terug kom, maar ook ik kom meestal iets lichter terug. Veel beweging en zweten. Als we uit eten gaan neem ik meestal iets van gegrilde kip. Tussendoor nemen we best veel ijs en chips. Veel restaurants hebben inderdaad speciale menu's met minder caloriën. Gewoon lekker genieten dus.

Blue_note
19-03-15, 15:51
Ik heb juist in Amerika dat ik weinig aandacht hoef te besteden aan het aantal Kcal die ik binnenkrijg.
Ik doe vrij serieus aan bodybuilding (tot een bepaalde grootte) en let dagelijks op mijn voeding. In NL is nog wel eens lastig om de benodigde Kcal's en voedingsstoffen binnen te krijgen, de 3 weekjes in Amerika hoef ik er niet op te letten, daar lukt het altijd wel :D

JKG
25-04-15, 11:53
Meestal kom ik niets aan of bijv 3kg lichter terug, maar aangezien ik de afgelopen paar maanden iets van 14kg ben afgevallen door anders te eten naast mijn beweging, ben ik dit keer door gewoon lekker te vreten in Amerika, 1kg aangekomen. Niet boeiend, dit is er binnen een mum van tijd weer af, want zoals ik in Amerika eet, eet ik nooit in NL.
Heb weinig tussendoortjes genomen, maar de maaltijden zelf zijn gewoon enorm of enorm vullend, waardoor je echt uren door kan zonder honger te hebben. Zo hebben we bijv. ontbeten om 10u en kregen we pas trek in de lunch rond 16u en gingen we maar weer avondeten rond 21.30u oid.

Nu dus weer op het eten letten, een rondje fietsen en die kilo is weg voor ik er erg in heb. Eigenlijk niet noemenswaardig dus.