PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema leintje73: rondreis april 2015



leintje73
16-03-15, 13:15
Net ons voorgesteld en hier dan ons reisschema;

dag 1 25-4: aankomst Orlando
dag 2 26-4: Crystal River (eerst shoppen Orlando)
dag 3 27-4: Clearwater (zwemmen zeekoeien)
dag 4 28-4: Clearwater (bush gardens)
dag 5 29-4: Fort Myers ?
dag 6 30-4: Fort Myers (sanibel/captiva)
dag 7 1-5: Fort Myers ?
dag 8 2-5: Duck Key (everglades)
dag 9 3-5: Duck Key ?
dag 10 4-5: Duck Key (key west)
dag 11 5-5: Miami ?(de standaard toeristendingen gecombineerd met strand)
dag 12 6-5: Miami ?
dag 13 7-5: Miami ?
dag 14 8-5: Miami ?
dag 15 9-5: vertrek 20.45 vanaf Miami

De eerste dagen wat drukker en aan het eind (hopelijk)ook wat stranddagen om de vakantie mee af te sluiten en weer uitgerust naar huis te gaan:).

tomenvalesca
16-03-15, 14:00
ik zou persoonlijk een dagje langer in Key West blijven, wij blijven er altijd minstens 2 volle dagen, bij voorkeur 3.
(duval street en Sunset celebration zeker doen), vinden wij VEEL mooier dan Miami en eventueel een dagje Islamorada, ook heel erg mooi!
(zeker iets gaan eten in het Morada bay cafe, echt een pareltje!!) als je van shoppen houdt in Miami- Dolphin Mall , leuke winkels en de cheesecake factory.
Bij Fort myers de pier doen als het zonsondergang is, zijn enkele cafeetjes en restaurantjes bij Times Square en gewoon genieten van het prachtige strand en de zonsondergang!! Veel succes met verder plannen!

Esther2013
16-03-15, 23:29
Ik zou persoonlijk ook Miami inkorten en wellicht eerst in Orlando acclimatiseren met bv shoppen en/of verblijf in Clearwater verlengen. Jullie beginnen erg druk, Hou rekening met jetlag en warmte....

leintje73
17-03-15, 10:32
Bedankt voor jullie reactie's/tips! Ik had Miami eerst ook korter ingepland maar kids en (vooral) manlief wilde er de laatste dagen toch een soort (korte) strandvakantie van maken. Dus ja toen moest ik ergens weer wat vanaf halen maar ja we willen iedereen tevreden houden he:).

stephie
17-03-15, 11:21
Tussen clearwater en fort meyers zou je ook Sarasota kunnen plannen. Dat breekt de doorreis en je hebt daar ook prachtige stranden, zoals bijvoorbeeld siësta beach op siësta key.