PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Marion19: rondreis augustus 2015



Marion19
15-03-15, 16:45
Goedemiddag,
Wij gaan in de zomervakantie 16 dagen naar Florida. Veel zin in!
Het reisschema is eigenlijk wel rond. We verblijven in verschillende plaatsen 2 of 3 nachten.
Waar ik een beetje over twijfel is, of dat niet steeds te kort is, om lekker de omgeving te verkennen, maar ook om even tot rust te komen? Een andere optie is minder verschillende accomodaties en daar langer blijven. Wat adviseren jullie?
We zijn van plan om op doorreis naar de volgende accomodatie ook diverse plaatsen te bezoeken, maar dan zit je wel met de bagage in de auto. Heeft iemand een idee of dat tot problemen kan leiden en je auto leeggehaald wordt? Of hebben jullie daar wel een veilig gevoel over? Ik snap dat de mogelijkheid er altijd is, maar het speelt wel in mijn hoofd of het wijs is.
Ik hoor het graag.
Gr.
Marion

Dehillies
15-03-15, 16:49
Wat is je reisschema nu?

Marion19
15-03-15, 17:09
Miami: 3 nachten
Cocoa Beach: 1 nacht
Orlando: 3 nachten
St. Pete Beach: 2 nachten
Fort Myers: 2 nachten
Naples: 2 nachten
Islamorada: 1 nacht
Key West: 2 nachten

Holandesa
15-03-15, 22:45
Op zich een goed schema. Het is wel te doen, maar ik zou zelf kiezen voor langer te blijven op een plek en dus 1 of 2 plaatsen uit de lijst te halen.
Over de koffers in de auto..dat ligt er ook veel aan de auto die je neemt? Zijn de baggages niet zichtbaar dan is de risico veel kleiner dat er iets mee gebeurt. Weet je wat voor auto jullie gaan huren?

Marion19
16-03-15, 11:57
We gaan een Jeep Grand Cherokee huren.

Fleurida
16-03-15, 14:03
Als je gaat rondreizen met deze auto kun je het beste een zwart laken kopen bij de Walmart of zelf meenemen. Daar dek je je bagage mee af zodat het niet zo goed zichtbaar is van buiten de auto. Wij doen dit altijd als we een rondreis maken.

stephie
17-03-15, 10:45
Om Florida te ontdekken is een rondreis juist aan te raden. Zo is onze verslaving in 2007 begonnen!
Je kunt er dan altijd voor kiezen om bij een volgende reis (en die gaat er komen, geloof me) wat minder plaatsen aan te doen en zo beter de omgeving te kunnen verkennen.

Marion19
17-03-15, 12:34
Bedankt voor de tip van het laken!! Ik denk dat er geen auto's zijn die de bagage afschermen, althans wel sedans, maar dan kan de bagage er niet in, verwacht ik.

Ik denk dat ik er aan de westkust 1 bestemming uithaal. Dat geeft iets meer rust.

Dank je wel voor het meedenken :)

tomenvalesca
17-03-15, 14:21
Naples kom je met 1 nachtje toe hoor. (moest je dat helpen met schrappen) de pier zeker eens afwandelen daar, is echt leuk!