PDA

Bekijk Volledige Versie : Restaurant: Fuddruckers



ekkie50
07-05-06, 22:09
Fuddruckers
Een nogal ongewone naam heeft dit restaurant in Festival Bay aan het eind van International Drive. En nee, het is geen spelfout :D

Ik heb er zojuist gegeten en ben niet teleurgesteld. Ik was niet eens van plan om uitgebreid te gaan eten in deze mall, maar Fuddruckers lokte me binnen door de frisse uitstraling en lekkere geuren. Als je lekkere dikke friet met mayo wilt eten ben je hier aan het goeie adres. Daarbij is er volop keuze aan verse ham of kip burgers, drankjes, en salade zoveel als je wilt. En niet te vergeten: alle burgers en frieten worden vers bereid terwijl je staat toe te kijken.

Gezien de drukte een behoorlijk populair restaurant. Volgens Jose, die mij m'n refill bezorgde, komt men speciaal uit Tampa naar deze vestiging in Orlando. Kortom: weer een aanrader voor de forummers!

marisca
07-05-06, 22:14
Ik zal hem in ons lijstje zetten!
Is de prijs verhouding ook goed voor wat je daar krijgt?
gr marisca. :)

Wicked Florida
07-05-06, 22:51
Goeie tip, we gaan zeker even eten daar. Staat er nog zoveel leeg in Festival Bay?

ekkie50
08-05-06, 21:34
Om eerlijk te zijn vond ik de maaltijd nogal aan de prijs, maar mijn crispy chicken meal komt wel met een hele grote burger, grote frites (kwart aardappel), taartpunt naar keuze en drank (gratis refills). En zoveel van de salad bar als je maar wilt (die bar staat na de kassa, naast het afhaalpunt, dus gratis). Plus lekker. Al met al toch de moeite waard. Ik betaalde in totaal iets van 12 dollar.

Festival Bay op zich is een hele mooie mall met echte lokkers zoals Outdoor World (moet je absoluut gaan zien!), Van's Skate park (kan de jeugd helemaal uit de bol), en natuurlijk de Cinemark 20 Theaters. Echter, er staan teveel winkels leeg (coming soon staat er vaak) om echt veel publiek te trekken en het predikaat gezellig te krijgen. Wat dat betreft zijn de Florida Mall en de Mall at Millenia gezelliger. Maar als je van rustig rondstrompelen en kijken houdt, dan is FB meer geschikt.

marisca
08-05-06, 22:46
Dat is een hele dure maaltijd geweest! Not!!
En wat betreft Festival bay vond ik het vorig jaar uitgestorven!
Maar om een hapje te eten willen wij wel even aanrijden!
gr marisca. 8)

Michael66
09-05-06, 01:05
Dat is een hele dure maaltijd geweest! Not!!
En wat betreft Festival bay vond ik het vorig jaar uitgestorven!
Maar om een hapje te eten willen wij wel even aanrijden!
gr marisca. 8)
en daarvoor of na nog even glow-in-the-dark golfen

Wicked Florida
09-05-06, 01:08
Wat jammer toch dat er nog steeds zoveel leegstand is. Ik vind het op zich de mooiste mall in de omgeving. Zoiets moet toch potentie hebben om de lege meters te kunnen vullen? :)

corrus
09-05-06, 12:38
Wat jammer toch dat er nog steeds zoveel leegstand is. Ik vind het op zich de mooiste mall in de omgeving. Zoiets moet toch potentie hebben om de lege meters te kunnen vullen? :)Nou... NIET tegen de huidige huurprijzen...

Eric
09-05-06, 22:44
Er komt nog wel een soort zwembad waar je op kunstmatige golven kunt surfen. Ook is er heel grote Bass Pro outdoorshop, waar je gemakkelijk een paar uur kan doorbrengen.
Eric

ekkie50
11-05-06, 15:58
Klopt Eric.
Dat zwembad wordt Ron Jon Surf Park, waar je dus echt kunt gaan surfen. Indoor, wel te verstaan...
Nu de rest van deze mall vullen, en het wordt nog wat :wink:

marisca
12-05-06, 09:38
Lijkt mij leuk!
Ik kan alleen nog niet surfen! :D

marisca
14-05-06, 21:54
http://www.orlandoweekly.com/dining/browse.asp?Breakfast=1


Er staat in deze link ook het een of ander over restaurants en events!
Volgens mij kenden wij deze site nog niet? Of wel?
Nou maakt niet uit , Het is leuk om even te gaan searchen!
Groeten van marisca :D

marisca
14-05-06, 22:00
Kent iemand dit restaurant? :?
De kaart ziet er goed uit ik krijg gelijk trek!
:lol: :lol: :lol:
http://www.smokeybones.com/

kol
14-05-06, 22:17
MMMMMMMM, ziet er lekker uit!!!! Volgens mij kom ik 5 kilo zwaarder uit Florida terug. 8) Het is maar goed dat er in Nederland niet zoveel van dit soort restaurants zijn. In Maastricht was vroeger een Applebee's maar die is er sinds een aantal jaar niet meer. Helaas!!! Maar wel goed voor de lijn! :lol:

ekkie50
16-05-06, 19:21
Opmerkelijk: nog nooit van dit restaurant gehoord of gezien. Nu wordt de keus nog moeilijker. Er zijn al zo weinig eettenten :wink: