PDA

Bekijk Volledige Versie : Boot huren bij Lottoboat in St.Petersburg



denikki
12-03-15, 01:37
Ik zie bij Groupon een deal voor het huren van een boot bij Lottoboat, lijkt mij leuk.
Wie heeft er ervaring voor het huren van een boot bij Lottoboat in St. Petersburg? En komen er dan ook nog kosten bij voor bijv. benzine.
Alvast bedankt.
Yvonne

remon
12-03-15, 18:53
Zelf geen ervaring mee , maar de recensies op Tripadvisor zijn wisselend.
Ik las wel in één recensie dat mensen borg moesten betalen voor benzine , dus die kosten komen er denk ik nog wel bij.

Anthon14
12-03-15, 19:24
Je betaald geen borg voor de benzine maar een flink vast bedrag, meen iets van een 90 dollar ongeachte het verbruik. Wij hebben een hoop lol gehad met de boot welke wij via Groupon gehuurd hadden maar de boot was niet in opperbeste staat helaas.

marjolijne
12-03-15, 22:13
Ik heb geen ervaring maar vandaag wel een bon gekocht. Met Fresh20 nog even 20% korting gekregen.
Wij hebben net gebeld en moesten de CC gegevens geven voor een 30 dollar depo.

We zien het wel hoe het loopt het de benzinekosten, wordt het een vast bedrag dan gaat hij tot aan de laatste druppel gebruikt terug :p
We blijven Nederlanders haha.

Esther2013
12-03-15, 22:27
Wij hebben afgelopen zomer hier een boot gehuurd. De vorige huurders kwamen te laat terug, waardoor we uiteindelijk een andere boot meekregen en minimale snelle uitleg en dus na 10 min vastgelopen waren.
Bij het tekenen van de papieren hebben we ons nog een dure verzekering laten insmeren en komt er inderdaad nog $ 90 brandstof bij, wat je bij lange na in 3-4 uur niet op krijgt. Ik vind afrekenen obv verbruik eerlijker, naar ja, wie ben ik.
Ik weet dat er nog meer mensen zijn van het forum die hier gehuurd hebben en ook met wisselende ervaringen.

j@cintha
14-03-15, 13:04
Ja ook wij hebben afgelopen zomer een boot gehuurd bij Lotto, via Groupon.