PDA

Bekijk Volledige Versie : Boot huren bij Lottoboat in St.Petersburg



denikki
12-03-15, 01:37
Ik zie bij Groupon een deal voor het huren van een boot bij Lottoboat, lijkt mij leuk.
Wie heeft er ervaring voor het huren van een boot bij Lottoboat in St. Petersburg? En komen er dan ook nog kosten bij voor bijv. benzine.
Alvast bedankt.
Yvonne

remon
12-03-15, 18:53
Zelf geen ervaring mee , maar de recensies op Tripadvisor zijn wisselend.
Ik las wel in één recensie dat mensen borg moesten betalen voor benzine , dus die kosten komen er denk ik nog wel bij.

Anthon14
12-03-15, 19:24
Je betaald geen borg voor de benzine maar een flink vast bedrag, meen iets van een 90 dollar ongeachte het verbruik. Wij hebben een hoop lol gehad met de boot welke wij via Groupon gehuurd hadden maar de boot was niet in opperbeste staat helaas.

marjolijne
12-03-15, 22:13
Ik heb geen ervaring maar vandaag wel een bon gekocht. Met Fresh20 nog even 20% korting gekregen.
Wij hebben net gebeld en moesten de CC gegevens geven voor een 30 dollar depo.

We zien het wel hoe het loopt het de benzinekosten, wordt het een vast bedrag dan gaat hij tot aan de laatste druppel gebruikt terug :p
We blijven Nederlanders haha.

Esther2013
12-03-15, 22:27
Wij hebben afgelopen zomer hier een boot gehuurd. De vorige huurders kwamen te laat terug, waardoor we uiteindelijk een andere boot meekregen en minimale snelle uitleg en dus na 10 min vastgelopen waren.
Bij het tekenen van de papieren hebben we ons nog een dure verzekering laten insmeren en komt er inderdaad nog $ 90 brandstof bij, wat je bij lange na in 3-4 uur niet op krijgt. Ik vind afrekenen obv verbruik eerlijker, naar ja, wie ben ik.
Ik weet dat er nog meer mensen zijn van het forum die hier gehuurd hebben en ook met wisselende ervaringen.

j@cintha
14-03-15, 13:04
Ja ook wij hebben afgelopen zomer een boot gehuurd bij Lotto, via Groupon.
Ook wij hebben een hele dure verzekering betaald en de benzine kosten. De boot die wij mee zouden krijgen kwam niet op tijd terug waardoor wij een grotere mooiere boot kregen.
10 Minuten uitleg en gaan maar..... ging dus niet helemaal goed. We kwamen vast te zitten op een zandbank maar kwamen gelukkig weer los.
Wat wij niet goed hebben gedaan is met zwaar bewolkt weer het water op gaan. Dat was omdat we nog maar een paar dagen in Florida bleven en anders de Groupon niet meer konden gebruiken.
Hierdoor hebben we eigenlijk maar heel kort gevaren, veel wind en regen. Goed opletten dus op het weerbericht
We vonden het wel heel leuk en is zeker niet de laatste keer dat we dit doen.
Ondertussen weten we dat als je met Groupon in Amerika belt en uitlegt waardoor je niet kon gaan, je een tegoed krijgt die je bij je volgende bestelling kunt gebruiken.

Patrick
14-03-15, 19:37
Is dit ook goed te doen als je totaal geen ervaring met varen hebt? Het lijkt me heel leuk, maar ook een beetje eng.

Anthon14
14-03-15, 20:53
Tja je moet natuurlijk wel rekening houden met je onervarenheid maar gaande weg leer je wel hoor. Overigens als je de navigatie goed instelt kun je de diepte zien en weet je waar je wel en niet moet gaan varen.

Wij hebben lol gehad maar volgende keer huur ik toch elders in de hoop op een boot die in betere conditie is.

mpaauwe
15-03-15, 21:34
Wij hebben vorig jaar ook een boot bij lottoboat gehuurd.

Het varen vonden wij super, de service bij Lottoboat echter niet.
Zie voor onze ervaring het verslag van die dag; https://floridaencruise2014.wordpress.com/2014/08/06/maandag-4-augustus-2014-bootje-varen-en-tampa-international-plaza/

Omdat we ook dit jaar graag weer willen varen hebben we nu een groupon voor belle boat geboekt. Eens kijken hoe het daar gaat. Voordeel is daar wel dat je brandstof naar gebruik betaalt. Vorige keer hebben we inderdaad heel veel betaald voor de brandstof?

denikki
16-03-15, 12:10
Bedankt voor de reacties, de ervaringen zijn inderdaad heel wisselend. Ik weet dan ook niet of we het nog gaan doen haha. Jullie horen nog wel of we een boot gaan huren en wat onze ervaringen daar dan mee zijn.