Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Bieg: Florida, april 2015
10 april ga ik (Monique) weer een weekje naar Florida, ik verblijf bij onze vrienden in Minneola en ga uiteraard weer een blog bijhouden! Op dit moment staat er nog geen nieuw verslag (uiteraard) maar je kunt wel onze belevenissen tot nu toe lezen. Ik zou het leuk vinden als jullie me weer gaan volgen en reacties worden zeer op prijs gesteld!
Heerlijk vooruitzicht, natuurlijk volg ik je weer:cool:
Sunshine State
08-03-15, 16:38
Natuurlijk gaan we weer meelezen!!
In het verleden heb ik jullie blog(s) altijd gelezen, en vond deze altijd erg leuk, dus.. ga ik natuurlijk weer alles volgen, zelf ben ik dan ook in de Sunshine State aanwezig.
Ik ga je ook weer volgen! Ik vind dat je erg leuk schrijft!
Allemaal bedankt voor de complimenten en reacties!! :o
Ik ga je (weer) volgen met alle plezier!
Ook ik volg je natuurlijk weer, Monique. Heerlijk vooruitzicht.
Voor ons is het dan nog maar 2 weken ;-)
Groet, Christa
Lekker idee he Christa? Dan kan ik jullie ook weer volgen als ik terug ben, altijd leuk!
Volgende week vrijdag vertrek ik dus het was tijd voor een update, veel plezier!!
Leuk, we gaan je volgen. Veel plezier en succes met je webshop!
he wat leuk, we zitten volgende week in hetzelfde toestel! En het gedoe met JAF klinkt me heel bekend in de oren ;-) Wij hebben van de week onze vlucht nog gewijzigd. (stappen nu uit in Orlando ipv Miami) Door die wijziging werden onze stoelen geannuleerd (die we al 60 dagen van te voren hadden geboekt) Nu konden we niet meer opnieuw de stoelen reserveren, want de boeking liep niet goed door in het systeem. Arke verwees ons naar JAF en JAF wees ons naar Arkefly......Maar gelukkig is het nu wel goed gekomen en heb ik net zelf gelukkig de stoelen kunnen reserveren. Wie weet tot volgende week!
Wat leuk dat we in hetzelfde vliegtuig zitten Judiths! Welke stoelen hebben jullie? Ik zit op 30A.
wij zitten op rij 1 j en g
Mooie plaatsen! Zou leuk zijn om elkaar te ontmoeten
Goede reis en verheug me op je blog!
Heel veel plezier en ik lees graag weer mee!
Na een voorspoedige reis ben ik vanmiddag om 12.30 uur aangekomen in Sanford. Het eerste blog staat online!
Precies, Monique. Blijven we lekker lang in de stemming!
Mijn nieuwe blog staat online, veel plezier!