PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: usrentacar.co.uk



sunnyrojo
22-02-15, 18:17
wij hebben voor de 1e een auto gehuurd via www.usrentacar.co.uk (http://www.usrentacar.co.uk/) met platinum dekking, heeft iemand ervaring met hun?

theovg
22-02-15, 21:07
Ik had er nog nooit van gehoord, maar de prijzen zijn niet verkeerd.
Ook een redelijke duidelijke website.

sunnyrojo
22-02-15, 23:33
Vonden wij ook(duidelijk in wat wel en niet verzekerd is)en zeker gezien dat bij alamobrits.uk waar wij altijd huurden de prijzen enorm zijn gestegen, in december zouden wij rond 900 euro kwijt zijn geweest nu maar liefst 2000, dus gauw op zoek gegaan naar wat anders, maar ja het is altijd afwachten.

keesvankleef
23-02-15, 09:21
Heel goed verhuur bedrijf reageerd direct op al je vragen als je via hun bij Dollar huurt en je een gratis express member bent geef het nummer van de kaart door
en hun zorgen dat je auto op naam klaar staat bij aankomst.

sunnyrojo
23-02-15, 20:21
klopt, gisteren een dubbele boeking gedaan doordat we bij de 1e een foutmelding kregen, gisteren gemailed en vandaag kregen we dit via de mail:

It has come to our attention that you have made 2identical bookings.............................

vandaag geregeld dus inderdaad met klantenservice zit het goed.
we hadden al zoiets gezien als express member ,is inderdaad handig zeker na een lange vlucht.

FloridaFabian
01-07-15, 14:50
Ik zie dat dit topic al maanden oud is maar aangezien ik over 10 dagen een auto hoop op te halen bij Alamo via deze site ben ik tóch benieuwd hoe jouw ervaring was(als je al een ervaring hebt gehad, dit kan ik niet aflezen uit je post.)

Ik heb als voornaamste zorg dat er op de voucher van USRentacar wél mijn 'underage driver fee' vermeld wordt, maar op de voucher van Alamo staat dit niet onder het kopje 'What's included?'.

Allicht ben ik gewoon nerveus door de toch al super lage prijs(in vergelijking met andere sites) maar wie weet kan iemand mij deze nervositeit wegnemen.

keesvankleef
02-07-15, 09:49
Hallo ik huur 2 maal per jaar via deze side alleen bij dollar nog nooit een probleem gehad altijd goede prijzen.
Ik hoop dat bij jouw alles ook foutloos verloopt.

FloridaFabian
02-07-15, 11:31
Hallo ik huur 2 maal per jaar via deze side alleen bij dollar nog nooit een probleem gehad altijd goede prijzen.
Ik hoop dat bij jouw alles ook foutloos verloopt.

Fijn om te horen! Ik zal over 9 dagen even laten horen hoe het is gegaan.

Njit
02-07-15, 12:15
Mocht je van Alamo toch een rekening krijgen voor de Underage dan goed de bonnetjes bewaren en achteraf claimen bij usrentacar.

FloridaFabian
31-07-15, 16:54
Nog even terugkoppeling: SUPER! alles was geregeld, hebben in een heerlijke Hyundai Sonata 2015 mogen rijden met nog geen 1600 miles op de tellen op moment van ophalen, dit hebben wij bijna verdubbeld! dank voor de geruststelling allen.

keesvankleef
31-07-15, 20:21
Ik had niet anders verwacht huur hier al jaren bij niets anders dan lof. Is 1 van de weinigen waar je na het boeken je dollar express nummer kunt opgeven en na een paar dagen staat je boeking bij dollar op de side en meestal tegen gunstige tarieven.

sunnyrojo
01-08-15, 15:55
Wij zijn inmiddels ook terug van rondje zuid westen, en bij ons is de auto gehuurd via usrentacar.co.uk prima bevallen. wij hadden een minivan 7 pers. gehuurd en een hele ruime Toyota Sienna gekregen.
Uiteraard probeerde ze heel even de road side assistance erbij te doen, dat was alles, afhandeling verder prima. Dus de volgende keer als hij weer zo voordelig is gaan we weer hier de auto huren.

Jillysan
01-09-15, 16:35
Hallo, ik heb door jullie reacties te lezen ook zonet een auto gehuurd via deze website. Via Dollar zouden we een midsize SUV krijgen met gold pakket. Prijs was heel goed, 234 Euro voor 9 dagen. Dit is voor begin nov. in Las Vegas. We hebben in dit pakket extra bestuurders en extra tank benzine.
Groetjes Jill

keesvankleef
01-09-15, 20:21
Dan nu nog even een dollar express kaart aanmaken en het nummer hiervan doorgeven aan usrentacar doorgeven en alles is geregeld bij aankomst in Las Vegas.

Jillysan
04-09-15, 14:40
Super! bedankt voor de tip Kees! :D

Anoukb
07-09-15, 18:18
Heeft er iemand ervaring met het Silver-pakket van USRentacar?
Het enige verschil met het Gold pakket wat ik zie is de additional driver en de first tank of fuel? Maar hoe zit dta met het Silver-pakket? Krijg je er dan geen brandstof bij?

keesvankleef
08-09-15, 03:47
Zelf even aftanken voor het inleveren dat is alles.

Anoukb
08-09-15, 11:35
Bedankt, Kees!

Heeft er iemand misschien toevallig ervaring met het Young Drivers Package?
Ben op zoek naar een Mustang voor in Miami voor mn broertje en z'n vriendin en dit ziet er goed uit!


http://www.usrentacar.co.uk/searchresults.aspx?vehcat=Convertible%202dr%20A/C&e=

Wat vinden jullie van de prijs in combinatie met het pakket?